Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
20 ΑΠΡ 2017 | 16:41
Τελευταία Ενημέρωση:20 ΑΠΡ 2017 | 16:45

Aegean και Δήμος Αθηναίων δίνουν τα χέρια για την προώθηση της Αθήνας

Aegean και Δήμος Αθηναίων δίνουν τα χέρια για την προώθηση της Αθήνας - Κεντρική Εικόνα/Video

Την ενίσχυση της σύμπραξης για την τουριστική προβολή της πόλης των Αθηνών καθ’όλη τη διάρκεια του έτους με στόχο ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, ανακοίνωσαν σήμερα ο Δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης μαζί με τον αντιπρόεδρο της Aegean, Ευτύχιο Βασιλάκη, σε εκδήλωση που διοργανώθηκε στο Δημαρχείο Αθηνών.

Στόχος είναι η πρωτεύουσα της χώρας να βγει περαιτέρω στο προσκήνιο ως ένας ελκυστικός τουριστικός προορισμός για όλο το χρόνο, προβάλλοντας ως σύγχρονο κέντρο πολιτισμού, ιστορίας και σύγχρονης ζωής

Με την έναρξη της πρωτοποριακής καμπάνιας για την διάδοση του μηνύματος της σύγχρονης Αθήνας σε όλο τον κόσμο, το Athens Tourism Partnership, την καμπάνια προβολής This is Athens καθώς και πλήθος Πολιτιστικών και Αθλητικών γεγονότων που διοργανώνονται πλέον συστηματικά στην πόλη, ο Δήμος Αθηναίων στοχεύει σε ακόμα περισσότερους νέους επισκέπτες της πόλης. 

Όπως σημείωσε ο κ. Καμίνης τα στοιχεία είναι ήδη ενθαρρυντικά και καταδεικνύουν πως βρισκόμαστε σε μια πολύ καλή αλλά και κρίσιμη συγκυρία για την ανάδειξη της Αθήνας, σε μια ευκαιρία η οποία είναι απόρροια πολλών παραγόντων. 

Αναφθείς στην καμπάνια προβολής, This is Athens, μιας εκστρατείας ύψους 600.000 ευρώ που χρηματοδοτείται αποκλειστικά από ιδιωτικά κεφάλαια, εξήγησε πως απευθύνεται σε επισκέπτες city breakers και δίνει έμφαση στην σύγχρονη κουλτούρα της πόλης.

Όπως διευκρίνισε μάλιστα ο δήμαρχος Αθηναίων η συγκεκριμένη δράση είναι η πρώτη έμπρακτη προσπάθεια που υποστηρίζεται από το Δίκτυο Πολιτισμού του Δήμου Αθηναίων, αποκλειστικός δωρητής του οποίου είναι το ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Επιπλέον, ο κ. Καμίνης τόνισε την μεγάλη σημασία του Athens Tourism Partnership της μεγάλης πρωτοβουλίας ιδιωτικού και δημόσιου τομέα (Δήμο Αθηναίων, Aegean Airlines Hellenic Initiative και Διεθνή Αεροδρομίου Αθηνών) για την προώθηση ενός ενιαίου branding και την υλοποίηση μιας εκστρατείας ανάδειξης της πόλης.

Περαιτέρω ώθηση στην τουριστική προβολή της πόλης, όπως ανέφερε ο κ. Καμίνης αναμένεται να δώσουν και τα πολιτιστικά και αθλητικά δρώμενα διεθνούς φήμης, χάρη στα οποία συρρέουν στην Αθήνα τουρίστες που δεν είχαν μέχρι πρότινος την Ελλάδα στον ταξιδιωτικό τους χάρτη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η διεθνούς φήμης πολιτιστική έκθεση Documenta 14, οι επισκέπτες της οποίας υπολογίζονται ήδη σε χιλιάδες. Η διασπορά των εκθεμάτων της εικαστικής διοργάνωσης μάλιστα συνιστά μοναδική εμπειρία για να γνωρίσει κανείς την πόλη. Μεγάλη φυσικά, όπως σημείωσε ο κ. Καμίνης, είναι και η προβολή της χώρας χάρη στη συγκεκριμένη έκθεση αφού οι αναφορές σε διεθνή Μέσα Ενημέρωσης είναι συνεχείς.

Πέρα από τις παραπάνω πρωτοβουλίες προσπάθειες προσέλκυσης επιβατών πραγματοποιούνται και μέσω του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων και της ΕΑΤΑ. Αξίζει να σημειωθεί πως στην άνοδο του τουριστικού ρεύματος έχουν συμβάλλει και οι νέες αεροπορικές συνδέσεις long haul, όπως αυτή των Ηνωμένων Πολιτειών και της Σιγκαπούρης.

Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης υπογράμμισε την ιδιαίτερη έμφαση που δίνει η εταιρεία στο ρόλο της Αθήνας τονίζοντας ότι η εταιρεία θα ενδυναμώσει το ρόλο της Αθήνας στις πτήσεις της, αντιμετωπίζοντας την ζήτημα ολιστικά, πέρα από εποχικότητες.

Με στόχο τα παράπανω ο κ. Βασιλάκης ανακοίνωσε ότι η Aegean θα κρατήσει 7-8 προορισμούς τον επόμενο χειμώνα ή για συγκεκριμένους μήνες της χειμερινής περιόδου 2017-2018 που προηγουμένως δεν υπήρχαν, θα διευρύνει δηλαδή τη σεζόν των πτήσεών της, από και προς την Αθήνα.

Για το λόγο αυτό, ο κ. Βασιλάκης ανακοίνωσε ότι η Aegean θα κρατήσει 7-8 προορισμούς τον επόμενο χειμώνα 2017-2018 που προηγουμένως δεν υπήρχαν, θα διευρύνει δηλαδή τη... σεζόν των πτήσεών της, από και προς την Αθήνα.

Άλλωστε όλη την τελευταία τριετία η εταιρεία κατάφερε να εστιάσει περισσότερο στην ανάπτυξη από ότι στην κρίση. Την περίοδο 2013-2016 η Aegean δημιούργησε 1.000 νέες θέσεις εργασίας, προσέθεσε 16 αεροσκάφη στο δυναμικό της, 4,3 εκατ. θέσεις και 8,8 εκατ. επιβάτες, ενώ επεκτάθηκε σε 23 νέες χώρες του εξωτερικού εγκαινιάζοντας συνολικά  44 νέους προορισμούς – σήμερα φτάνει πλέον τους 145 προορισμούς.  Την τελευταία μόνο χρονιά η Aegean συνέδεσε την Αθήνα με 9 νέες χώρες και 21 νέους προορισμούς.

Χάρη στις νέες συνδέσεις και στις δυναμικές πρωτοβουλίες προώθησης της χώρας την ίδια περίοδο καταγράφηκε σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνηση μέσω Αθήνας - συγκεκριμένα παρατηρήθηκε 128% αύξηση της συνολικής κίνησης από και προς Αθήνα.

Συστηματική θα εξακολουθήσει να είναι και η συνεργασία της Aegean τόσο με τον Δήμο όσο και με άλλους φορείς του κλάδου για την τουριστική προβολή της πόλης σε τρεις άξονες: ως τελικό προορισμό, ως ενδιάμεσο σταθμό κι ως σημείο αναφοράς για να ταξιδεύουν και οι Έλληνες περισσότερο προς τα έξω.

Συνεχής θα είναι,  όπως διευκρίνισε ο κ. Βασιλάκης, και η στήριξη από πλευράς της Aegean των μεγάλων αθλητικών και πολιτιστικών γεγονότων - για την documenta 14 εγκαινίασε δύο εβδομαδιαίες  απευθείας πτήσεις Αθήνα – Κάσελ ενώ είναι μεγάλος χορηγός και του Μαραθωνίου της Αθήνας  – της προσφοράς ταξιδιών σε travel bloggers και άλλους για την γνωριμία με την πόλη –συνολικά την περίοδο 2014-2016 συνεισέφερε 7.000 εισιτήρια, περισσότερα από 150 Farm Trips και άλλα τόσα Press Trips-  καθώς και η προώθηση των συνεδρίων και των εκθέσεων.

Η Αθήνα κόμβος στήριξης όλης της τουριστικής Ελλάδας

Μακροπρόθεσμος στόχος είναι η Αθήνα να γίνει ένας προορισμός όχι μόνο του καλοκαιριού αλλά 12 μήνες το χρόνο, καθώς είναι μια πρωτεύουσα με ξεχωριστά χαρακτηριστικά, όχι μόνο ιστορίας και αρχαίων, αλλά μια πόλη ζωντανή, «δίαυλος» για τα νησιά και η μόνη πρωτεύουσα ευρωπαϊκής χώρας πλησίον σε θάλασσα.

Παράλληλα, ως γνωστόν, η Αθήνα είναι ο κεντρικός... κόμβος για όλη την Ελλάδα, καθώς στην πρωτεύουσα προσγειώνονται οι περισσότεροι τουρίστες που έρχονται στη χώρα. Άλλωστε η τουριστική κίνηση στην Αθήνα βρίσκεται την τελευταία διετία σε εντυπωσιακή τροχιά. Το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους η πρωτεύουσα παρουσίασε αύξηση της τουριστικής κίνησης από το εξωτερικό κατά 19%.

Επισκοπώντας κανείς τα οικονομικά αποτελέσματα καθώς και την ταξιδιωτική κίνηση της χώρας διαπιστώνει πως ο τουρισμός έχει μετατραπεί στο βασικό μοχλό της οικονομίας. 

Ενδεικτικό είναι το γεγονότα πως από τα 2,5 εκατ. αφίξεις ξένων επισκεπτών που παρουσίαζε η Αθήνα το 2012 το 2016 έφτασε 4,5 εκατ. επιβάτες , τον ιστορικά υψηλότερο αριθμό επισκεπτών που έχει καταγράφει πότε για την Αθήνα. Ήδη το πρώτο τρίμηνο του έτους τα στοιχεία του Αεροδρομίου καταγράφουν διψήφια αύξηση της τάξης του 14% σε σχέση με την αύξηση του 8% που σημειώθηκε το 2016. 

Το πόσο δε μπορεί όλη αυτή η ανάπτυξη να συμβάλλει στην δυσχερή οικονομική ανάπτυξη της χώρας μάρτυρα ένα άλλο στοιχείο της τουριστικής αγοράς: σε κάθε 40 επισκέπτες αντιστοιχεί μια θέση απασχόλησης.

Καμίνης: Δεν άπτεται των αρμοδιοτήτων μας η αστυνόμευση  και η επαιτεία

Ερωτηθείς για το φαινόμενο της επαιτείας που έχει ενταθεί με σοβαρές ενδείξεις ότι πίσω βρίσκεται το οργανωμένο έγκλημα, ο δήμαρχος Αθηναίων τόνισε ότι ο Δήμος έχει πενιχρές δυνάμεις για την αντιμετώπισή του και για το λόγο αυτό δεν μπορεί να συμβάλλει στην αντιμετώπισή του.

Επισήμανε ότι οι δυνάμεις της δημοτικής αστυνομίας που εκτός των άλλων «δεν έχει δικαίωμα να ακουμπήσει κάποιον» είναι πενιχρές ενώ αποκάλυψε ότι ο δήμος έχει μόλις το 1/3 της δύναμης που είχε το 2012, καθώς την πήρε το κεντρικό κράτος.

Θυμίζουμε ότι προ τεσσάρων εβδομάδων σε επίσημη συνέντευξη Τύπου της Ένωσης Ξενοδόχων της Αθήνας - Αττικής & Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ), είχε επισημανθεί με ιδιαίτερη έμφαση ο κίνδυνος να χαθεί το θετικό τουριστικό momentum της Αθήνας, από τη διαρκή υποβάθμιση του κέντρου, την ανομία και την απουσία αστυνόμευσης.

Οι ξενοδόχοι Αττικής είχαν τονίσει ότι το ιστορικό κέντρο και οι συνοικίες πέριξ αυτού είναι ιδιαιτέρως υποβαθμισμένες, σε βαθμό όσο ποτέ στο παρελθόν.


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet