Αυξάνονται οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αυξάνονται οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο

Αυξηση συνεχίζει να καταγράφει η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου, καθώς σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, σημείωσε άνοδο 2,3% σε αξία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018.

Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) εμφανίζουν την πιο θετική τάση, +7,5%, επηρεαζόμενες από την αναβίωση των μεγάλων καταστημάτων της Μαρινόπουλος από την Eλληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, ενώ τα Φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα κινούνται αρκετά πιο συγκρατημένα στο +1,2%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα Τρόφιμα & Ποτά αναπτύσσονται κατά +1,8%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017 κατά +3,5% & +3,9% αντίστοιχα.

Να σημειωιεί ότι η πρόβλεψη της Nielsen για σύνολο του 2018 είναι συγκρατημένα θετική.

Όπως αναφέρθηκε πρόσφατα ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου το 2018 εκτιμάται ότι θα κινηθεί αυξητικά κατά 2%, ξεπερνώντας τα 11 δισ. ευρώ.

Όσον αφορά το προφίλ του καταναλωτή, αυτό λόγω της οικονομικής κρίσης έχει μεταβληθεί ριζικά.

Κατά μέσο όρο, ο καταναλωτής πηγαίνει σε δύο με τρία καταστήματα, ενώ κρατά συνήθως μικρό καλάθι για να επανατροφοδοτήσει το νοικοκυριό του.

Επτά στους δέκα καταναλωτές αγοράζουν οικονομικά προϊόντα, ενώ τρεις στους δέκα χρησιμοποιούν λίστα για τα ψώνια τους, και οι υπόλοιποι (65%) δεν χρησιμοποιούν λίστα, ή έχουν μια λίστα την οποία δεν τηρούν ακριβώς αγοράζοντας επιπλέον προϊόντα.

Η επικοινωνία και οι προωθητικές ενέργειες των εταιρειών, είναι καθοριστικές για την τελική επιλογή των καταναλωτών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider