Εταιρική Ευθύνη: Οι επιχειρήσεις μιλούν με τις πράξεις τους

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Εταιρική Ευθύνη: Οι επιχειρήσεις μιλούν με τις πράξεις τους

Η εκπαίδευση, η απασχόληση, η στέγαση, η διατροφή και η στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων αποτελούν τους θεματικούς άξονες της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ) όπως αυτή ασκείται από μεγάλους ομίλους που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

Η στρατηγική ΕΚΕ αποκτά πρωτεύοντα ρόλο και οι εταιρείες προχωρούν σε ουσιαστικές ενέργειες με σκοπό να επιφέρουν απτά αποτελέσματα, και αν είναι δυνατόν και μετρήσιμα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι ενέργειες των Nestlé, Goody’s, Αθηναϊκή Ζυθοποιία και British American Tobacco όπως αυτές παρουσιάστηκαν στο 4ο Πανόραμα Δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας που διοργάνωσε πριν από λίγες ημέρες το Marketing Week.

Nestlé: Προτεραιότητα στην οικογένεια, τη διατροφή και την απασχόληση των νέων

Η Nestlé με σκοπό να επιβραβεύσει τους καταναλωτές της για την προτίμηση που δείχνουν στα προϊόντα της δημιουργήσαμε το πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης «Νοιάzομαι».

Με το πρόγραμμα αυτό, τα εγγεγραμμένα μέλη του www.nestlenoiazomai.gr, έχουν τη δυνατότητα να συγκεντρώνουν πόντους επιβράβευσης και εξαργυρώνοντάς τους να δημιουργούν τα προσωπικά τους εκπτωτικά κουπόνια για τα προϊόντα που προτιμούν.

Όπως ανέφερε η κα Αγγελική Παπαδοπούλου, υπεύθυνη Εταιρικών Υποθέσεων της Νestle Ελλάς οι δράσεις ΕΚΕ της εταιρείας εστιάζουν σε τρεις περιοχές: τον άνθρωπο και την οικογένεια, τις κοινότητες και τον πλανήτη. Στην Ελλάδα οι δράσεις αφορούν στην απασχόληση των νέων, στην οικογένεια και τη διατροφική εκπαίδευση των παιδιών.

Ακόμη, η Nestlé έχει δεσμευθεί να αφαιρέσει τουλάχιστον 18.000 τόνους ζάχαρης από τα προϊόντα που διαθέτει στην Ευρώπη μέχρι το 2020. Ως αποτέλεσμα, μέχρι το 2020 τα προϊόντα Nestlé στην Ευρώπη θα έχουν κατά μέσο όρο 5% λιγότερη ζάχαρη σε σχέση με τώρα.

Η Nestlé τα τελευταία χρόνια επενδύει στη δημιουργία πιο υγιεινών και νόστιμων προϊόντων, αφαιρώντας τη ζάχαρη, το αλάτι και τα λιπαρά, ενώ προσθέτει άλλα θρεπτικά συστατικά όπως συστατικά ολικής άλεσης. Για παράδειγμα, τα τελευταία τρία χρόνια, η Nestlé αφαίρεσε 11.300 τόνους ζάχαρης από προϊόντα της στην Ευρώπη που δεν ακολουθούσαν τα δικά της αυστηρά διατροφικά κριτήρια. Πρόσφατα ανακοίνωσε την κυκλοφορία σοκολατούχας σκόνης γάλακτος Nesquik με μόνο 3,4 γραμμάρια ζάχαρης ανά μερίδα, συγκριτικά με την βασική συνταγή που περιέχει 10,6 γραμμάρια ζάχαρης. Η Nestlé αποκάλυψε επίσης ότι βρήκε ένα τρόπο να δομήσει τη ζάχαρη με τέτοιο τρόπο που να οδηγεί σε σημαντική μείωση της ζάχαρης σε είδη ζαχαροπλαστικής, χωρίς όμως να επηρεάζεται η φυσική τους γεύση.

Το ArGOODaki των Goody’s

Το γνωστό αρκουδάκι των Goody’s «κουβαλάει» στις πλάτες του ένα βαρύ έργο και έχει ενισχύσει νοσοκομεία και μονάδες περίθαλψης παιδιών, βρεφικούς και παιδικούς σταθμούς, τα παιδικά χωριά SOS και οργανισμούς που υποστηρίζουν ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Όπως αναφέρει ο κ. Κοσμάς Κροκίδας, Marketing Manager Goody’s «Το ArGOODaki από το 2002 έως σήμερα έχει βοηθήσει έμπρακτα περισσότερα από 15.000 παιδιά και έχει διαθέσει περισσότερα από 4.000.000 ευρώ σε κοινωφελείς δράσεις. Το έργο του ArGOODaki δεν θα μπορούσε να έχει υλοποιηθεί χωρίς τη στήριξη των χιλιάδων φίλων που έχουν αγκαλιάσει αυτή την προσπάθεια».

Πρόγραμμα ΕφοδιΑΖουμε από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Μία σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων γύρω από τις μεθόδους καλλιέργειας κριθαριού είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παραγωγοί που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της εταιρίας «εφοδιΑΖουμε», η Αθηναϊκή Ζυθοποιία βρέθηκε σε Βόλο, Λιβαδειά και Ξάνθη, όπου, σε συνεργασία με την Αμερικανική Γεωργική Σχόλη, παρουσίασε όλες τις εξελίξεις γύρω από την καλλιέργεια κριθαριού.

Το πρόγραμμα «ΕφοδιΑΖουμε» είναι μία πρωτοβουλία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας που ξεκίνησε το 2013. Στοχεύει στην ανάπτυξη της νεανικής δημιουργικότητας και επιχειρηματικότητας, στην εξέλιξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την ενίσχυση των παραγωγών κριθαριού, παρέχοντας υποστήριξη, κατάρτιση και τεχνογνωσία.

Το πρώτο Job Center στην Ελλάδα από την British American Tobacco Hellas

Σημαντική πρωτοβουλία στον τομέα της απασχόλησης, με στόχο την επανένταξη στην αγορά εργασίας ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, έχει αναλάβει από τα τέλη Ιανουαρίου η British American Tobacco Hellas, με τη δημιουργία του Job Center για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Το Job Center διαθέτει ένα σημαντικό αριθμό θέσεων εργασίας και στις υπηρεσίες του περιλαμβάνονται ατομικές συναντήσεις με ειδικούς σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού και ψυχολογίας, ομάδες ψυχοκοινωνικής στήριξης, βιωματικά εργαστήρια εκπαίδευσης και συνεργασία με πιθανούς εργοδότες, φορείς για απασχόληση και κοινωνικούς φορείς για την δυνατότητα απασχόλησης σε όσους πληρούν τις προδιαγραφές που τίθενται.

«Η έναρξη λειτουργίας του Job Center σηματοδοτεί το ξεκίνημα για αυτό το νέο μηχανισμό διεθνών προδιαγραφών κατά της ανεργίας που φέρνουμε στη χώρα και θα παρέχει όχι μόνο συμβουλευτικές υπηρεσίες, αλλά και παράλληλα θα συνδέει τους συμμετέχοντες με την αγορά εργασίας. Πέρα από την αξία που καθημερινά δίνουμε σε όλες τις δραστηριότητές μας, θεωρήσαμε απαραίτητο να συμβάλλουμε στις προσπάθειες για την αντιμετώπιση ενός από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα προσφέροντας στη διάθεση όλων των εμπλεκομένων αυτό το πρότυπο εργαλείο», αναφέρει ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της British American Tobacco Hellas κ. Στέφανος Διανέλλος.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider