Νέο οικογενειακό πακέτο παρουσιάζει η Vodafone

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Νέο οικογενειακό πακέτο παρουσιάζει η Vodafone

Η νέα πρωτοβουλία της Vodafone στοχεύει στην ελληνική οικογένεια και τις ανάγκες της και προσφέρει ιδιαίτερα προνόμια σε όσους πελάτες της επιλέξουν το νέο οικογενειακό πακέτο.

Με το πρόγραμμα Vodafone Family One, το οποίο λανσάρεται σήμερα, Δευτέρα, στην αγορά, οι γονείς θα μπορούν να προγραμματίζουν περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά τους χάρη σε ένα προνομιακό πακέτο που συνδυάζει κινητή και σταθερή τηλεφωνία, Internet και ακόμη περισσότερα δεδομένα.

Όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η Focus Bari για λογαριασμό της Vodafone, οι γονείς στην Ελλάδα περνούν, κατά μέσο όρο, μόλις 48 λεπτά ποιοτικού χρόνου με τα παιδιά τους καθημερινά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τον περισσότερο κοινό χρόνο οι οικογένειες τον περνούν μαζί στο τραπέζι, στη διάρκεια του γεύματος ή του δείπνου, ενώ λιγότερο χρόνο αφιερώνουν σε κοινές –δημιουργικές– δραστηριότητες.

Με το νέο της πακέτο, η Vodafone προσφέρει περισσότερα δεδομένα στους γονείς για να σχεδιάζουν δραστηριότητες και εξορμήσεις με τα παιδιά τους, καθώς «η καλύτερη σύνδεση είναι η οικογένεια», σύμφωνα με το moto της εταιρείας.

Το νέο προϊόν απευθύνεται στις οικογένειες με ανήλικα παιδιά και περιλαμβάνει από δύο έως τέσσερις συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, μία σταθερή σύνδεση και σύνδεση Internet, καθώς και υπηρεσίες τηλεόρασης.

Εκτός από τα περισσότερα mobile data που προσφέρει στους δικαιούχους του προγράμματος, παρέχει στους γονείς τη δυνατότητα να κατανέμουν τα data σε κάθε μέλος χωριστά. Όταν κάποιο μέλος της οικογένειας πλησιάζει στην εξάντληση των δεδομένων του, ο γονιός (που λαμβάνει ειδοποίηση στο 80% της κατανάλωσης), μπορεί να του κατανείμει περισσότερα δεδομένα από τα κοινά data. Η δυνατότητα αυτή αποτελεί καινοτομία της Vodafone, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας.

Πρόγραμμα επιβράβευσης Vodafone Thank you

Το πρόγραμμα επιβράβευσης Vodafone Thank You βρίσκεται ήδη δύο χρόνια στην αγορά. Πλέον, έχει εμπλουτιστεί με μεγάλο αριθμό συνεργαζόμενων εταιρειών που προσφέρουν στους πελάτες της εταιρείας μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών όπου μπορούν να εξαργυρώσουν τους πόντους τους.

Συγκεκριμένα, μπορούν να επιλέξουν προϊόντα και υπηρεσίες από τους τομείς σουπερμάρκετ, λοιπά καταναλωτικά είδη, ψυχαγωγία, μεταφορές και εστίαση. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας, η ελληνική οικογένεια μπορεί να εξοικονομήσει 70 ευρώ από τη χρήση του προγράμματος επιβράβευσης –όσο δηλαδή δαπανά για τις ανάγκες επικοινωνίας της μηνιαίως, κατά μέσο όρο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider