Στην προσέλκυση περισσότερων Ευρωπαίων και Κινέζων ταξιδιωτών στα Ελληνικά νησιά προσβλέπει η Celestyal Cruises για το επόμενο έτος, τονίζοντας ότι η στρατηγική επιλογή που έκανε η εταιρεία το 2014 να χαράξει νέο δρόμο και να χτίσει ένα νέο brand προσφέροντας μια συνολική πλωτή εμπειρία κι όχι ναυλώνοντας πλοία σε τρίτους υπήρξε άκρως επιτυχημένη. 

Όπως εξήγησαν τα στελέχη της «η εγγύτητα της χώρας με την ευρωπαϊκή αγορά, η υφή των ταξιδιών που προσφέρει η εταιρία με ολιγοήμερα ταξίδια στα άγνωστα ελληνικά νησιά μπορεί να συνδυαστεί με την τάση αφενός των Ευρωπαίων να καταφεύγουν για σύντομες αποδράσεις στους ασφαλείς προορισμούς στη Μεσόγειο κι αφετέρου των Κινέζων να επισκέπτονται πολλούς τόπους κατά την παραμονή τους στην Ευρώπη.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η εταιρεία είχε μεγάλη εξάρτηση από τη βόρεια Αμερική. «Έπρεπε να βρούμε τρόπους να ανεξαρτητοποιηθούμε» ανέφερε χαρακτηριστικά στο πλαίσιο δημοσιογραφικής ενημέρωσης ο διευθ. σύμβουλος της Celestyal Κ. Αναστασιάδης, θέτοντας το πλαίσιο της στρατηγικής που θέλει να ακολουθήσει. «Εκκινούμε το 2018 με νέο, στρατηγικό σχεδιασμό, καθώς ενισχύουμε το δίκτυο πωλήσεων με στόχο την αύξηση κατά 50% για την αγορά της Ευρώπης και της Ασίας και 10% για την αγορά της Αμερικής» τόνισε.

Η αγορά της Βόρειας Αμερικής από 60% που ήταν το 2014 περιορίστηκε φέτος στο 20%, κάτι που δημιουργεί πρόσθετη ασφάλεια καθώς απομειώνει τη μονοσήμαντη εξάρτηση από μια αγορά ιδιαίτερα ευαίσθητη στα γεωπολιτικά δεδομένα. Στο φόντο αυτό επιδιώκεται μεγαλύτερο άνοιγμα σε Ισπανία, Γερμανία, Κίνα, Γαλλία και Νότιο Αμερική. Ειδικά η αγορά της Κίνας λόγω της επιλογής των Κινέζων να ταξιδεύουν Μάρτιο και Οκτώβριο δίνει εναλλακτική δίοδο στην ανάγκη διεύρυνσης της σεζόν.

Εξαιρετικά θετικές χαρακτηρίζονται και οι προβλέψεις για το 2018 με τον κ. Αναστασιάδης να υπογραμμίζει πως τα στοιχεία δείχνουν άνοδο κατά 15% στον αριθμό των επιβατών, υπό την προϋπόθεση πως διατηρηθεί η γεωπολιτική σταθερότητα στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.

Τέλος, όσον αφορά τη φετινή χρονιά, ο κ. Αναστασιάδης ανέφερε πως κλείνει στα ίδια επίπεδα με το 2016, δηλαδή περίπου στους 100 χιλ. επιβάτες, αριθμός που δεδομένης της πτώσης των προσεγγίσεων στα ελληνικά λιμάνια κρίνεται απόλυτα ικανοποιητικός.