Χάνει έδαφος η αγορά των wearables

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Χάνει έδαφος η αγορά των wearables

Λιγότερο ενθουσιώδεις είναι οι καταναλωτές μπροστά στα wearables αφού σύμφωνα με τα νέα στοιχεία η αγορά συνεχίζει την ανοδική της πορεία αλλά ο ρυθμός ανάπτυξής της επιβραδύνεται.

Σύμφωνα με το Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker της International Data Corporation (IDC) η παγκόσμια αγορά των wearables εκτιμάται ότι θα φτάσει φέτος σε πωλήσεις τα 122,6 εκατ. Μονάδες σε σχέση με τα 115,4 εκατ. Μονάδες που είχε καταγράψει πέρισυ, θα κινηθεί δηλαδή ανοδικά άνοδο κατά 6,2%. Όπως όλα δείχνουν το τρέχον έτος θα είναι το πρώτο που θα κινηθεί με μονοψήφιο ποσοστό ανάπτυξης από την διψήφια άνοδο που κατέγραφε μέχρι χθες.

Ωστόσο οι αναλυτές εκτιμούν ότι τα έντονα θετικά πρόσημα θα επανέλθουν στην αγορά των wearables από το 2022, έτος που θα σηματοδοτήσει την ανάκαμψη των πωλήσεών τους. Τότε σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της IDC ο συνολικός όγκος των αποστολών wearable συσκευών θα φτάσει τα 190,4 εκατομμύρια μονάδες, σε παγκόσμιο επίπεδο, επίδοση που ανεβάζει το μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της διεθνούς αγοράς των wearables στο 11,6%.

«Η επιβράδυνση αποδεικνύει ότι η αγορά βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο. Οι κατασκευαστές κινούνται σιγά-σιγά πέρα από τις συσκευές και τις εμπειρίες των συσκευών πρώτης γενιάς, συγκεντρώνοντας γύρω τους ένα οικοσύστημα συνεργατών και εφαρμογών για βελτιωμένες εμπειρίες χρηστών που ξεπερνούν τα πρώτα βήματα της νέας τεχνολογίας των wearable συσκευών» σημειώνουν οι αναλυτές.

Οι κυρίαρχες αγορές

Δημοφιλείς είναι οι wearable συσκευές σε περιοχές, όπως αυτή της Ασίας/Ειρηνικού, ωστόσο, αρχίζουν σιγά σιγά να έχουν απήχηση και στις περιοχές της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής και Βόρειας Αμερικής.

Ηγέτης το smartwatch

Ηγέτης της αγοράς των wearables παραμένει το έξυπνο ρολόι χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι καταναλωτές δεν στρέφονται σιγά σιγά και σε άλλες λύσεις.

Όπως εκτιμά η IDC, oι πωλήσεις smartwatches θα φτάσουν τα 46,2 εκατ. μονάδες το 2018 από τις 33,3 εκατ. μονάδες που ήταν πέρυσι, θα παρουσιάσουν δηλαδή αύξηση 38,9%. Μέχρι δε το 2022 αναμένεται να αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ της συνολικής αγοράς wearables καταγράφοντας αύξηση 19,5% φτάνοντας τα 94,3 εκατ. μονάδες.

Πέρα όμως από τα έξυπνα ρολόγια (smartwatches) που μέχρι σήμερα καταγράφφουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις, στο προσκήνιο έρχονται κι άλλες wearables συσκευές οι οποίες καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες των καταναλωτών, όπως αυτές που απευθύνονται σε παιδιά, ή wearables συσκευές όπως δακτυλία που πραγματοποιούν πληρωμές οι οποίες αναμενεται να γίνουν πολλύ δημοφιλείς τα επόμενα χρόνια. «Τα wristbands για παράδειγμα θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αγορά των wearables ειδών, προσφέροντας απλούστερες και λιγότερο δαπανηρές λύσεις απ’ ό,τι τα αντίστοιχα smartwatches», τονίζουν οι αναλυτές της IDC.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider