Joon: Η νέα αεροπορική για τους millennials «δια χειρός» Airfrance

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Joon: Η νέα αεροπορική για τους millennials «δια χειρός» Airfrance

Μια νέα αεροπορική εταιρεία η οποία απευθύνεται κατά κύριο λόγο στους Millenials ανακοίνωσε η Air France την προηγούμενη εβδομάδα. Η νέα εταιρεία ονόματι Joon θα ανοίξει τα φτερά της για πτήσεις μεσαίων αποστάσεων από το Παρίσι (Charles de Gaulle) ήδη από αυτό το φθινόπωρο, ενώ οι πτήσεις μεγάλων αποστάσεων θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι του 2018.

Η Joon θα απευθύνεται κυρίως σε νεανικό κοινό, εργαζόμενους millennials (18-35 ετών) των οποίων ο τρόπος ζωής περιστρέφεται γύρω από την ψηφιακή τεχνολογία. Όπως ανέφερε η Αir France το νέο αυτό brand δημιουργήθηκε αποκλειστικά για να καλύψει τις δικές τους απαιτήσεις και προσδοκίες με μια διαφορετική πρόταση που ξεχωρίζει στον κόσμο των αερομεταφορών.

Αξίζει να σημειωθεί πως δεν πρόκειται για μια low-cost εταιρία, καθώς πρόκειται να προσφέρει αυθεντικά προϊόντα και υπηρεσίες, όπως αυτά της Air France, αλλά για «ένα lifestyle brand και ένας τρόπος σκέψης» διευκρινίζει η εταιρεία. «Σύντομο, δυνατό και διεθνές, το όνομα της εταιρίας σχεδιάστηκε ώστε να απευθύνεται σε ένα παγκόσμιο κοινό».

Η εταιρική της ταυτότητα βασίζεται στο μπλε ελεκτρίκ χρώμα που συμβολίζει τον δυναμικό χαρακτήρα της εταιρίας όπως επίσης και τον ουρανό, το διάστημα και το ταξίδι. Οι στολές των συνοδών είναι εμπνευσμένες από τους νέους κανόνες της μόδας, απλές και κομψές.

Στο χαρτοφυλάκιο των brands της Air France-KLM, η Joon είναι η νεότερη «αδελφή» εταιρεία της Air France που θα την συμπληρώνει. Η εταιρεία θα τελεί υπό την διαχείριση του Jean-Michel Mathieu, διευθύνοντα συμβούλου της Joon και θα ενταχθεί στην εκτελεστική επιτροπή της Air France.

Ο Jean-Michel Mathieu, 48 ετών, έχει αφιερώσει το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του στην Air France και τον όμιλο Air France-KLM και συγκεκριμένα στους τομείς του δικτύου, της διαχείρισης εσόδων, των ψηφιακών υπηρεσιών και των σχέσεων με τους πελάτες. Πρώην βοηθός ερευνητής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Berkeley, είναι απόφοιτος της Γαλλικής Εθνικής Σχολής Στατιστικής και Οικονομικών (ENSAE).

«Η δημιουργία μια νέας αεροπορικής εταιρίας είναι μια ιστορική στιγμή από πολλές απόψεις. Η Joon αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην εκτέλεση του στρατηγικού προγράμματος Trust Together. Η δημιουργία της θα βελτιώσει την αποδοτικότητα του ομίλου Air France, επιτρέποντάς του να μειώσει τα κόστη του και θα διασφαλίσει την βιωσιμότητα του επιχειρηματικού του μοντέλου. Ο Jean-Michel Mathieu, ο οποίος έχει συμμετάσχει στην ανάπτυξη της νέας αυτής αεροπορικής από την αρχή, σήμερα γίνεται ο διευθύνων σύμβουλός της. Με όλες τις ομάδες του ομίλου, επικεντρώνουμε την ενέργειά μας στo επιτυχημένο λανσάρισμα της Joon» δήλωσε ο Franck Terner, Διευθύνων Σύμβουλος της Air France.

Joon: Η νέα αεροπορική για τους millennials «δια χειρός» Airfrance
Joon: Η νέα αεροπορική για τους millennials «δια χειρός» Airfrance
Joon: Η νέα αεροπορική για τους millennials «δια χειρός» Airfrance

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.