Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Επενδύσεων συνέχεια για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Επενδύσεων συνέχεια για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία - Κεντρική Εικόνα/Video

«Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην καινοτομία, προσφέροντας στους καταναλωτές μοναδικά προϊόντα που παράγονται στην χώρα, δημιουργώντας παράλληλα προστιθέμενη αξία για τους εργαζομένους μας, την ελληνική αγορά μπίρας, αλλά και την ελληνική οικονομία στο σύνολό της ».

Με αυτά τα λόγια ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας (θυγατρικής του Ομίλου Carlsberg) Ντέγιαν Μπέκο ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι της εταιρείας που πριν λίγους μήνες παρουσίασε την νέα γραμμή παραγωγής που εγκατέστησε η εταιρεία στο εργοστάσιο της στη Σίνδο Θεσσαλονίκης προσθέτοντας δυνατότητα παραγωγής 250 χιλιάδων εκατολίτρων ετησίως.

«Η νέα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Σίνδου, το ένα από τα δύο ιδιόκτητα εργοστάσια που διαθέτουμε στη χώρα, μας επιτρέπει να κοιτάζουμε το μέλλον θωρακίζοντας την αναπτυξιακή μας πορεία και τη θέση μας ως δεύτερης μεγαλύτερης ζυθοποιίας στη χώρα» τόνισε ο κ. Μπέκο.

Η επένδυση αυτή η οποία είναι συνολικού ύψους 3,2 εκατ. ευρώ , αποτελεί μέρος του μεγάλου επενδυτικού πλάνου που υλοποιεί η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στην Ελλάδα , με ορίζοντα το 2019, συνολικού ύψους 45 εκατ. ευρώ και αφορά τόσο το εργοστάσιο που έχει η εταιρεία στη Θεσσαλονίκη όσο και αυτό στη Ριτσώνα.

Η συγκεκριμένη επένδυση ολοκληρώθηκε το Μάιο του 2017 και αφορά αποκλειστικά στην πρωτοποριακή, παγκοσμίως πατενταρισμένη καινοτομία DraughtMaster της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, η οποία έχει αλλάξει τα δεδομένα στην εγχώρια αγορά μπύρας καθώς προσφέρει μια οικολογική πρόταση στον τομέα της βαρελίσιας μπύρας.

Το σύστημα DraughtMaster στηρίζεται στη χρήση πρακτικών, περιορισμένου βάρους βαρελιών «μίας χρήσης», τα οποία δεν περιέχουν αέρα στο εσωτερικό τους και δεν απαιτούν ανθρακικό για το σερβίρισμα της μπύρας. Ως αποτέλεσμα, η μπύρα διατηρεί την ποιότητα και τη φρεσκάδα της για 6 φορές μεγαλύτερο διάστημα σε σχέση με άλλες τεχνολογίες. Παράλληλα, εύκολο στη χρήση και τον καθαρισμό, έχει μειωμένα λειτουργικά κόστη και συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος καθώς καταργεί το πλύσιμο των βαρελιών. Η εμφιάλωση αφορά σε βαρέλια pet των 20 λίτρων.

Στη νέα μονάδα της Oολυμπιακής  Ζυθοποιίας θα παράγονται τα προϊόντα Μythos, Fix, Kaiser, Fix Dark και σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας η επένδυση αυτή αναμένεται ότι θα ενισχύσει τη θέση της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κυρίως στην κρύα αγορά και θα προσφέρει πλεονέκτημα και για την αύξηση των εξαγωγών τα επόμενα χρόνια καθώς σήμερα οι εξαγωγές της εταιρίας  αντιστοιχούν μόλις στο 5% του συνολικού τζίρου της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. Ήδη προϊόντα της εξάγονται από την Ελλάδα σε 35 χώρες του κόσμου ενώ στην Ελλάδα παράγει 10 από τα 19 προϊόντα που διακινεί. Μέσα στο 2017 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε στην παραγωγή τριών νέων προϊόντων, της μπύρας Fix Άνευ, του ανθρακούχου αναψυκτικού Tuborg Lime Green Tea Soda και Orange CinnamonSoda.

Όσο για τη θέση της στην αγορά παρά το γεγονός ότι η πτωτική πορεία για τη συνολική αγορά μπύρας συνεχίζεται η εταιρεία παρουσιάζει θετικό πρόσημο στις πωλήσεις της. Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI από τα supermarkets η αγορά μπίρας μέχρι τον Αύγουστο από την αρχή του χρόνου  ήταν στο -1% με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία παρουσιάζει αύξηση 3,6 μονάδων και μερίδιο αγοράς στο 31,1% ενώ στα προϊόντα mixers η αύξηση ήταν της τάξης των δυο μονάδων έχοντας μερίδιο αγοράς 36,2%.

Αναφορικά με τον ανταγωνισμό και τις πρόσφατες αποφάσεις της αρμόδιας Επιτροπής ο διευθύνοντας σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας ήταν ιδιαίτερα προσεκτικός στις δηλώσεις του σημειώνοντας ότι « εταιρεία σέβεται την απόφαση του δικαστηρίου» και προσθέτοντας ότι είναι νωρίς για να γίνουν ορατές οι αλλαγές στην αγορά.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει 46 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα απασχολεί 450 υπαλλήλους και έχει 2.000 συνεργάτες και προμηθευτές , παρουσία με τα προϊόντα της σε 90.000 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα ενώ το 2016 εισέφερε σε φόρους και εισφορές 76 εκατομμύρια ευρώ.

 

Best of Internet