Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Η Apple θα χάσει τη λάμψη της μαζί με το iPad;

Η Apple θα χάσει τη λάμψη της μαζί με το iPad; - Κεντρική Εικόνα/Video

Όταν ο Steve Jobs παρουσίασε το iPad πριν από έξι χρόνια, ήταν ό,τι πιο καινοτόμο είχε συμβεί στον κλάδο –μετά, φυσικά, από το iPhone.

Το «άστρο» του κορυφαίου tablet, όμως, φαίνεται πως έχει αρχίσει να δύει, καθώς τα περασμένα Χριστούγεννα οι πωλήσεις των iPad σημείωσαν βουτιά 25%, υποχωρώντας στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων πέντε ετών. Το τελευταίο τρίμηνο του 2015 –και το α΄ τρίμηνο της χρήσης 2016– πουλήθηκαν συνολικά 16,1 εκατ. ταμπλέτες, έναντι 26 εκατ. πριν από δύο χρόνια.

Σύμφωνα με τον αρθρογράφο του MarketWatch Brett Arends, ο βασικός λόγος που το iPad έχει χάσει την αίγλη του είναι ότι οι καταναλωτές στρέφονται πλέον στα «phablets» –τις συσκευές που κατατάσσονται ανάμεσα στα τηλέφωνα και τα tablet, όπως είναι τα iPhone 6s και 6s plus.

Ποτέ η Apple δεν φοβήθηκε τον «κανιβαλισμό» των προϊόντων της

Ποτέ η Apple δεν φοβήθηκε τον «κανιβαλισμό» των προϊόντων της. Αυτό αποδείχθηκε όταν το iPhone «σκότωσε» το iPod, αλλά το φαινόμενο αυτό είναι κοινό γνώρισμα όλων των καινοτόμων εταιρειών τεχνολογίας. Σίγουρα, όμως, προσθέτει επιπλέον κόστος για την εταιρεία και απορροφά ένα ποσοστό από τη δυναμική των πωλήσεων σε άλλους τομείς.

Κατά πόσο το iPad Pro, η νέα ναυαρχίδα των tablets, με οθόνη 13 ιντσών και τιμή στα 1.000 δολάρια περίπου, θα αποτελέσει το νέο πετυχημένο προϊόν της Apple, μένει να το δούμε, σημειώνει ο αρθρογράφος. Δεν αποκλείεται, το «ξεθώριασμα» του iPad να αποτελεί απλώς μια μικρή αναποδιά στον στρωμένο με ροδοπέταλα δρόμο της κορυφαίας εταιρείας τεχνολογίας.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, πάντως, ο μεγαλύτερος κίνδυνος που αντιμετωπίζει η Apple είναι ο κορεσμός. Οι πωλήσεις των iPhones φαίνεται πως έχουν «πιάσει ταβάνι», γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τις εκτιμήσεις της ίδιας της εταιρείας για μείωση των πωλήσεων το β’ τρίμηνο της χρήσης της.

Για να μπορεί η Apple να διατηρεί υψηλά το ενδιαφέρον των καταναλωτών, ώστε τα προϊόντα της να γίνονται ανάρπαστα, πρέπει να κάνει μια νέα «επανάσταση» κάθε 1-2 χρόνια. Κατά πόσο το έχει πετύχει αυτό με το Apple Watch θα το ξέρουμε όταν ανακοινωθούν τα πρώτα στοιχεία για το «έξυπνο ρολόι.


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet