Σας έχει τύχει ποτέ να θέλετε να ψωνίσετε κάτι αλλά να μην ξέρετε ακριβώς τι; Οι μηχανικοί της Amazon βρήκαν λύση για το συγκεκριμένο πρόβλημα και το παρουσιάζουν μέσω της νέας υπηρεσίας Amazon Scout.

Πρόκειται για μια εφαρμογή η οποία παρουσιάζει συγκεκριμένα προϊόντα τα οποία ο χρήστης καλείται να δηλώσει αν του αρέσουν ή όχι. Στη συνέχεια ο αλγόριθμός της εταιρείες προτείνει στον χρήστη προϊόντα ανάλογα με τις προτιμήσεις του.

Μέσω της τεχνολογίας εκμάθησης μηχανής όσο περισσότερο κάποιος ασχολείται με το να πατάει «μου αρέσει» και «δεν μου αρέσει» σε προϊόντα τόσο πιο κοντά στις προτιμήσεις και τα γούστα του θα είναι οι επιλογές που θα εμφανίζονται.

Η Amazon δήλωσε ότι η υπηρεσία Scout έχει σχεδιαστεί για όσους δεν ξέρουν ακριβώς τι θέλουν ή δεν μπορούν να το περιγράψουν. Σε πρώτη φάση λειτουργεί για ορισμένες κατηγορίες εμπορευμάτων όπως έπιπλα, είδη σπιτιού και γυναικεία παπούτσια.

Στόχος της εταιρείας είναι η εμπειρία να είναι ίδια με αυτή που προσφέρουν το Instagram και το Pinterest, τα οποία αποτελούν πλέον βασικές πηγές έμπνευσης για την αγορά προϊόντων στο Διαδίκτυο.