Πληθαίνουν οι μνηστήρες του Skroutz.gr

Κώστας Κετσιετζής
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Πληθαίνουν οι μνηστήρες του Skroutz.gr

Έντονο είναι το επενδυτικό ενδιαφέρον που εκδηλώνεται για το 50% του skroutz.gr που αναγκάζεται να πουλήσει η Dionic Συμμετοχών με την διαδικασία υποβολής προσφορών να παίρνει συνεχόμενες παρατάσεις. Γνωστές εταιρείες πληροφορικής εξετάζουν το ενδεχόμενο επένδυσης στην μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου και δεν αποκλείεται να υπάρξουν και άλλοι «μνηστήρες» περά από τους δύο βασικούς «μονομάχους».

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως έμπρακτο ενδιαφέρον έχουν δείξει μέχρι στιγμής η ομάδα των τριών ιδρυτών του skroutz.gr (Βασίλης Δήμος, Γιώργος Αυγουστίδης και Γιώργος Χατζηγεωργίου) και ο όμιλος Realize – Viva του Χάρη Καρώνη. Στο παιχνίδι φαίνεται ότι μπαίνει και ο όμιλος Infoquest, ο οποίος θα ήθελε να προσθέσει στο χαρτοφυλάκιο του ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ελληνικά διαδικτυακά brands.

Το τελευταίο λόγο τον έχουν οι ιδρυτές του Skroutz.gr που κατέχουν το υπόλοιπο 50% της ΣΚΡΟΥΤΖ ΑΕ. Οι ίδιοι εξάλλου είχαν αποκαλύψει από πέρσι ότι ενδιαφέρονται να επανακτήσουν τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας τους. Οι τρεις ιδρυτές διαθέτουν το «δικαίωμα πρώτης άρνησης», μπορούν δηλαδή να καλύψουν την καλύτερη προσφορά που θα υποβληθεί και να αγοράσουν αυτοί το ποσοστό που τίθεται προς πώληση.


Όμως το έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον ανεβάζει σημαντικά την αποτίμηση της εταιρείας και άρα και το τίμημα που θα πρέπει να καλύψουν οι τρεις ιδρυτές ανεβαίνει. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο όμιλος Realize – Viva, ο οποίος έχει και την υποστήριξη της οικογένειας Λάτση, έχει ανεβάσει την αρχική προσφορά ύψους 10 εκατ. ευρώ που είχε υποβάλει αρχικά. Πηγές που παρακολουθούν την διαδικασία αναφέρουν ότι οι ιδρυτές έχουν εξασφαλίσει το απαραίτητο πόσο για να καλύψουν την προσφορά της Viva αλλά μένει να φανεί τι ρόλο θα παίξει ό όμιλος Quest.

Πάντως από τις εξελίξεις αυτές, οι μόνες κερδισμένες είναι οι τράπεζες στις οποίες χρωστάει η Dionic, καθώς τα κέρδη από την πώληση του 50% του Skroutz.gr θα πάνε σε αυτές στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του δανεισμού της εταιρείας συμμετοχών. Τον δρόμο της αναγκαστικής πώλησης παίρνουν και τα υπόλοιπα περιουσιακά στοιχεία της Dionic με αποτέλεσμα μόλις τελειώσει η διαδικασία αναδιάρθρωσης η εταιρεία απλά να μείνει μια εισηγμένη-κέλυφος.

Σε αντίθεση με τη Dionic η ΣΚΡΟΥΤΖ ΑΕ έχει μηδενικό δανεισμό και αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος που την καθιστά ιδιαίτερα ελκυστική. Το πιο σημαντικό βέβαια είναι η κυριαρχία της εταιρείας στην ελληνική διαδικτυακή αγορά, καθώς στην πλατφόρμα του Skroutz.gr συμμετέχουν αυτή τη στιγμή περισσότερα από 2.600 καταστήματα που διακινούν πάνω από 7 εκατομμύρια προϊόντα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider