Coffee Island: Διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Coffee Island: Διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης

Διψήφιους ρυθμούς αναπτυξης καταγράφει η ελληνική αλυσίδα καφέ Coffee Island, η 8η μεγαλύτερη στην Ευρώπη.

Η αλυσίδα, η οποία ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα, έχει καταφέρει να αριθμεί πάνω από 410 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ενώ εκτός συνόρων έχει παρουσία σε Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο και Καναδά.

Το 2016 η εταιρεία εμφάνισε πωλήσεις 25,41 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 29,4% σε σχέση με το 2015. Εξίσου ανοδικά κινήθηκαν και τα EBITDA τα οποία αυξήθηκαν κατά 33,8% και διαμορφώθηκαν στα 7,10 εκατ. ευρώ.

Τέλος, τα καθαρά κέρδη της αλυσίδας ανήλθαν στα 4,84 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 35,1%.

Επίσης εμφανίζει μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, ενώ τα ταμειακά της διαθέσιμα και ισοδύναμα ανέρχονταν σε 1,21 εκατ. ευρώ.

Η ραγδαία ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων «Coffee Island» συνεχίστηκε το 2017 στην εγχώρια αγορά και συμπεριέλαβε, από τον Μάιο του περασμένου έτους, τη λειτουργία καταστήματος στο Τορόντο του Καναδά, μετά τη λειτουργία ανάλογου καταστήματος στο Λονδίνο. Το δίκτυο των καφεκοπτείων αριθμεί πλέον περισσότερα από 410 καταστήματα, εκ των οποίων 27 στην Κύπρο.

H δημιουργία των Coffee Island ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα όπου δημιουργήθηκε ένα καφεκοπτείο με ύφος αμιγώς παραδοσιακό, το οποίο όμως ταυτόχρονα έδωσε την ευκαιρία στους λάτρεις του καφέ να απολαύσουν μία μεγάλη ποικιλία από νέα χαρμάνια, και πλήθος χρηστικών αντικειμένων για την παρασκευή ενός γευστικού καφέ. Με τις μοντέρνες νότες που η πρωτότυπη εκείνη ιδέα προσέδωσε στο παραδοσιακό καφεκοπτείο κέρδισε το αγοραστικό κοινό.

Συνέχεια της επιτυχίας αυτής ήταν το άνοιγμα και άλλων καφεκοπτείων Coffee Island. Το 2006, με ένα ήδη δυνατό δίκτυο καταστημάτων franchise στην Ελλάδα, η εταιρεία αποφασίζει να ιδρύσει τη δική της μονάδα παραγωγής για τη μεταποίηση του καφέ, επενδύοντας σε εξοπλισμό και τεχνογνωσία κυρίως από την Ιταλία.

Το 2009 η εταιρεία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στο εξωτερικό με το πρώτο κατάστημα Coffee Island στη Λευκωσία και καταφέρνει μέσα σε τρία χρόνια να δημιουργήσει ένα δυνατό δίκτυο καταστημάτων στην Κύπρο, το οποίο συνεχώς αναπτύσσεται αριθμώντας σήμερα περί τα 30 καταστήματα.

Τον Νοέμβριο του 2016 η αλυσίδα εγκανίασε το πρώτο καφεκοπτείο Coffee Island στο Λονδίνο, ενώ το 2017 απέκτησε το πρώτο της υπερατλαντικό κατάστημα στο Τορόντο του Καναδά.

Από το 2006 η εταιρία διαθέτει τη δική της μονάδα παραγωγής για τη μεταποίηση του καφέ, επενδύοντας σε εξοπλισμό και τεχνογνωσία κυρίως από την Ιταλία, ώστε να προμηθεύει τα καταστήματα της αλυσίδας της με μία μεγάλη ποικιλία καφέδων. Το 2012 οι μονάδες παραγωγής διπλασιάστηκαν και οι αποθήκες επεκτάθηκαν, ώστε να εξασφαλιστεί η ποιότητα στα πλαίσια της συνεχόμενης επέκτασης του δικτύου της.

Στους στόχους της αλυσίδας συμπεριλαμβάνεται, πέραν άλλων, η ανάπτυξη νέων προϊόντων καφέ και άλλων ροφημάτων και ειδών διατροφής.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider