Σπάει τα «κοντέρ» των χρηστών το Instagram

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Σπάει τα «κοντέρ» των χρηστών το Instagram

Όλο και περισσότερους πιστούς ακολούθους φαίνεται πως προσελκύει το Instagram, αφού όπως ανακοινώθηκε κατάφερε να υπερδιπλασιάσει την βάση των χρηστών του μέσα σε μόλις δύο χρόνια ενώ πλέον 500 εκατ. άνθρωποι συνδέονται κάθε μήνα στη διάσημη για φωτογραφίες εφαρμογή. Σύμφωνα μάλιστα με την Facebook, ιδιοκτήτρια του Instagram, από τον περασμένο Σεπτέμβριο έχουν προστεθεί περίπου 100 εκατ. ενεργοί χρήστες, το 80% των οποίων ζει έξω από τις ΗΠΑ.

Όπως ισχυρίζεται το Instagram, κάθε μέρα 300 εκατ. άνθρωποι χαζεύουν τις φωτογραφίες των φίλων τους και ανεβάζουν δικές τους. Αντιστοίχως, το Facebook παρουσιάζει σχεδόν 1,1 δισ. καθημερινούς ενεργούς χρήστες, ενώ η Snapchat έχει τουλάχιστον 100 εκατ. άτομα που χρησιμοποιούν την εφαρμογή της για τις καθημερινές τους συνομιλίες. Όσο για την Twitter, που τον τελευταίο καιρό αγωνίζεται να αυξήσει τους χρήστες της, δεν διευκρινίζει τα καθημερινά ποσοστά των χρηστών της αλλά περιορίζεται στους μηνιαίους, οι οποίοι σύμφωνα με την τελευταία καταμέτρηση φτάνουν τα 310 εκατ. άτομα.

Η άνοδος αυτή έχει κεντρίσει, όπως ήταν αναμενόμενο και το ενδιαφέρον των διαφημιστών. Περίπου 200.000 διαφημιστές αγοράζουν σήμερα, slots στο Instagram, σύμφωνα με τα τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία του Facebook, ενώ οι αναλυτές παρουσιάζονται όλο και πιο ενθουσιασμένοι από την δυνητική συνεισφορά του μέσου στα έσοδα της μητρικής εταιρείας.

Η Credit Suisse εκτιμά ότι για το 2016 η συμβολή του Instagram στα έσοδα θα μπορούσε να φτάσει τα 3,2 δισ. ενώ η εταιρεία ερευνών, E-Marketer, ανέφερε ότι το τρέχον έτος, το Instagram θα αποτελέσει το 15% των εσόδων του Facebook στις ΗΠΑ και το 8% των εσόδων του παγκοσμίως.

Η άνοδος του κοινωνικού δικτύου στις προτιμήσεις των διαφημιστών ήταν εν μέρει αναμενόμενη μετά τα διάφορα εργαλεία που υιοθέτησε το κοινωνικό δίκτυο για να γίνει πιο φιλικό στους διαφημιζόμενούς του. Το Instagram πρόσφατα επέτρεψε τα μεγαλύτερης διάρκειας διαφημιστικά βίντεο ενώ προσέθεσε και το κουμπί «Αγορά» που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εμπορικέ εταιρείες για την προώθηση των προϊόντων τους.. Επιπλέον, επέτρεψε την χρήση των δεδομένων του Facebook, για καλύτερη στόχευση των διαφημίσεων του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Facebook εξαγόρασε το Instagram έναντι 1 δισ. το 2012, από φόβο μήπως αρχίσει να χάνει μέρος του νεανικού της κοινού. Βέβαια κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ αφού και οι χρήστες της εφαρμογής του Facebook συνεχίζουν να αυξάνουν αγγίζοντας σήμερα το 1,6 δισ. μηνιαίως. Ταυτόχρονα, βέβαια, η εταιρεία κατάφερε να φτιάξει μια ολόκληρη στρατειά επιτυχημένων εφαρμογών.

Στην οικογένεια των app της ανήκει πλέον η εφαρμογή που έχει αντικαταστήσει τα παλιά SMS του κινητού, η γνωστή WhatsApp, η οποία πέρασε τους 1 δισ. ενεργούς χρήστες το τρέχον έτος, ενώ η εταιρεία προχωρά στο να διαχωρίσει σε ξεχωριστές εφαρμογές τις μέχρι χθες ενσωματωμένες λειτουργίες της βασικής εφαρμογής του Facebook, όπως για παράδειγμα το Messenger, το οποίο συγκεντρώνει πλέον 900 ενεργούς μηνιαίους χρήστες.

Οι νικητές της φετινής χρονιάς βέβαια, στον τομέα των εφαρμογών που συνδέουν την διαδικτυακή κοινότητα θα φανούν κατά την εκπνοή της. Το σίγουρο όμως είναι πως ο ανταγωνισμός όλο και αυξάνει. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς πως, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι άνθρωποι ξοδεύουν κατά μέσο όρο 50 λεπτά την ημέρα στο Facebook, το Facebook Messenger και το Instagram.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider