Στην περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού επενδύει η Marriott

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Στην περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού επενδύει η Marriott

Στην άνοδο του κινεζικού εξερχόμενου τουριστικού ρεύματος, το οποίο αποδεικνύεται το ισχυρότερο παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια, επενδύει o παγκόσμιος ξενοδοχειακός όμιλος Marriott εγκαινιάζοντας 16 νέα θέρετρα σε 10 περιοχές της Ασίας - Ειρηνικού μέσα στο επόμενο έτος.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι κινέζοι συγκαταλέγονται στους πιο πολυταξιδεμένους παγκοσμίως, με την Εθνική Διοίκηση Τουρισμού της Κίνας να υπολογίζει πως οι κινέζοι τουρίστες θα πραγματοποιήσουν περί τα 700 εκατομμύρια ταξίδια μέσα στον επόμενο χρόνο καθώς τα έσοδα της μεσαίας τάξης αυξάνονται και οι κινέζοι αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες υψηλότερης ποιότητας. Για το λόγο αυτό μάλιστα λίαν προσφάτως η Marriott ανακοίνωσε την συνεργασία της και με την Alibaba, με στόχο την περαιτέρω είσοδό της στην κινεζική τουριστική αγορά.

«Τόσο η τρέχουσα όσο και η επόμενη χρονιά θα είναι συναρπαστική για την Marriott International στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, καθώς προσφέρουμε καινοτόμους και νέους τρόπους για να εξυπηρετήσουμε τους ταξιδιώτες του σήμερα και του αύριο», δήλωσε ο Peggy Fang Roe, Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Ασίας-Ειρηνικού. Όπως, μάλιστα, διευκρίνισε ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας «η Marriott εξακολουθεί να ανταποκρίνεται στην ολοένα και μεγαλύτερη διεύρυνση της πελατειακής της βάσης, εισάγοντας συναρπαστικούς προορισμούς και μοναδικές εμπειρίες στο χαρτοφυλάκιο θέρετρων».

Να υπενθυμίσουμε ότι η Marriott διαθέτει σήμερα 130 πολυτελή θέρετρα στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού σε χώρες όπως τα Φίτζι, την Κίνα, τη Μαλαισία, το Βιετνάμ και την Ταϊλάνδη. Το τρέχον έτος η εταιρεία εγκαινίασε αρκετά ακίνητα στην Κίνα, όπως το The Ritz-Carlton, το Haikou, το Shanhaitian Resort Sanya, το πρώτο θέρετρο αφιερωμένο στο γκολφ στην Κίνα και το Element Chongli, το οποίο διακρίνεται για τον οικολογικό του προσανατολισμό στο ορεινό χιονοδρομικό κέντρο Ταιγού, το οποίο άνοιξε με την αφορμή των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου το 2022. Παράλληλα άνοιξε και το πρώτο της ιαπωνικό θέρετρο, το Westin Yilan Resort στην Ταιβάν.

Στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ασίας περιλαμβάνονται πλέον το The Ritz-Carlton, ένα παραθαλάσσιο θέρετρο στη Μαλαισία, το JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay Resort & Spa, σχεδιασμένο από τον Bill Bensley, το οποίο άνοιξε νωρίτερα μέσα στο έτος στο Νότιο Βιετνάμ και το παραλιακό θέρετρο Renaissance Pattaya Resort & Spa και το Ritz-Carlton, στην Ταϊλάνδη. Αυτό το μήνα μάλιστα αναμένονται τα εγκαίνια του Renaissance Bali Ulutwatu Resort & Spa στην Ινδονησία.

Με την επέκτασή της στην Ιαπωνία η εταιρεία θα διαθέτει πέντε νέα θέρετρα, το Fuji Marriott Hotel στην περιοχή της λίμνης Yamanaka στους πρόποδες του βουνού Fuji, το Nanki Shirahama Marriott Hotel κοντά στην Οσάκα, το Lake Biwa Marriott Hotel στο Κιότο και το Izu Marriott Hotel Shuzenji στην ακτή του Ειρηνικού στους λόφους της χερσονήσου Izu. Μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του και το Jeju Shinhwa World Marriott Resort & Spa στη Νότια Κορέα. Το νέο συγκρότημα της εταιρείας θα είναι ένα θέρετρο μεικτής χρήσης με καζίνο ψυχαγωγικό πάρκο και πολλές ακόμα εγκαταστάσεις αναψυχής. Ιδιαίτερης σημασίας αποδεικνύονται για την εταιρεία και τα νησιά Φίτζι και η Σρι Λάνκα, όπου και εκεί εγκαινίασε δύο νέα ακίνητα, το Fiji Marriott Resort Momi Bay στα Φίτζι και το Weligama Bay Marriott Resort & Spa το οποίο σηματοδότησε την είσοδο της Marriott International στη Σρι Λάνκα.

Ψήφο εμπιστοσύνης και στην Ελλάδα

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η Marriott International στοχεύει στην ενεργό δραστηριοποίησή της και στην Ελλάδα με τον αριθμό των ξενοδοχείων με τα σήματα της Marriott International να αναμένονται να φτάσουν τα 15 μέσα στο 2018. Όπως είχε αναφέρει ο περιφερειακός διευθυντής της Marriott International σε Ελλάδα και Κύπρο, Τιμ Ανανιάδης, στόχος της αλυσίδας είναι έως το 2018 να διαθέσει τα ξενοδοχειακά της σήματα σε, τουλάχιστον, ακόμη 4 ξενοδοχεία στο κέντρο και στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας. Εδώ και καιρό άλλωστε έχει ανακοινωθεί η συμφωνία της διεθνούς αλυσίδας με τα ξενοδοχεία Χανδρή. Στο πλαίσιο αυτής, το ξενοδοχείο Μetropolitan στη λεωφόρο Συγγρού θα μετονομασθεί από το 2018 σε Athens Marriott.

Η παρουσία της Marriott International στην Ελλάδα σήμερα αφορά τρία ξενοδοχεία στην Κρήτη, δύο ξενοδοχεία στην Αθήνα, δύο στη Σαντορίνη, δύο στην Πελοπόννησο από ένα σε Ρόδο και Μύκονο. Στα παραπάνω 11 ξενοδοχεία προστέθηκαν βέβαια και αυτά της Starwood Ηotels and Resorts Worldwide, από τη στιγμή που η τελευταία εξαγοράστηκε από τη Marriott International, δημιουργώντας μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές εταιρείες στον κόσμο, με περισσότερα από 5.700 ξενοδοχεία και 1,1 εκατ. δωμάτια σε πάνω από 110 χώρες. Μετά την συγχώνευση ο αριθμός των «πιστών» πελατών του ενοποιημένου ομίλου θα ανέλθει παγκοσμίως στον αριθμό ρεκόρ των 100 εκατομμυρίων.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των στελεχών της μάλιστα η τρέχουσα χρονιά θα κινηθεί εξαιρετικά για τα δύο ξενοδοχεία της Αθήνας, «Μεγάλη Βρεταννία» και Κing George, αφού ήδη από το πρώτο τρίμηνο του έτους καταγράφηκαν οι καλύτερες αποδόσεις των τελευταίων 10 ετών. Εξίσου ανοδικά αναμένεται να κινηθούν και οι κρατήσεις για τα ξενοδοχεία που βρίσκονται στα νησιά καθώς και των δύο ξενοδοχείων στο Costa Navarino.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider