H Mέλισσα κερδίζει διεθνείς συνεργασίες

Viber Whatsapp Μοιράσου το
H Mέλισσα κερδίζει διεθνείς συνεργασίες

Η εμπιστοσύνη που έδειξε ο πολυεθνικός Όμιλος Kraft – να εμπιστευτεί το σύνολο του χαρτοφυλακίου του – στην Μέλισσα Κίκιζας, είναι το επιστέγασμα μιας συνεργασίας που κρίθηκε ιδιαίτερα επιτυχημένη, σύμφωνα με κύκλους του ελληνικού Ομίλου.

Για την Kraft από την άλλη πλευρά «η Μέλισσα Κίκιζας που ως γνωστόν αποτελεί την μεγαλύτερη βιομηχανία ζυμαρικών στη χώρα συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία, λειτουργώντας πάντοτε με γνώμονα το ήθος, τη συνέπεια και το σεβασμό προς τον καταναλωτή».

Η Μέλισσα Κίκιζας, η οποία ιδρύθηκε το 1947, έχει καταφέρει να είναι μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες της Ευρώπης.

Απορροφά ετησίως 100.000 τόνους από τα άριστης ποιότητας τοπικά σιτάρια. Το καθετοποιημένο συγκρότημα μύλου και μακαρονοποιείου στη Λάρισα, παράγει ετησίως περισσότερους από 52.000 τόνους ζυμαρικών, καθιστώντας τη βιομηχανία τη μεγαλύτερη του κλάδου στα Βαλκάνια. Η εταιρία εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 35 χώρες παγκοσμίως, με τις εξαγωγές να αντιπροσωπεύουν το 20% του τζίρου της. Η παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά ισχυροποιείται με την ίδρυση της θυγατρικής εταιρίας Atlanta S.A. μέσω της οποίας εξάγουμε σειρά ελληνικών προϊόντων στην πολωνική αγορά, όπως για παράδειγμα ζυμαρικά, τοματικά, ελαιόλαδο, ελιές και χαλβά.

Σήμερα το μερίδιο αγοράς της ξεπερνά το 35% της εγχώριας αγοράς ζυμαρικών, ποσοστό που την καθιστά τον μεγαλύτερο παραγωγό στη χώρα.

Το κορυφαίο brand name της εταιρίας είναι η “Melissa”, ενώ στο προϊόντικό της χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει επίσης τα ζυμαρικά “Στέλλα”, την εκλεκτή σειρά “Primo Gusto”, τη θεσσαλική “Deveta”, την ιστορική “Αβέζ”, τα παραδοσιακά προϊόντα “Βλάχα” και τη νέα premium σειρά “Χρυσή Επιλογή” που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης.

Βασικό μοχλό ανάπτυξης αποτελεί το οργανωμένο δίκτυο πωλήσεων και διακίνησης των προϊόντων της όπου οι πολυεθνικές Heinz και Del Monte, ηγετικές δυνάμεις παγκοσμίως στο χώρο των τροφίμων, εμπιστεύονται εδώ και χρόνια την αποκλειστική διαχείριση και αντιπροσώπευση των προϊόντων τους στην Ελλάδα.

Η Μέλισσα όμως ξεχωρίζει και για κάτι ακόμη, για τις αμοιβές των εργαζομένων της, οι οποίοι αμείβονται 70% πάνω από τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας.

Σήμερα η εταιρεία απασχολεί 216 εργαζόμενους εκ των οποίων το 99% είναι με συμβάσεις αορίστου χρόνου και μόνο το 1% με συμβάσεις ορισμένου χρόνου.

Παρά τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση, η εταιρία προχωρά κάθε χρόνο σε αυξήσεις μισθών, ενώ μετά την παρέλευση του πρώτου διμήνου εργασίας, παρέχει σε κάθε εργαζόμενο ολοκληρωμένο πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης σε μια από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες.
Σε πρόσφατη έρευνα που έκανε οι εταιρεια με τη συμμετοχή 89 εργαζομένων της από τη Λάρισα και 73 από την Αθήνα, μέσω ειδικού ερωτηματολογίου, το 88% απάντησε ότι μπορεί να μιλήσει εύκολα στα μέλη της διοίκησης, το 94% απάντησε ότι είναι περήφανος που εργάζεται εκεί, ενώ το 92% απάντησε ότι η εταιρεία δείχνει ειλικρινές ενδιαφέρον για μένα ως άτομο και όχι μόνο ως υπάλληλο.

Πιο «πράσινη»

Έμφαση δίνει η βιομηχανία και στο κομμάτι της εξοικονόμηση ενέργειας, καθώς το 2016 πέτυχε μείωση των πλαστικών αποβλήτων κατά 9,1%, των μη-ανακυκλώσιμων υλικών κατά 7,6% και σημαντική συρρίκνωση της κατανάλωσης νερού κατά 20%.

Ακόμη, η εταιρεία ελάττωσε πέρσι κατά 3% την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας ανά τόνο παραγωγής σε σχέση με το 2015, μείωσε κατά 4% την κατανάλωση φυσικού αερίου ανά τόνο παραγωγής και περιόρισε την κατανάλωση καυσίμων κατά 2,9%.

Στο πεδίο της ανακύκλωσης, η Μέλισσα επιλέγει για τις συσκευασίες της 100% ανακυκλώσιμα υλικά, ενώ όλα τα χαρτοκιβώτια για τα προιόντα της παράγονται από ανακυκλωμένο χαρτί.

Τέλος, στα γραφεία της εταιρείας αξιοποιείται αποκλειστικά ανακυκλώσιμη γραφική ύλη, μειώνοντας συνολικά κατά 30% τον όγκο των απορριμμάτων της επιχείρησης, που καταλήγουν σε ΧΥΤΑ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider