Accenture: Το 44% των χρηστών θα έκανε συμβόλαιο τηλεφωνίας με τη Google

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Accenture: Το 44% των χρηστών θα έκανε συμβόλαιο τηλεφωνίας με τη Google

Σοβαρή απειλή αντιμετωπίζουν οι πάροχοι υπηρεσιών τηλεφωνίας από τους παγκόσμιους ψηφιακούς κολοσσούς, όπως η Google και η Apple, οι οποίες εάν αποφασίσουν να μπουν στο παιχνίδι θα πάρουν το 44% της πίτας.

Αυτό είναι το συμπέρασμα διεθνούς έρευνας της εταιρείας Accenture με τη συμμετοχή 26.000 ερωτηθέντων. Το «κλειδί» βρίσκεται στη νέα τεχνολογία στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, την κάρτα eSIM.

Η έρευνα έδειξε πως το 68% των καταναλωτών θα ενδιαφερόταν να χρησιμοποιήσει μια συσκευή με eSIM με το 50% να δηλώνει ότι θα το προτιμούσε λόγω της δυνατότητας εναλλαγής παρόχων ευκολότερα και γρηγορότερα για φθηνότερα προγράμματα κλήσεων ή δεδομένων.

«Η παροχή τηλεπικοινωνιών υπηρεσιών γίνεται ολοένα και περισσότερο εμπόρευμα και, ως αποτέλεσμα, οι πάροχοι θα πρέπει να επιταχύνουν δραματικά την είσοδό τους σε νέες αγορές, διαφορετικά οι ευκαιρίες θα χαθούν» δήλωσε ο Φρανσέσκο Βεντουρίνι, Global Industry Managing Director for Media & Communications της Accenture.

«Υπάρχουν ώριμες ευκαιρίες προς αξιοποίηση, αρκεί οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι να επενδύσουν στη βασική τους δραστηριότητα, ώστε να παραμείνει υγιής, ενώ παράλληλα να επιταχύνουν την καινοτομία και να επεκτείνουν τη δυνατότητα παροχής νέων ψηφιακών υπηρεσιών, προσφέροντας πραγματική αξία στους πελάτες τους. Για να γίνει αυτό, πρέπει να αλλάξουν το λειτουργικό μοντέλο τους και να αποδεσμευτούν από τα στεγανά στα οποία λειτουργούν έως τώρα, προκειμένου να μπορούν να κινηθούν με την απαραίτητη ταχύτητα και προσαρμοστικότητα».

Η δύναμη παρόχων τηλεφωνίας

Μια σημαντική διαφοροποίηση των τηλεπικοινωνιακών παρόχων σε σχέση με τους ψηφιακούς κολοσσούς είναι ο πλούτος των δεδομένων που διαθέτουν. Εάν αξιοποιήσουν αυτά τα δεδομένα προς όφελος τους, μέσω analytics, θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν μια ευρεία γκάμα καινοτόμων υπηρεσιών με σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο και να βελτιώσουν περαιτέρω την εμπειρία του πελάτη.

Ένας τομέας που αυτό μπορεί να εφαρμοστεί είναι το ψηφιακό βίντεο, το οποίο έχει αυξανόμενη ζήτηση και δίνει την ευκαιρία για τη δημιουργία νέων εσόδων όχι μόνο από το περιεχόμενο, αλλά και από την ψηφιακή διαφήμιση. Με το 37% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι θα απευθύνονταν σε τηλεπικοινωνιακούς παρόχους για κανάλια συνδρομητικής τηλεόρασης και το 34% για υπηρεσίες Video-On-Demand, η πόρτα είναι διάπλατα ανοιχτή για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να πετύχουν στον τομέα αυτό.

Το Internet of Things (ΙοΤ) δημιουργεί επίσης νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και προσφοράς νέων υπηρεσιών για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Καθώς είναι ακόμα αρχή, το διασυνδεδεμένο σπίτι, το οποίο εν πολλοίς σχετίζεται με την επικοινωνία machine-to-machine προσφέροντας εξοικονόμηση χρόνου και κόστους στους καταναλωτές, γίνεται πολύ γρήγορα πραγματικότητα. Αλλά με τόσες πολλές διασυνδεδεμένες συσκευές να εμφανίζονται διαρκώς, οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν προβλήματα διαλειτουργικότητας, χρήσης και ασφάλειας.

Το «διασυνδεδεμένο σπίτι»

Το σπίτι γίνεται πλέον ένα διασυνδεδεμένο και εξατομικευμένο οικοσύστημα υπηρεσιών και οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί έχουν τη σημαντική ευκαιρία να αποτελέσουν αυτοί το μοναδικό πάροχο που θα το διαχειρίζεται:

Το 71% των online καταναλωτών παγκοσμίως που έχουν ή σκοπεύουν να εγκαταστήσουν διασυνδεδεμένες οικιακές συσκευές/υπηρεσίες θα επέλεγαν έναν τηλεπικοινωνιακό πάροχο, εάν τις προσέφερε. Οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί έχουν λάβει τη δεύτερη θέση ως προτιμώμενοι πάροχοι για υπηρεσίες εκπαίδευσης και εκμάθησης, παρακολούθησης σπιτιού, online ασφάλειας και αποθήκευσης για έξυπνες συσκευές και υπηρεσίες.

Επίσης, το 49% των καταναλωτών θα επέλεγε έναν τηλεπικοινωνιακό πάροχο για διασυνδεδεμένες υπηρεσίες υγείας.

«Ο αγώνας δρόμου γίνεται για την καλύτερη εξυπηρέτηση του αναπτυσσόμενου και εξελισσόμενου οικιακού οικοσυστήματος», δήλωσε ο Βεντουρίνι. «Όμως, με την ανάπτυξη του ανταγωνισμού, εάν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι δεν προβούν στις απαραίτητες αλλαγές για προσφορά υπερ-εξατομικευμένων υπηρεσιών άμεσα, αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να χάσουν μερίδιο αγοράς και να μετατρεπούν σε οργανισμούς που θα προσφέρουν απλά συνδεσιμότητα χωρίς προστιθέμενη αξία, γεγονός το οποίο μεταφράζεται σε συρρίκνωση των εσόδων».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider