Ενισχύει τη θέση της στους ελληνικούς αιθέρες η Lufthansa

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ενισχύει τη θέση της στους ελληνικούς αιθέρες η Lufthansa

Σε περαιτέρω ενίσχυση της θέσης του στην Ελληνική αγορά στοχεύει ο Όμιλος Lufthansa προσθέτοντας νέους προορισμούς για το φετινό καλοκαίρι και προβλέποντας αύξηση 7% στις μετακινήσεις από και προς Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, ο Όμιλος δραστηριοποιείται στην χώρα μας με πέντε αεροπορικές εταιρείες ( Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings) και για το φετινό καλοκαίρι η Brussels Airlines πετά πρώτη φορά στην Ρόδο, η Eurowings στην Κάρπαθο, καθώς και νέες πτήσεις της Eurowings θα υπάρχουν από τη Βιέννη προς την Καβάλα και τη Σαντορίνη. Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss θα εξυπηρετεί φέτος και τη Ζάκυνθο ενώ ιδιαίτερα ενισχυμένο είναι το πρόγραμμα των δρομολογίων προς Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Ομίλου Lufthansa Κωνσταντίνο Τζεβελέκο, το 2016 σημειώθηκε αύξηση των μετακινήσεων από και προς την Ελλάδα κατά 5,6 % σε σύγκριση με το 2015, ενώ για την τρέχουσα χρονιά εκτιμάται αύξηση της τάξης του 7%. «Ένα μεγάλο μέρος της αύξησης επιτελέστηκε την τουριστική περίοδο γεγονός που αντανακλά τη τουριστική δυναμική της Ελλάδας και την αυξανόμενη ζήτηση για τους δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς» σημείωσε και πρόσθεσε πως ο Όμιλος έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια, ενώ 85.000 άτομα ταξιδεύουν κάθε εβδομάδα από την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο με τον Όμιλο Lufthansa.

Όπως διευκρινίστηκε μάλιστα, ο Όμιλος βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις για τη Βόρεια Αμερική, με τους Έλληνες να χρησιμοποιούν τις εταιρείες του ομίλου για να πετάξουν κατά κύριο λόγο σε Νέα Υόρκη, Βοστόνη, Μαϊάμι, Λος Άντζελες, Σικάγο.

Η χώρα μας μάλιστα παρουσιάζει ικανοποιητικά ποσοστά πληρότητας θέσεων, άνω του 80%, όπως σημείωσε ο κ. Τζεβελέκος γεγονός που σύμφωνα με τον ίδιο «αποδεικνύει ότι οι στρατηγικές αποφάσεις του Ομίλου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση». Στην στρατηγική του ομίλου πέρα από την αύξηση των πτήσεων και των επενδύσεων στην τεχνολογία περιλαμβάνεται και η μείωση τιμών. Όπως ανακοινώθηκε ο γερμανικός αερομεταφορέας προσφέρει έως και 40% χαμηλότερες τιμές στα εισιτήρια Business Class, γεγονός που ενισχύει σημαντικά το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα στην εγχώρια αγορά.

Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην πλήρη της Business Lounge της Lufthansa στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, επισημαίνοντας πως είναι η μοναδική ξένη αεροπορική εταιρεία που διαχειρίζεται η ίδια την lounge της στον ΔΑΑ.

Εξίσου θετικά είναι και τα οικονομικά αποτελέσματα στο σύνολο του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο του 2017 σύμφωνα με τα όσα ανέφερε από πλευράς του, ο Peter Pullem, Ανώτατος Διευθυντής Πωλήσεων Κεντρικής, Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης του Oμίλου. Όπως επισήμανε φέτος ο Όμιλος βίωσε το καλύτερο τρίμηνο κερδοφορίας από το 2008 και συνεχίζει να κινείται ανοδικά.

Χάρη στην κερδοφορία του μάλιστα προχωρά σε επενδύσεις ύψους 500 εκατ. ευρώ έως το 2020 προσανατολισμένες στην καινοτομία, την ψηφιοποίηση αλλά και εξατομίκευση των αεροπορικών υπηρεσιών ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα οι διαφορετικές ανάγκες κάθε επιβάτη. Ιδιαίτερη σημασία δίνει ο Όμιλος και στις συνεργασίες του, συγκεκριμένα με την κοινοπραξία με Air China και διμερείς συμφωνίες με την Etihad, την Air Astana και την Cathay Pacific.

Τέλος, αναφέρθηκε και στην παραλαβή των πρώτων Αirbus A350-900. Συνολικά η Lufthansa έχει παραγγείλει 25 αεροσκάφη τύπου A350-900. Πρόκειται για το πλέον σύγχρονο και φιλικό προς το περιβάλλον αεροσκάφος μεγάλων αποστάσεων παγκοσμίως. Οι πρώτοι προορισμοί που θα εξυπηρετεί θα είναι το Δελχί, το Μουμπάι και η Βοστώνη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το φετινό καλοκαίρι ο Όμιλος Lufthansa ενίσχυσε ακόμα περισσότερο το δίκτυό του με περισσότερους δημοφιλείς προορισμούς διακοπών. Οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa - Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings, Lufthansa και SWISS - προσφέρουν στο ταξιδιωτικό κοινό 23.476 πτήσεις την εβδομάδα προς 308 προορισμούς σε 103 χώρες. Οι υπηρεσίες αυτές ενισχύονται με περισσότερες από 18.000 πτήσεις κοινού κωδικού με 30 συνεργαζόμενες εταιρείες προσφέροντας στους επιβάτες ένα πτητικό δίκτυο που καλύπτει σχεδόν όλη την υφήλιο.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου τα συνολικά έσοδα παρουσίασαν αύξηση 11,2% και διαμορφώθηκαν στα 7,6 δισ ευρώ. Ανοδικά κατά 13% κινήθηκε και ο αριθμός των επιβατών φτάνοντας τα 25,2 εκατ. ενώ η πληρότητα των θέσεων άγγιξε το 76,1%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider