Χρυσό βραβείο για τη ΔΕΠΑ για την εταιρική κοινωνική ευθύνη

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Χρυσό βραβείο για τη ΔΕΠΑ για την εταιρική κοινωνική ευθύνη

Χρυσό βραβείο απέσπασε η ΔΕΠΑ από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης, το οποίο βραβεύει, για ένατη συνεχή χρονιά, τις πιο υπεύθυνες ελληνικές εταιρείες, κοινωνικά και περιβαλλοντικά, για το 2016, σύμφωνα µε τον Εθνικό ∆είκτη Εταιρικής Ευθύνης CR Index, ενώ για τρίτη χρονιά δίνει και τη διάκριση CRI Pass.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Ιουνίου 2017 στο Radisson Blu Park Hotel και παρουσιάστηκαν οι εταιρείες που διακρίθηκαν, για την ανάληψη πρωτοβουλιών και υλοποίηση δράσεων σε όλο το φάσμα της Εταιρικής Ευθύνης.

H βράβευση της ΔΕΠΑ αποτελεί αναγνώριση της συνεχούς προσπάθειας που καταβάλει η εταιρεία έχοντας ενσωματώσει καλές πρακτικές σε όλε το φάσμα των δραστηριοτήτων της. Ως κοινωνικά υπεύθυνη στο εσωτερικό και το εξωτερικό του οργανισμού, η ΔΕΠΑ βρίσκεται δίπλα στους νέους και τα παιδιά αναπτύσσοντας προγράμματα επιμόρφωσης, νεανικής επιχειρηματικότητας και στηρίζοντας άνεργους, άστεγους και οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Με βασικό «μότο» ότι η βασική της επένδυση είναι το ανθρώπινο κεφάλαιο, η ΔΕΠΑ διατηρεί έναν αμιγώς ανθρωπικοκεντρικό χαρακτήρα στηρίζοντας τους ανθρώπους που βρίσκονται εντός και εκτός του οργανισμού. Σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα και με σταθερό προσανατολισμό σε δράσεις ουσίας η ΔΕΠΑ επιδιώκει με τις δράσεις και τα έργα της την καταπολέμηση της ενεργειακής φτώχειας, την αντιμετώπιση της ανεργίας και τη μείωση του ενεργειακού κόστους των επιχειρήσεων.

Τι είναι το CR Index

ο CR Index είναι ο πιο σημαντικός διεθνώς δείκτης μέτρησης της απόδοσης των επιχειρήσεων στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και χρησιμοποιείται ως εθνικός δείκτης ΕΚΕ σε διάφορες χώρες. Ως ένα κορυφαίο εργαλείο αξιολόγησης αποτελεί και σημείο αναφοράς για τη συγκριτική αξιολόγηση των επιδόσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε 4 επιμέρους τομείς: Κοινωνία, Περιβάλλον, Εργαζόμενοι και Αγορά.

Πιο αναλυτικά ο δείκτης CRI μετράει την απόδοση των επιχειρήσεων και την επίδρασή τους:

  • Στην κοινωνία, αξιολογώντας την υποστήριξη που παρέχει σε πρωτοβουλίες των τοπικών και εθνικών κοινωνιών βοηθώντας στο χτίσιμο εποικοδομητικών σχέσεων με τις κοινωνίες αυτές και τη δημιουργία Αμοιβαίας Εμπιστοσύνης.
  • Στο περιβάλλον, αξιολογώντας τις πολιτικές τους και τις ενέργειές τους για τον περιορισμό των δυσμενών επιδράσεων που εξασκεί στις κλιματικές αλλαγές βοηθώντας να συνειδητοποιήσουν ότι η μετάβασή τους σε μια οικονομία που απαιτεί περιορισμό του διοξειδίου του άνθρακος αντιπροσωπεύει τόσο ένα μεγάλο ρίσκο όσο και μια μεγάλη ευκαιρία.
  • Στην αγορά και τους καταναλωτές, αξιολογώντας την επίδοσή τους στις σχέσεις τους με τους πελάτες τους και την αγορά και στο κατά πόσο παρακολουθούν, κατανοούν και ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταλλασσόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Στο πώς δηλαδή πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες με υπευθυνότητα, σωστή ποιότητα και τιμές.
  • Στους εργαζομένους, αξιολογώντας τη συμπεριφορά και τις πολιτικές τους στα εργασιακά θέματα όπως: Ασφάλεια, Υγιεινή, Ειλικρινή Επικοινωνία και Δίκαιη Μεταχείριση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider