Wi-Fi εν πτήσει και κρατήσεις μέσω Facebook από τη Lufthansa

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Wi-Fi εν πτήσει και κρατήσεις μέσω Facebook από τη Lufthansa

Ατελείωτο σερφάρισμα εντός των αεροσκαφών της θα προσφέρει η Lufthansa από τον Μάιο στις πτήσεις εντός Ευρώπης ενώ μέχρι το 2018 θα έχει επεκτείνει την τεχνολογία σε όλα σχεδόν τα αεροσκάφη του στόλου Α320, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν την Τετάρτη 10, στο INNOVATHENS - HUB OF INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ του Δήμου Αθηναίων όπου εκπρόσωποι του Ομίλου παρουσίασαν τις τελευταίες εξελίξεις, τις νέες επενδύσεις, αλλά και την πρόοδο προς την ψηφιοποίηση των αεροπορικών υπηρεσιών, που βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής του Ομίλουκατά την παρουσίαση των το 2017.

Για το σκοπό αυτό και για ακόμα πιο καινοτόμες υπηρεσίες στο μέλλον ο Όμιλος εγκαινίασε πρόσφατα κι ένα νέο εργαστήρι το «Lufthansa Innovation Hub» στο Βερολίνο το οποίο θα εφευρίσκει νέες ψηφιακές λύσεις και ακόμα πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες προσαρμοσμένες στα γούστα του κάθε επιβάτη. Όπως άλλωστε διευκρινίστηκε ένας από τους δύο άξονες στους οποίους βασίζεται η στρατηγική ανάπτυξης του Ομίλου είναι η εισαγωγή νέων προϊόντων βασισμένα στην καινοτομία αλλά και η ψηφιοποίηση των αεροπορικών υπηρεσιών.

Συγκεκριμένα, ο ανέφερε ο Boris Ogursky, Υπεύθυνος Σχέσεων κι Επικοινωνίας του Ομίλου, από τον Μάιο του 2017 η εταιρεία θα προσφέρει Internet εν πτήσει σε όλες τις ευρωπαϊκές διαδρομές τόσο της Lufthansa όσο και της Austrian Airlines μέσω της σύγχρονης δορυφορικής τεχνολογίας Inmarsat. Στο άμεσο μέλλον θα ακολουθήσει η επέκταση του δικτύου εν πτήσει και στη Eurowings. Στην ουσία στο αεροσκάφος θα τοποθετηθεί μια κεραία η οποία θα επικοινωνεί με ένα δορυφόρο (Inmarsat-GX satellite) ο οποίος θα λαμβάνει σήμα απο΄έναν επίγειο σταθμό διανέμοντας το στην ουσία στους αιθέρες.

Το Wi-Fi θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα αεροσφάκη του στόλου Α320 του Ομίλου Lufthansa το 2018 με ένα έξτρα κόστος ανάλογα με τα δεδομένα που θα χρησιμοποιεί ο κάθε επιβάτης.

Το FlyNet Message, με το οποίο οι επιβάτες θα μπορούν να τσατάρουν κατά την διάρκεια της πτήσης θα κοστίζει 3 ευρώ, το σερφάρισμα μέσω της υπηρεσίας FlyNet Surf θα κοστίζει 7 ευρώ ενώ το live streaming κατά την διάρκεια της πτήσης που καταναλώνει πολύ περισσότερα δεδομένα θα διατίθεται υπό την επωνυμία FlyNet Stream και θα κοστίζει 12 ευρώ.

Όσον αφορά τις εξατομικευμένες εμπειρίες on board μέσω του Companion App οι επιβάτες θα μπορούν να επιλέγουν το πρόγραμμα ψυγαγωγίας τους έως κι έξι εβδομάδες νωρίτερα, θα υπάρχει συγχρονισμός του προσωπικού playlist με την οθόνη στο πίσω κάθισμα μέσω της φορητής συσκευής του επιβάτη ενώ θα είναι διαθέσιμες 100 ταινίες, 200 τηλεοπτικά, μουσικά άλμπουμ, audio books, video games, ψυχαγωγικά προγράμματα για παιδιά αλλά και 3D interactive programme για την παρακολούθηση της πτήσης.

Παράλληλα θα διευρύνει και τις επιλογές της ενημέρωσης αφού θα υπάρχουν διαθέσιμες on board 250 εφημερίδες και περιοδικά σε 18 γλώσσες έως και 3 ημέρες νωρίτερα από την πτήση σε ένα πρόγραμμα ονόματι ejournals εύκολο στη χρήση.

Αναζήτηση οικονομικότερης πτήσης μέσω Facebook

Τέλος ο όμιλος αντιλαμβανόμενος την στροφή των πελατών στις online πωλήσεις και την απήχηση των έξυπνων ψηφιακών βοηθών (chatbox) στην εξυπηρέτηση, εγκαινιάζει το Chatbot Mildred. Το ψηφιακό ρομπότ της αυτόματης επικοινωνίας θα υποστηρίζει την αναζήτηση πτήσεων προτείνοντας τις οικονομικότερες τιμές αεροπορικών εισιτηρίων σε χρονικό ορίζοντα 9 μηνών και θα είναι διαθέσιμο μέσω Facebook Messenger.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider