Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Επανέρχεται στην ελληνική αγορά η SPAR

Επανέρχεται στην ελληνική αγορά η SPAR - Κεντρική Εικόνα/Video

Την επανείσοδο της στην ελληνική αγορά ετοιμάζεται να κάνει η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων super market SPAR, μετά το τέλος της συνεργασίας της με την αλυσίδα σουπερμάρκετ Βερόπουλο. 

Η Spar μετρά πάνω από 13.000 καταστήματα σε συνολικά 47 χώρες, απασχολεί περισσότερους από 350.000 εργαζόμενους και εκτιμά ότι, φέτος, ο κύκλος εργασιών της θα ξεπεράσει τα 35 δισ. ευρώ.
 
Η επιστροφή της SPAR στην Ελλάδα, μέσω της SPAR Hellas, γίνεται μέσω της πρώτης στρατηγικού τύπου, συνεργασία για την ανάπτυξη του σήματος και της κουλτούρας SPAR στην Ελλάδα έχει ήδη συναφθεί από την SPAR Hellas με τον όμιλο αγορών ΑΣΤΕΡΑΣ, ο οποίος διαθέτει ένα πανελλαδικό δίκτυο με πάνω από 200 καταστήματα λιανικής και ετήσιο τζίρο που ξεπερνά τα 500 εκατ. ευρώ.
 
Η συμφωνία SPAR - ΑΣΤΕΡΑ προβλέπει το rebranding καταστημάτων του ομίλου αγορών, όπως και την πλήρη αναδιοργάνωσή τους βάσει των προδιαγραφών λειτουργίας της SPAR. Οι σχετικές διεργασίες αρχίζουν άμεσα, εντός του 2017, και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν σε βάθος διετίας.
 
Η συμφωνία SPAR – ΑΣΤΕΡΑ, με βάση επίσημη ανακοίνωση της SPAR Hellas, προβλέπει το rebranding καταστημάτων του ομίλου αγορών, όπως και την πλήρη αναδιοργάνωσή τους βάσει των προδιαγραφών λειτουργίας της SPAR. Τα πρώτα καταστήματα του ΑΣΤΕΡΑ θα μετονομαστούν σε SPAR το πρώτο τρίμηνο του 2018.

H SPAR θα υποστηρίξει τη διαφοροποιημένη παρουσία της στην Ελλάδα στους παρακάτω τομείς: 

  • Στη διάθεση προϊόντων Private Label υψηλής ποιότητας με ανταγωνιστικές τιμές.
  • θα δώσει έμφαση στα φρέσκα προϊόντα. 
  • θα ενεργοποιήσει τις τοπικές οικονομίες με τη διάθεση τοπικών προϊόντων από το δίκτυο των καταστημάτων της
  • Θα συνάψει συμβάσεις με τοπικές βιομηχανίες, που θα προβλέπουν, μεταξύ άλλων, την προοπτική διάθεσης των προϊόντων τους σε ξένες αγορές, μέσω του διεθνούς δικτύου SPAR.
  • θα δώσει ιδιαίτερο βάρος στην εκπαίδευση του προσωπικού του δικτύου της, δίνοντας έμφαση στον τελικό καταναλωτή.

Best of Internet