Στον αγωγό Φινλανδίας - Εσθονίας η Σωληνουργεία Κορίνθου

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Στον αγωγό Φινλανδίας - Εσθονίας η Σωληνουργεία Κορίνθου

Συμφωνία με τη Σωληνουργεία Κορίνθου, θυγατρική της Cenergy Holdings, για την προμήθεια σωλήνων χάλυβα για τον υποθαλάσσιο αγωγό που θα συνδέσει τη Φινλανδία με την Εσθονία υπέγραψαν η Baltic Connector και η Elering.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η συμφωνία που περιλαμβάνει σωλήνες χάλυβα για τον αγωγό συνολικού μήκους 77 χλμ από τη Φινλανδία στην Εσθονία, αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες του έργου. Οι σωλήνες για την κατασκευή του υποθαλάσσιου αγωγού, θα παραχθούν στο εργοστάσιο της εταιρείας Σωληνουργεία Κορίνθου στην Ελλάδα μέσα στο 2018, ενώ σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η κατασκευή του αγωγού θα ξεκινήσει το 2019.

Η Baltic Connector Oy είναι κρατική εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2015 με σκοπό να υλοποιήσει το φινλανδικό τμήμα του αγωγού φυσικού αερίου Balticconnector, που θα κατασκευαστεί μεταξύ της Φινλανδίας και της Εσθονίας. Με την ολοκλήρωσή του, ο αγωγός Balticconnector θα συνδέσει τα δίκτυα φυσικού αερίου της Φινλανδίας και των χωρών της Βαλτικής και θα επιτρέψει το άνοιγμα της αγοράς φυσικού αερίου στη Φινλανδία. Το έργο έχει χρηματοδοτηθεί κατά 75% από την ΕΕ και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2020.

Η Cenergy Holdings, ιδρύθηκε το 2016 με έδρα στο Βέλγιο. Είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Euronext Βρυξελλών και στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Η εταιρεία εστιάζει στη μακροπρόθεσμη δημιουργία προστιθέμενης αξίας, μέσω θυγατρικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε δυναμικές και αναπτυσσόμενες αγορές, όπως αυτές της μεταφοράς ενέργειας, των ανανεώσιμων πηγών, καθώς και των τηλεπικοινωνιών. Το χαρτοφυλάκιο της Cenergy Holdings αποτελείται από τη Σωληνουργεία Κορίνθου και την εταιρεία Ελληνικά Καλώδια.

Η Σωληνουργεία Κορίνθου παράγει χαλυβδοσωλήνες για τη μεταφορά υγρών και αερίων καυσίμων ενώ ο Όμιλος Cablel Ελληνικά Καλώδια παράγει χερσαία και υποβρύχια καλώδια ενέργειας και τηλεπικοινωνιών για τη μεταφορά και διανομή ηλεκτρικής ενέργειας.

Σημειώνεται ότι το έργο του αγωγού είναι ύψους 187 εκατ. ευρώ και αναμένεται να λειτουργήσει από το 2020, προσφέροντας τη δυνατότητα στη Φινλανδία να ενωθεί με το υπόλοιπο ευρωπαϊκό δίκτυο.

Ο αγωγός Φινλανδίας-Εσθονίας θα αποτελείται από τρία τμήματα: ένα μήκους 22χμ στη Φινλανδία, ένα 80χμ υπεράκτια και ένα 50χμ στην Εσθονία. Η χωρητικότητά του θα είναι 7,2 εκατ. κ.μ. ημερησίως και στις δύο κατευθύνσεις.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider