Αναβιώνει η παλαιότερη τουριστική έκθεση Xenia

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αναβιώνει η παλαιότερη τουριστική έκθεση Xenia

Σε νέα εποχή περνά η έκθεση Xenia η premium έκθεση στοχευμένη αποκλειστικά στους ξενοδόχους, αλλά και στους επαγγελματίες του ευρύτερου ξενοδοχειακού κλάδου. Αναβιώνοντας φέτος για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια, όπου έκλεισε λόγω κρίσης τον πρώτο κύκλο ζωής της , η έκθεση θα λάβει χώρα το τριήμερο 25-26-27 Νοεμβρίου 2017, στο μεγαλύτερο εκθεσιακό κέντρο της Ελλάδας, το Metropolitan Expo, σύμφωνα με την συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η εν λόγω έκθεση διοργανώθηκε το 1969 για πρώτη φορά στο Ζάππειο, κι έκτοτε μέχρι και το 2011 συνέβαλε καθοριστικά στην αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών και των τουριστικών υπηρεσιών της Ελλάδας. Όλα τα χρόνια η έκθεση αναπτυσσόταν παράλληλα με τον ελληνικό Tουρισμό, πρωτοπορώντας συχνά με την εφαρμογή καινοτόμων για την εποχή εκθεσιακών πρακτικών.

Μετά από έξι χρόνια παρουσίας αναβιώνει φέτος από την κορυφαία εταιρεία διοργάνωσης εκθέσεων στη χώρα μας FORUM AE η οποία και αγόρασε τον περασμένο Φεβρουάριο την επωνυμία, με 500 εκθέτες, καλύπτοντας 45.000 τ.μ και στα 4 halls εκθεσιακού κέντρου Metropolitan Expo.

«Η FORUM ΑΕ, με τα 30 χρόνια ιστορίας της, ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διοργάνωσης εκθέσεων στην Ελλάδα, με μερικές από τις πιο επιτυχημένες εκθέσεις παγκόσμιας εμβέλειας, όπως είναι η HORECA, η ARTOZA και η FOOD EXPO, είναι η μόνη που μπορεί να εγγυηθεί ότι η ΧΕΝΙΑ θα γίνει και πάλι η νούμερο ένα έκθεση αποκλειστικά για τον ξενοδοχειακό κλάδο. Mε παρακαταθήκη την εμπειρία και την τεχνογνωσία της, η FORUM σφραγίζει τη νέα εποχή της ΧΕΝΙΑ, με τις αξίες, την αποτελεσματικότητα και τη μεγάλη προβολή που μόνο αυτή μπορεί να εγγυηθεί» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της οργανώτριας εταιρείας FORUM ΑΕ, κ. Νίκος Χουδαλάκης χαιρετίζοντας την έκθεση.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η διαφημιστική δαπάνη της Xenia 2017 θα υπερβεί τις 450.000 ευρώ και θα καλύψει όλα τα μέσα, ενώ σε συνδυασμό με την εφαρμογή καινοτόμων ενεργειών marketing και διαφήμισης θα προβάλει τη δυναμική της, μεγιστοποιώντας την επισκεψιμότητα και την εμπορική της επιτυχία. Παράλληλα, η FORUM έχει αποστείλει πάνω από 45.000 barcode ονομαστικές προσκλήσεις, ενώ θα διατεθεί και μεγάλος αριθμός ηλεκτρονικών προσκλήσεων στους εκθέτες για να τις διανείμουν στο πελατολόγιό τους.

«Όλοι επιχειρηματίες από τον κλάδο των ξενοδοχείων και των μικρών καταλυμάτων θα έχουν την δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τις κορυφαίες επιχειρήσεις που διαθέτουν ξενοδοχειακό εξοπλισμό, τεχνολογικές λύσεις και διαδικτυακές υπηρεσίες, καθώς και με εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή, την ανακαίνιση και την εξοικονόμηση ενέργειας, αλλά και με προμηθευτές του επισιτιστικού κλάδου, των οποίων οι υπηρεσίες βρίσκουν εφαρμογή σε βασικούς τομείς λειτουργίας των ξενοδοχείων. Οι εταιρείες που εκθέτουν στην XENIA έχουν ήδη ξεπεράσει τις 470 σε συνολική εκθεσιακή επιφάνεια 45.000 m2 και καλύπτουν όλο το φάσμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που αφορούν στην κατασκευή, ανακαίνιση, διακόσμηση, εξοπλισμό και τροφοδοσία Ξενοδοχείων, Ξενώνων, Ενοικιαζόμενων δωματίων και Campin» τόνισε ο αντιπρόεδρος της FORUM, κ. Θανάσης Γιαλούρης κατά την παρουσίαση της έκθεσης. Προσέθεσε μάλιστα πως «το σημαντικό ενδιαφέρον για την XENIA αποτυπώνεται με αριθμούς καθώς περισσότεροι από 40.000 επιχειρηματίες και στελέχη του τουρισμού αναμένεται να την επισκεφτούν, ενώ ειδικά για την έκθεση θα έρθουν 150 hosted buyers από την Κύπρο, το Ισραήλ, την Τουρκία, την Αίγυπτο, την Αλβανία, την Κροατία, την Βουλγαρία, την Ρουµανία και άλλες χώρες από την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων». Σημειώνεται ότι από το Ισραήλ θα επισκεφτεί την Xenia ειδική αντιπροσωπεία με την υποστήριξη της Commercial Company of the Israel Hotel Association, η οποία θα αποτελείται από 15 υψηλόβαθμα στελέχη των 10 μεγαλύτερων αλυσίδων ξενοδοχείων της χώρας.Τέλος ο κ. Γιαλούρης αναφέρθηκε αναλυτικά στις ειδικές θεματικές ενότητες, ενώ εξήρε τη στήριξη που προσφέρει στη XENIA το σύνολο θεσμικών φορέων του ελληνικού Τουρισμού, καθώς η έκθεση τελεί υπό την αιγίδα και έχει τη στήριξη του Υπουργείου Τουρισμού, του ΞΕΕ, του ΣΕΤΕ, της ΠΟΞ, της ΕΞΑΑΑ, του ΣΕΤΚΕ, αλλά και του Παγκυπρίου Συνδέσμου Ξενοδόχων.

Διάβασε περισσότερα: http://www.bluebirds.gr/nea-epoxi-gia-tin-ekthesi-xenia.aspx
Copyright © Bluebirds.com

Όπως διευκρινίστηκε οι βασικές κατηγορίες εκθεμάτων είναι οι ακόλουθες: Κατασκευή- Διακόσμηση-Ενέργεια-Αυτοματισμοί, Ξενοδοχειακός εξοπλισμός, Μηχανήματα και εξοπλισμός κουζίνας, Food & Beverage, Digital technology. Στο πλαίσιο της έκθεσης, θα πραγματοποιηθούν 80 ώρες παράλληλες εκδηλώσεις στις ειδικές θεματικές ενότητες SmartHotel, DigiHotel, BuildHotel και Gastronomy Summit, καθώς και όλες οι τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της φιλοξενίας σε συνδυασμό με τις ξενοδοχειακές τάσεις σε διεθνές επίπεδο κατά την διάρκεια του «1ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας» (1st International Hospitality Forum), που διοργανώνει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος στο Metropolitan Expo, στις 25 Νοεμβρίου 2017 με Χρυσό Χορηγό τη FORUM A.E.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider