Στη διεύρυνση της τουριστικής σεζόν στοχεύουν Marketing Greece & Aegean

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Στη διεύρυνση της τουριστικής σεζόν στοχεύουν Marketing Greece & Aegean

Προσπάθεια να αξιοποιήσει το θετικό momentum για τον ελληνικό τουρισμό κάνει η Marketing Greece με συντονισμένες δράσεις που στοχεύουν στην περαιτέρω διεύρυνση της τουριστικής σεζόν.

Ενδεικτικό της θετικής αυτής συγκυρίας είναι η αύξηση +10,3% των προγραμματισμένων αεροπορικών θέσεων από το εξωτερικό για το σύνολο της θερινής περιόδου 2017, όπως αναφέρθηκε στο Μηνιαίο Στατιστικό Δελτίο Αυγούστου 2017 για τον Ελληνικό Τουρισμό και την οικονομία του Ινστιτούτου Αναλύσεων του ΣΕΤΕ, SETE Intelligence. Εξίσου ενδεικτικό είναι και το γεγονός πως η σεζόν έχει ακόμη 1 ½ μήνα πλήρους δραστηριότητας με τις κρατήσεις σε αρκετούς προορισμούς να εκτείνονται μέχρι και την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου.

Ήδη για τον Σεπτέμβριο αναμένεται αύξηση 13,0% ή αλλιώς 310 χιλ. θέσεις. με την μεγαλύτερη αύξηση σε απόλυτους αριθμούς να προέρχεται από τη Γερμανία (15,2%/61 χιλ.) και το Ην. Βασίλειο (10,2%/+51 χιλ. θέσεις). Σε ποσοστιαία αύξηση τώρα ξεχωρίζει η Ολλανδία με 31,5%/35 χιλ. θέσεις και η Ρωσία με 24,8%/38 χιλ. θέσεις, ενώ ακολουθούν Πολωνία και Γαλλία με αύξηση 21,1% /28 χιλ. και 16,1%/16 χιλ. θέσεις αντίστοιχα.

Σε συνεργασία με την Aegean Airlines, η Marketing Greece σχεδίασε και υλοποιεί, στη ψηφιακή πλατφόρμα του Discovergreece.com, τη νέα της ψηφιακή καμπάνια «A second serving of Greek summer», προσκαλώντας το κοινό που βρίσκεται στις καλοκαιρινές του διακοπές να μοιραστεί την αγαπημένη του στιγμή με μία φωτογραφία και να προσκαλέσει ένα φίλο του να ζήσει το...δεύτερο ελληνικό καλοκαίρι, κερδίζοντας αεροπορικά εισιτήρια με την Aegean Airlines!

Σκοπός της ψηφιακής καμπάνιας είναι να διαδώσει το μήνυμα ότι το ελληνικό καλοκαίρι δεν τελειώνει τον Αύγουστο, απευθύνοντας ανοιχτή πρόσκληση σε όλους να απολαύσουν την μαγεία των καλοκαιρινών στιγμών στη χώρα όπου το καλοκαίρι..αργεί να τελειώσει!

Η ψηφιακή καμπάνια στηρίζεται στα Social media κανάλια τουDiscovergreece.com, Facebook & Instagram.

«Όχημα» της ψηφιακής καλοκαιρινής καμπάνιας αποτελεί η χρήση του dedicated hashtag #moreGreeksummer που συγκεντρώνει και εμπλουτίζει φωτογραφικό υλικό στην ειδικά διαμορφωμένη landing page, εκεί όπου ο χρήστης μπορεί να επισκεφθεί και να ενημερωθεί περισσότερο για την ψηφιακή καλοκαιρινή δράση.

Η νέα καμπάνια, είναι διαθέσιμη στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα και θα διαρκέσει μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου. Παράλληλα με την προώθηση στην κοινότητα του Discovergreece.com που ξεπερνά το 1.000.000 μέλη, η καμπάνια ενισχύεται περαιτέρω με στοχευμένη ψηφιακή διαφήμιση.

Μέχρι τώρα, η καμπάνια έχει ήδη ξεπεράσει τα 1.500.000 reach και τα 90.000 engagement, με τους χρήστες να συμμετέχουν ενεργά, ανεβάζοντας και όμορφο φωτογραφικό υλικό.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider