Το 2019 κατασκευάζεται το υπεράκτιο τμήμα του αγωγού TAP

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το 2019 κατασκευάζεται το υπεράκτιο τμήμα του αγωγού TAP

To 2019 θα ξεκινήσει η κατασκευή του υπεράκτιου τμήματος του αγωγού TAP, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο διευθυντής, Λούκα Σιεπάτι στο αζέρικο πρακτορείο Trend.

Ο κ. Σιεπάτι ανέφερε ότι οι εργασίες προχωρούν κανονικά προσθέτοντας κάθε μέρα εκατοντάδες μέτρα τα οποία διασχίζουν την Ελλάδα και την Αλβανία.

«Μέχρι τα τέλη του έτους αναμένουμε ότι θα έχει προετοιμαστεί το 85% του εδάφους στην Ελλάδα και την Αλβανία, ενώ το 70% των σωλήνων θα βρίσκεται στη θέση τους έτοιμο προς εγκατάσταση», σημείωσε.

To 50% του αγωγού έχει ολοκληρωθεί

O Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου (TAP) έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50%, σχεδόν 16 μήνες μετά την έναρξη της κατασκευής, σε ό,τι αφορά τα πεδία μελέτης, προμήθειας και κατασκευής.

Στις αρχές Σεπτεμβρίου 2017:

  • Ο TAP συνεχίζει το ταξίδι του αποδίδοντας σε κορυφαία επίπεδα στους τομείς της υγείας και της ασφάλειας σε Ελλάδα, Αλβανία και Ιταλία. Μέχρι σήμερα, οι ομάδες μας έχουν εργαστεί συνολικά 16 εκατ. εργατο-ώρες και έχει οδηγήσει περί τα 43 εκατ. χιλιόμετρα, χωρίς να σημειωθεί κανένα σημαντικό συμβάν.
  • Οι εργολήπτριες εταιρείες του TAP έχουν καθαρίσει και διαμορφώσει το 70% περίπου της όδευσης του αγωγού στην Ελλάδα και την Αλβανία (539 χλμ. από τα συνολικά 765 χλμ.). Επίσης, πάνω από το 45% των συγκολλημένων χαλύβδινων σωληναγωγών έχουν ήδη τοποθετηθεί στο έδαφος (και καλυφθεί με χώμα).
  • Περί το 95% των 55.000 συνολικά σωληναγωγών που θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή του αγωγού έχουν παραληφθεί σε Ελλάδα, Αλβανία και Ιταλία. Η τελευταία αποστολή σωληναγωγών για το υποθαλάσσιο τμήμα του αγωγού ξεφορτώθηκε στο Μπρίντιζι της Ιταλίας, από τις 3 έως τις 6 Σεπτεμβρίου 2017.
  • Περισσότεροι από 5.500 άνθρωποι εργάζονται για το έργο και στις τρεις φιλοξενούσες χώρες – με το 85% του προσωπικού να έχει προσληφθεί από τις τοπικές κοινωνίες.
  • Ο TAP έχει ήδη υλοποιήσει ποικίλες κοινωνικές και περιβαλλοντικές επενδύσεις στις κοινότητες κατά μήκος της όδευσης του αγωγού. Σημαντικές δράσεις, εξάλλου, θα μπουν στο στάδιο της υλοποίησης κατά τους επόμενους μήνες. Συνολικά, ο ΤΑΡ θα επενδύσει πάνω από €55 εκατ. σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες σε Ελλάδα, Αλβανία και Ιταλία.

Σχετικά με τη γενικότερη πορεία των εργασιών ο κ. Σιεπάτι, είχε δηλώσει σχετικά: «Είμαστε ευτυχείς που η κατασκευή του ΤΑΡ προχωρά εντός χρονοδιαγράμματος και προϋπολογισμού. Αυτό σημαίνει ότι βρισκόμαστε εντός στόχων για να παραδώσουμε το πρώτο αέριο από το Shah Deniz II το 2020, εισάγοντας μία νέα και απαραίτητη πηγή ενέργειας στο ευρωπαϊκό ενεργειακό δίκτυο».

«Θα ήθελα να υπογραμμίσω ότι το έργο μας κατασκευάζεται με κάθε φροντίδα για το περιβάλλον. Οι ομάδες μας εργάζονται με μεγάλη προσοχή κατά μήκος της όδευσης ώστε να εξασφαλίσουν ότι η γη στην οποία έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή επιστρέφεται στους ιδιοκτήτες ή χρήστες στην αρχική της κατάσταση ή και καλύτερη. Συνεργαζόμαστε επίσης με τοπικές αρχές και φορείς για να εξασφαλίσουμε ότι τα οφέλη από το έργο φθάνουν σε όλες τις κοινότητες από όπου διέρχεται ο αγωγός», πρόσθεσε ο κ.Σιεπάτι.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider