Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Τα πέντε μυστικά για μια θέση εργασίας στο Facebook

Τα πέντε μυστικά για μια θέση εργασίας στο Facebook  - Κεντρική Εικόνα/Video

Από το 2004 που ιδρύθηκε έως και το 2009 οι υπάλληλοί του δεν ξεπερνούσαν τους 1.000, ενώ σήμερα αριθμούν περί τους 13.000 σε 65 χώρες. Ο λόγος για το Facebook μια θέση στο εργατικό δυναμικό του οποίου φαίνεται ιδανική προοπτική για τους περισσότερους νέους της εποχής μας. Τι προσόντα χρειάζεται όμως να έχεις για να γίνεις ένας από τους 13.000 εργαζόμενους του τεχνολογικού κολοσσού;

Οι υπεύθυνοι προσωπικού του Facebook μαρτυρούν τα μυστικά τους, υπογραμμίζοντας στο Business Insider τις πέντε «αξίες» που πρέπει οπωσδήποτε να υπηρετεί lκανείς σε περίπτωση που επιθυμεί να εργαστεί στο διαμάντι της Silicon Valley, αξίες που όπως λένε παρέμειναν αναλλοίωτες στο χρόνο.

«Είμαστε πολύ συγκεκριμένοι στο ποιοι είμαστε και τι εξυπηρετεί η επιχείρηση όταν κάνουμε προσλήψεις», αναφέρει η υπεύθυνη προσλήψεων της εταιρείας.

Για το λόγο αυτό σε περίπτωση που σας περάσει από το μυαλό να δώσετε ένα βιογραφικό στο Facebook να έχετε υπόψη σας πως απαιτούνται τα παρακάτω προσόντα.

  • Να είναι γενναίοι

Σε μια ομιλία του το 2012, ο ιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg είχε δηλώσει «το μεγαλύτερο ρίσκο στις επιχειρήσεις είναι να μην παίρνεις καθόλου ρίσκα».

«Ενθαρρύνουμε το προσωπικό μας να παίρνει γενναία ρίσκα, ακόμα κι αν οι αποφάσεις αποδεικνύονται λανθασμένες κάποιες φορές» έγραψε.

Αυτό, όπως λένε οι βασικοί παίκτες της εταιρείας, είναι ένα από τα συστατικά που κρατά την εταιρεία στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας.

  • Να είναι περίεργοι

«Οι άνθρωποι που ευδοκιμούν εδώ στο Facebook δημιουργούν πάντα νέα προϊόντα και υπολογίζουν τους τρόπους για να τα βελτιώσουν», δήλωσε η επικεφαλής των προσλήψεων Miranda Kalinowski. «Πρέπει να είναι πολύ περίεργοι».

 Κατά βάση δηλαδή οι εργαζόμενοι του facebook πρέπει να θέλουν και προσωπικά να προωθούν το κοινωνικό δίκτυο, δηλαδή να θέλουν να κάνουν τον κόσμο πιο «ανοιχτό και συνδεδεμένο».

Ίσως το παραπάνω θα μπορούσε να μεταφραστεί και διαφορετικά «όσο πιο ενεργός  είσαι στο facebook, τόσο περισσότερο αποδεικνύεις πως πιστεύεις σε αυτό»

  • Να κινούνται γρήγορα

«Κινηθείτε γρήγορα και σπάστε πράγματα» ήταν ένα από τα αρχικά μότο του ιδρυτή της δημοφιλούς κοινωνικής ιστοσελίδας.

Κι ενώ η εταιρεία ωριμάζει, η αξία της ταχύτητας δεν έχει μειωθεί αφού όσο γρηγορότερα κινείται κανείς στην καινοτομία τόσα περισσότερα «καύσιμα» ρίχνει στην ανάπτυξη.

«Φοβόμαστε λιγότερο το να γίνουν κάποια λάθη από το να χαθούν ευκαιρίες επειδή προχωράμε πολύ αργά» δηλώνουν οι υπεύθυνοι. Η κουλτούρα μας μοιάζει με εκείνη των κατασκευαστών : η δύναμη είναι στα χέρια σας.

  • Να είναι ανοιχτοί

Από τους ανοιχτούς χώρους γραφείων που υπάρχουν στο κτίριο του μέχρι την κουλτούρα της συνεχούς ανατροφοδότησης, οι εργαζόμενοι του Facebook αγκαλιάζουν τη διαφάνεια και τη συνεργασία.
«Η διαφάνεια και το να είναι κάποιος ανοιχτός οικοδομεί την κοινότητα και βελτιώνει τη συνεργασία - είναι όλα μέρος του τρόπου με τον οποίο συνεργαζόμαστε» αναφέρουν οι αρμόδιοι.

  • Να χτίζουν «κοινωνική αξία»

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η υπεύθυνη, το Facebook είναι ένας «οργανισμός που βασίζεται στη δύναμη». Ο όρος, που είναι δανεισμένος από τον σύμβουλο διαχείρισης και συγγραφέα Marcus Buckingham, χαρακτηρίζει μια εταιρεία η ανάπτυξη της οποίας βασίζεται περισσότερο στα ταλέντα των εργαζομένων της παρά στη συνεχή προσπάθεια βελτίωσης των αδυναμιών τους.

Με τον τρόπο αυτό οι εργαζόμενοι βρίσκουν νόημα στο να δημιουργήσουν και να εργαστούν.

Στο Facebook, η προσέγγιση αυτή ενισχύει την αποστολή του Zuckerberg ο οποίος προσφέρει στους πολίτες την ευκαιρία να εκφράζονται σε απευθείας σύνδεση. «Οι περισσότεροι άνθρωποι που εργάζονται στο Facebook θα σας πουν ότι αυτό που πραγματικά έχει σημασία γι' αυτούς είναι πως έχουν μια πραγματική αποστολή και αποτελούν τμήμα ενός πολύ μεγαλύτερου σχεδίου.


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet