Δέλτα: Κατά 40% αυξήθηκε ο τζίρος των εξαγωγών

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Δέλτα: Κατά 40% αυξήθηκε ο τζίρος των εξαγωγών

Ανοδική πορεία συνεχίζουν να καταγράφουν οι εξαγωγές της Δέλτα, σημειώνοντας αύξηση τζίρου 40% to 2017 σε σχέση με το 2016.

Η αύξηση αυτή ήρθε από την συνεχιζόμενη εμπορική επιτυχία των προϊόντων της Δέλτα στην αγορά της Ιταλίας, όπου ή αύξηση σε τζίρο ήταν 33% αλλά και από την παρουσία της σε νέες μεγάλες αγορές όπως η Αυστρία. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Δέλτα έχει εστιάσει πλην του ελληνικού γιαουρτιού και σε προϊόντα όπως το εβαπορέ γάλα, με σημαντικά αποτελέσματα στις αγορές της Βορείου Αφρικής.

Όσον αφορά την αγορά του λευκού γάλακτος, σύμφωνα με την εταιρεία κινήθηκε πτωτικά το 2017, καταγράφοντας ωστόσο μικρότερη πτώση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, -5% σε όγκο (-12,1% το 2016) και -7,2% σε αξία (-12,2% το 2016).

Σε επίπεδο συνολικού μεριδίου αγοράς η ΔΕΛΤΑ διατηρεί ηγετική θέση στην κατηγορία, ενώ στην αγορά του βιομηχανοποιημένου γιαουρτιού βρ΄σικεται στην δεύτερη θέση. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αγορά γιαουρτιού το 2017 βελτίωσε την αρνητική της τάση παραμένοντας οριακά σταθερή σε όγκο (-0,2%) και πτωτική σε αξία 2,9%.

Αναφορικά με την αγορά του παιδικού γάλακτος έκλεισε το 2017 πτωτικά σε όγκο 13,3% αλλά και σε αξία 9,6%. Η ΔΕΛΤΑ στη συνολική αγορά του παιδικού γάλακτος παρουσίασε οριακή πτώση μεριδίου της τάξης της 0,5 ποσοστιαίας μονάδας. Στην υποκατηγορία του παιδικού γάλακτος στο ψυγείο, η μάρκα ΔΕΛΤΑ Advance, συνεχίζει να είναι ο ηγέτης της κατηγορίας με μερίδιο της τάξης του 50%.

Η συνολική αγορά του βρεφικού και παιδικού γιαουρτιού το 2017, μειώθηκε κατά 3,0% σε όγκο, και 5,8% σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016. Η κατηγορία των παιδικών γιαουρτιών-overcup συνεχίζει την αυξητική πορεία του 2016 (+6,3%) παρουσιάζοντας ανάπτυξη της τάξης του +2,4% σε όγκο, ενώ σε αξία υποχώρησε κατά -1,5% λόγω των συνεχών προωθητικών και εκπτωτικών ενεργειών. Η κατηγορία του βρεφικού γιαουρτιού κατέγραψε απώλειες 12,4% σε όγκο και 12,8% σε αξία σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Στη συνολική αγορά του βρεφικού και παιδικού γιαουρτιού η ΔΕΛΤΑ (Advance & Smart) κατέχει την 1η θέση με μερίδιο αγοράς σε αξία κοντά στο 50%. Στα βρεφικά γιαούρτια, η σειρά ΔΕΛΤΑ Advance αύξησε περαιτέρω το μερίδιο της το οποίο υπερβαίνει το 90%.

Στην υποκατηγορία του παιδικού γιαουρτιού με overcup, το ΔΕΛΤΑ Smart εμφανίζει μείωση του μεριδίου αγοράς κυρίως λόγω των πολύ έντονων προωθητικών ενεργειών από τον ανταγωνισμό.

Η αγορά των παιδικών γαλακτοφετών ψυγείου, έκλεισε μεν πτωτικά το 2017 σε σχέση με το 2016, αλλά με χαμηλότερη πτώση σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2017 (-18,4% σε όγκο και -18,8% σε αξία). Πιο συγκεκριμένα, η αγορά μειώθηκε κατά 7,6% σε όγκο και 8,5% σε αξία.

Η ΔΕΛΤΑ, με τη σειρά Smart γαλακτοκέικ κατά το 2017, κατάφερε να αυξήσει τα μερίδια της τόσο σε όγκο όσο και σε αξία, καταγράφοντας μερίδιο μεγαλύτερο του 30%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider