Όλο και μεγαλύτερος γίνεται ο συναγωνισμός στην ψηφιακή τηλεόραση μετά και την ολοκληρωμένη πλατφόρμα ψυχαγωγίας, Vodafone TV, που παρουσίασε σήμερα η Vodafone, η οποία είναι προσαρμοσμένη στις νέες τάσεις που διαμορφώνονται στο χώρο του τηλεοπτικού περιεχομένου.

«Όλοι μας θέλουμε πια να βλέπουμε το αγαπημένο μας περιεχόμενο όπου και όποτε επιθυμούμε, από οποιαδήποτε συσκευή, χωρίς περιορισμούς. Αναγνωρίζουμε αυτή την τάση και αλλάζουμε για πάντα την τηλεόραση στην Ελλάδα μέσα από μία σύγχρονη υπηρεσία περιεχομένου η οποία παρέχει απεριόριστες επιλογές και τεχνολογικές δυνατότητες, αλλά και μεγαλύτερη ευελιξία» ανέφερε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης, στη συνάντησή τους με εκπροσώπους Τύπου για το λανσάρισμα της νέας τηλεοπτικής υπηρεσίας, Vodafone TV.

Όπως διευκρίνισε ο κ. Μπρουμίδης κατόπιν έρευνας στην Ελλάδα αναφορικά με τις τάσεις, το τηλεοπτικό τοπίο μοιάζει να διαφοροποιείται αισθητά σε σχέση με το παρελθόν. Οι έξυπνες συσκευές - οθόνες (smartphones, tablets) - είναι πολλαπλάσιες πια από τον αριθμό των τηλεοπτικών δεκτών. Ένα μέσο σπίτι έχει κατά μέσο όρο 5,4 συσκευές, την ίδια στιγμή που μπορεί να διαθέτει μία ή καμία τηλεόραση. Κατά συνέπεια σήμερα η κατανάλωση περιεχομένου γίνεται από πολλές πολλές συσκευές για την ακρίβεια από 3,4 συσκευές κατά μέσον όρο. Πλέον οι τηλεθεατές δεν επιθυμούν πια μόνο 1-2 κατηγορίες περιεχομένου αλλά 6 κατηγορίες, όπως πχ. σειρές και αθλητικά, και σίγουρα on line περιήγηση μέσω από εφαρμογές όπως για παράδειγμα το YouTube όπου μπορεί να βρει ειδικές και θεματικές κατηγορίες που δεν υπάρχουν αλλού.

Σε αυτές τις νέες τάσεις και στις συνθήκες που αυτές δημιουργούν βασίζεται και το νέο πρόγραμμα της εταιρείας, όπως διευκρίνισαν τα στελέχη της εταιρείας. Άλλωστε, όπως εξήγησαν, η συνδρομητική τηλεόραση είναι μια αγορά με μικρή μέχρι στιγμής διείσδυση - στην περίπτωση της χώρας μας φτάνει στο 26% την ώρα που το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη ανέρχεται στο 57% - η οποία αναμένεται να αναπτυχθεί ραγδαία στο μέλλον. Με τους συνδρομητές της Vodafone να μετρούν τους 100.000 τα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης είναι ιδιαιτέρως μεγάλα, ειδικά εφόσον η νέα πλατφόρμα προσφέρει έναν εντυπωσιακό συνδυασμό περιεχομένου και μοναδικών λειτουργιών που θα βοηθήσουν στην ενίσχυση της κατανάλωσης περιεχομένου σε διαφορετικές περιστάσεις 

Τι νέο φέρνει η Vodafone TV

Στα κύρια χαρακτηριστικά της νέας Vodafone TV συμπεριλαμβάνεται σίγουρα η έλλειψη κάθε είδους περιορισμού δικτύου, τόσο σταθερής όσο και κινητής τηλεφωνίας. Πελάτης της νέας τηλεοπτικής πλατφόρμας μπορεί να είναι όποιος το επιθυμεί, ακόμα και σε επίπεδο σταθερής σύνδεσης, καθώς για την εγκατάσταση του set top box δεν είναι απαραίτητη η σταθερή γραμμή Vodafone. Ταυτόχρονα, ο συνδρομητής της νέας πλατφόρμας μπορεί να έχει πρόσβαση στο περιεχόμενό του από οποιαδήποτε φορητή συσκευή, Android και iOS, και ανεξαρτήτως του δικτύου που εξυπηρετείται, κινητής ή WiFi, να απολαμβάνει ό,τι θέλει, όποτε θέλει, όπου κι αν βρίσκεται.

Πέρα από την δυνατότητα πρόσβασης των καταναλωτών ακόμα κι αν χρησιμοποιούν διαφορετικό πάροχο, η Vodafone TV προσφέρει ταυτόχρονη παρακολούθηση περιεχομένου από 2 συσκευές.

Χάρη δε στη χρήση τεχνολογιών cloud, το νέο Vodafone TV προσφέρει μοναδικές λειτουργίες και στα live προγράμματα με τη δυνατότητα  επανάληψης τους έως και για μία εβδομάδα, αλλά και εγγραφής τηλεοπτικού περιεχομένου διάρκειας έως και 100 ωρών ανά χρήστη για διάστημα 90 ημερών.

Επίσης, υπάρχει και εφαρμογή για φορητές συσκευές που επιτρέπει -μεταξύ άλλων- τη δυνατότητα για «κατέβασμα» download περιεχομένου για παρακολούθηση χωρίς σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Έμφαση στο περιεχόμενο

Έμφαση δίνεται και στον τομέα του περιεχομένου. Στο πακέτο του Vodafone TV περιλαμβάνονται και τα αθλητικά κανάλια Novasports βάσει της συμφωνίας που υπάρχει με τη Forthnet, ενώ υπάρχει πρόσβαση σε ένα μεγάλο on demand κατάλογο ταινιών (περισσότερες από  4.000, όπως αναφέρθηκε), 62 θεματικά κανάλια (όπως National Geographic, Discovery, Ε! Εntertainment, Food Network, FOX, FOXlife, Disney, Nickelodeon, κ.α.), αλλά και νέες προσθήκες όπως η ταινιοθήκη pameOdeon, οι on demand υπηρεσίες NAT GEO + και ΝICK +, και η συνέχιση της αποκλειστική διάθεση των Fox+ και Ant1 Next.

Πακέτα και τιμές

Τέλος, η υπηρεσία προσφέρεται σε 4 ιδιαιτέρως ανταγωνιστικά πακέτα: το Vodafone TV Full με πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο με 21,90 ευρώ/μήνα, το Vodafone TV Entertainment pack + Sports (σ.σ. δεν περιλαμβάνει πρόσβαση στο περιεχόμενο για παιδιά και τα ντοκιμαντέρ) με 19,40 ευρώ το μήνα, το Vodafone TV Family με 11,90 ευρώ το μήνα και το φοιτητικό πακέτο, Vodafone TV Entertainment pac, με πρόσβαση σε ταινίες και σειρές που προσφέρεται στα 9,40 ευρώ το μήνα.

Στο πακέτο περιλαμβάνεται το κόστος του αποκωδικοποιητή και οι φόροι, ενώ για τους υπάρχοντες συνδρομητές του Vodafone TV υπάρχει ειδική διαδικασία αναβάθμισης.

Όσο για το κόστος ενοικίασης των on demand ταινιών τα στελέχη της εταιρείας σημείωσαν ότι είναι έως και 40% πιο κάτω από τις υπόλοιπες πλατφόρμες της αγοράς χάρη στις συνεργασίες του ομίλου Vodafone με τους παραγωγούς περιεχομένου. Να σημειωθεί ότι η νέα Vodafone TV είναι μια παγκόσμια πλατφόρμα που υλοποιήθηκε από τον αγγλικό Όμιλο και η Ελλάδα είναι η τρίτη χώρα που λανσάρεται, μετά την Πορτογαλία και τη Νέα Ζηλανδία.