Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

20 εκατομμύρια δολάρια για ελληνική startup

20 εκατομμύρια δολάρια για ελληνική startup - Κεντρική Εικόνα/Video

Το δικό της βήμα στον κόσμο των μονόκερων φαίνεται πως κάνει η ελληνική startup Avoccarot μετά την συμφωνία εξαγοράς της από την διεθνή Glispa Global Group έναντι 20 εκ. δολαρίων.

Η Avocarrot με έδρα στην Αθήνα και το Σαν Φρανσίσκο, μέλος του διεθνούς δικτύου Endeavor, μη κερδοσκοπικού οργανισμού στήριξης της επιχειρηματικότητας, τα τρία χρόνια της ζωής της - ιδρύθηκε από τους Κόννο Χρίστου, Γιώργο Ηρακλέους, Γιώργο Μακκούλη και Παναγιώτη Παπαγεωργίου - δραστηριοποιείται στον κλάδο του mobile advertising με ειδίκευση στη native διαφήμιση.

Η ελληνική startup έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα όπου γίνεται προγραμματιστικά η αγοραπωλησία διαφημίσεων. Οι διαφημιζόμενοι δίνουν τις προσφορές τους και σε πραγματικό χρόνο ο διαφημιστής με τη μεγαλύτερη προσφορά δείχνει τη δική του διαφήμιση στον τελικό χρήστη. Επιπλέον προσφέρει και τις λεγόμενες ενσωματωμένες στο εκάστοτε περιεχόμενο – App διαφημίσεις κάνοντας τες με αυτό το τρόπο λιγότερο ενοχλητικές στους χρήστες και περισσότερο αποδοτικές. Αξίζει να σημειωθεί πως οι native ads θεωρούνται ιδιαίτερα σύνθετες, καθώς έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσομοιάζουν στην μοναδική εμφάνιση μιας εφαρμογής ή ενός website, κάνοντάς τις αυτομάτως πιο δύσκολο να είναι διαχειρίσιμες με αυτοματοποιημένο τρόπο. Για παράδειγμα, μια κλασσική in-app native ad μπορεί να την δει ο χρήστης ενόσω κάνει scrolling σε ένα news feed που υπάρχει σε κάποια social media εφαρμογή, όπως Facebook, Twitter και Pinterest, διαβάζοντας updates φίλων.

Αξίζει να σημειωθεί πως η αγορά των Native Mobile Ads σήμερα κυμαίνεται στα 9 δισ. δολ. και αναμένεται να φτάσει το 2017 τα 40 δισ. δολάρια και σε λίγα χρόνια τα 100 δισ. δολάρια! Μια και όλο περισσότερο κοινό στρέφεται από το PC στα Smartphones.

Έχοντας, μάλιστα, από την ίδρυσή της ως απώτερο σκοπό να αποτελέσει το μεγαλύτερο mobile ad exchange με ειδίκευση στα native ads, γεγονός που θα της επέτρεπε το αργότερο στην προσεχή πενταετία να μεταβληθεί στην επόμενη εταιρεία του 1 δισ. δολ., η Avocarrot των τεσσάρων Κύπριων κατάφερε τον Μάρτιο του 2015 να αντλήσει seed χρηματοδότηση που διαμορφώθηκε στα επίπεδα των 2 εκατ. δολ.

Μετα την εξαγορά η τεχνολογία της Avocarrot θα αξιοποιηθεί από τη Glispa για να προσφέρει στους συνεργάτες της ένα επιπλέον κανάλι για προγραμματιστική αγοραπωλησία διαφημίσεων, προσφέροντας παράλληλα στους δημιουργούς εφαρμογών μια ενιαία πλατφόρμα για να βγάζουν χρήματα μέσα από διαφημίσεις, ολοκληρώνοντας με αυτό τον τρόπο τις υπηρεσίες της και καλύπτοντας το κενό που υπήρχε.

«Μαζί με τη Glispa, η Avocarrot θα μπορέσει να πραγματοποιήσει πλήρως το όραμά της να προσφέρει στους δημιουργούς εφαρμογών τη δυνατότητα να βγάζουν χρήματα μέσα απο native διαφημίσεις σε παγκόσμια κλίμακα», δήλωσε ο συνιδρυτής της Avocarrot Κόννο Χρίστου.

«Η Avocarrot φέρνει άμεση αξία στη Glispa Global Group και μαζί θα προσφέρουμε μια από τις κορυφαίες ολοκληρωμένες λύσεις για native διαφημίσεις στην αγορά», δήλωσε ο Gary Lin, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Glispa Global Group.

Αξίζει να αναφερθεί πως η είδηση ήταν αναμενόμενη για όλους όσοι ασχολούνται με το χώρο του Mobile Advertising μιας και η Avocarrot ξεχώρισε στο συγκεκριμένο τομέα και αναπτυσσόταν με γοργούς ρυθμούς. Κάθε μήνα «σέρβιρε» 4 δισεκατομμύρια διαφημίσεις σε 130 χώρες και 2.500 εφαρμογές ενώ συνεργάζεται και με 22 μεγάλα διαφημιστικά δίκτυα.

Εκτός από την χρηματοδότηση των 2 εκ. δολαρίων που έλαβε από επενδυτές όπως Odyssey Venture Partners, κατάφερε να αναδειχθεί μεταξύ των 8 καλύτερων εταιρειών εκτός ΗΠΑ από τη Google for Entrepreneurs ενώ ψηφίστηκε ‘Next Big Thing' στο συνέδριο Αd:Τech το 2013. Το Μάρτιο του 2016 εντάχθηκε στο δίκτυο Endeavor μετά τη συμμετοχή της στο διεθνές πάνελ επιλογής στο Ντουμπάι.

Έκπληξη, βέβαια, δεν αποτελεί ούτε ο αγοραστής. Η Glispa αποτελεί σήμερα έναν πολύ δυνατό – παγκόσμιο – παίκτης στο Digital και στο Mobile. Ιδρυθείσα το 2008 δραστηριοποιείται στο digital και mobile marketing με έδρα το Βερολίνο και παρουσία σε 180 χώρες. Η ομάδα της αριθμεί περισσότερους από 100 εργαζομένους από 35 εθνικότητες. Η εταιρεία έχει κατακτήσει το βραβείο Red Herring και συγκαταλέγεται στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες του INC. 500.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, οι όροι της οποίας δεν έχουν γίνει γνωστοί , η πλατφόρμα Avocarrot exchange θα ενοποιηθεί με την πλατφόρμα Ampiri της Glispa, για την καλύτερη οικονομική απόδοση των native διαφημίσεων για τους δημιουργούς κινητών εφαρμογών. Οι τέσσερις συνιδρυτές της Avocarrot καθώς και 14 ακόμα μέλη της ομάδας της θα ενσωματωθούν στην ομάδα της Ampiri.


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet