Συνδρομητική τηλεόραση μαζί με το Netflix λανσάρει η Wind

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Συνδρομητική τηλεόραση μαζί με το Netflix λανσάρει η Wind

«Τον νέο τρόπο να βλέπουμε τηλεόραση» παρουσίασε σήμερα Τετάρτη η Wind, σε ειδική εκδήλωση που οργανώθηκε για πρώτη φορά στο πλήρως ανακαινισμένο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.

Η Wind Vision, όπως ονομάζεται η νέα τηλεοπτική πλατφόρμα της Wind, έχει σύγχρονο, μικρό και κομψό εξοπλισμό και πλούσιο πρόγραμμα, ενώ είναι η πρώτη ελληνική τηλεοπτική υπηρεσία που έχει ενσωματωμένη την πλατφόρμα του Netflix.

Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για συνδρομητές σταθερής Wind και διατίθεται σε δυο πακέτα, το family pack με 60 συνδρομητικά κανάλια και όλα τα κανάλια της Digea στα 9,90 ευρώ το μήνα και το full pack το οποίο θα περιλαμβάνει και τη συνεργασία με τα Nova Sport στα 24,90 ευρώ το μήνα. Αξίζει να διευκρινιστεί ότι το Netflix προσφέρεται από την πλατφόρμα, αλλά η συνδρομή πρέπει να πληρώνεται ανεξάρτητα από το πακέτο της κινητής τηλεφωνίας και internet. Ωστόσο με την εγγραφή στην υπηρεσία δίνεται δωρεάν συνδρομή 3 μήνες ενώ για τις συνδέσεις των 24,90 ευρώ δίνεται δωρεάν συνδρομή έξι μήνες.

Όπως διευκρινίστηκε, είναι η πρώτη Android tv, έχει νέο εύχρηστο περιβάλλον πλοήγησης και ο χρήστης μπορεί να κάνει catch-up μέχρι και επτά μέρες πίσω.

Το κάθε μέλος της οικογένειας μπορεί να παρακολουθεί διαφορετικό πρόγραμμα από διαφορετικές συσκευές, έως και τρεις ταυτόχρονα.

Η πλατφόρμα έχει 60 κανάλια και χάρη στον υβριδικό αποκωδικοποιητή είναι διαθέσιμα και όλα τα κανάλια της Digea, ενώ είναι διαθέσιμες και πολλές ταινίες με ελληνικούς υπότιτλους. Για όσους συνδρομητές επιλέξουν το πακέτο των 24,90 έχουν πρόσβαση και σε όλο το περιεχόμενο του novasport.

Επιπλέον υπάρχει και δυνατότητα για πρόσθετο πακέτο με τέσσερα κανάλια ενηλίκων στα 9,90 ευρώ. Παρότι δεν υπάρχει εξατομικευμένο προφίλ για κάθε χρήστη, διατίθεται δυνατότητα γονικού ελέγχου.

Οι συνδρομητές με σύνδεση πάνω από 6 mbps έχουν πρόσβαση σε full high definition.

Ο χειρισμός της Wind Vision γίνεται και μέσω κινητού τηλεφώνου με την εφαρμογή να είναι διαθέσιμη για Android και iOS.

Τη στρατηγική κίνηση της Wind να μπει στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης περιέγραψε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Νάσος Ζαρκαλής, τονίζοντας ότι η νέα υπηρεσία ολοκληρώνει το πακέτο υπηρεσιών που προσφέρει η Wind στο ελληνικό νοικοκυριό και φιλοδοξεί να αλλάξει την αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης.

Χαρακτήρισε μάλιστα τη νέα υπηρεσία ως «επιστέγασμα της δεκαετούς προσπάθειας της εταιρείας για να επιτύχει δυο στόχους. Αρχικά έναν σύγχρονο τηλεπικοινωνιακό πάροχο για τα δεδομένα, όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης και στη συνέχεια να κάνουμε την Wind ένα παράδειγμα υγιούς ελληνικής επιχειρηματικότητας».

Αναφερθείς στην διαφορετικότητα της Wind, η οποία δεν ανήκει σε πολυεθνικούς παρόχους, αλλά είναι ανεξάρτητη ελληνική εταιρεία, ο κ. Ζαρκαλής έκανε μια αναδρομή της πορείας της εταιρείας. Όπως σημείωσε «η Wind μπήκε στην κρίση με υπέρογκα υψηλό δανεισμό, έντονο ανταγωνισμό από πολυεθνικούς παίκτες και δεν ζήτησε στήριξη από πολιτικούς χώρους, τράπεζες, ρυθμιστικούς παράγοντες και χωρίς να εναποθέσει τις ελπίδες της σε φαντασιακούς επενδυτές. Στηριχτήκαμε στις δυνάμεις των ανθρώπων μας και καταφέραμε, βασιζόμενοι σε αξίες όπως η επιμονή και η ακεραιότητα, να καταγράψουμε πάνω από 100 εκατ. ευρώ λειτουργικά κέρδη, να απασχολούμε πάνω από χίλιους εργαζόμενους και τρεις χιλιάδες ακόμη Έλληνες σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις από το τέλος του 2015 να μπούμε σε τροχιά ανάπτυξης με άνω από 20% αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας το 206-2017». Σήμερα η Wind παρουσιάζει, όπως διευκρίνισε ο κ. Ζαρκαλής, 150 εκατ. ευρώ ρευστότητα τα οποία θα διαθέσει για μελλοντικές επενδύσεις. Να υπενθυμίσουμε ότι ήδη το 2016-2017 η εταιρεία επένδυσε περί τα 150 εκατ. ευρώ τόσο στη σταθερή όσο και στην κινητή τηλεφωνία, επιτυγχάνοντας να επεκτείνει συνεχώς την πελατειακή της βάση.

«Μπορεί να μπαίνουμε τέταρτοι στην τηλεοπτική αγορά, ωστόσο πρόκειται για μια αγορά που δεν είναι ώριμη, έχει χαμηλή διείσδυση στην Ελλάδα -25%- την ώρα που στη λοιπή Ευρώπη η διείσδυση φτάνει το 60%. Αυτό αποτελεί ισχυρή ένδειξη ότι η εν λόγω αγορά αναμένεται να αλλάξει άρδην στο μέλλον. Αρχικά θα αλλάξει η τεχνολογία με τις οπτικές ίνες που αναπτύσσουν οι πάροχοι θα υπάρχει δυνατότητα για εξαιρετικό σήμα, για μετάδοση hd περιεχομένου. Πέρα βέβαια από τις υποδομές αλλάζουν και οι καταναλωτές.

Η μεταβολή της τηλεοπτικής αγοράς με αριθμούς

Σε μια προσπάθεια να περιγράψει την διαφοροποίηση της τηλεοπτικής αγοράς ο κ. Ζαρκαλής σημείωσε ότι το 60% των καταναλωτών παγκοσμίως προτιμούν on demand περιεχόμενο και πάνω από το 30% αναμένεται να αυξήσουν τη δαπάνη τους για on demand υπηρεσίες περιεχομένου. Μέχρι το 2020 μόνο ένας στους 10 τηλεθεατές θα βλέπει παραδοσιακή τηλεόραση.

Όσο για την περίπτωση της Ελλάδας ένα 42% της τηλεθέασης είναι on demand, ενώ το 86% βλέπει YouTube μια φορά την εβδομάδα. Το 65% του τηλεοπτικού περιεχομένου από κινητές συσκευές το καταναλώνουν έφηβοι, το αντίστοιχο ποσοστό σε ηλικίες 35-45 ετών φτάνει το 55%. Ένα 35% μάλιστα δηλώνει ότι έχει αυξηθεί ο χρόνια που βλέπουν τηλεοπτικό περιεχόμενο αφού παρακολουθούν από smartphone η tablet.

«Το μοντέλο μάλιστα αλλάζει ακόμη περισσότερο αν σκεφτεί κανείς αγορές σε χώρες όπως η Γερμανία και η Ισπανία και παρατηρεί ότι το champions league υπάρχει σε όλους τους συνδρομητικους παρόχους κι ας είναι πανάκριβο», σημείωσε ο κ. Ζαρκαλής.

Ερωτηθείς για τις δηλώσεις του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκου Παππά, σχετικά με τη Forthnet ότι δεν θα επιτραπούν μονοπωλιακές πολιτικές, ο κ. Ζαρκαλής απάντησε ότι η Wind θεωρεί ότι πρέπει να υπάρχουν ισχυροί παίκτες οι οποίοι θα κάνουν επενδύσεις κι αυτό είναι και προς όφελος των καταναλωτών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider