Τα Public βλέπουν την αγορά των παιχνιδιών… αλλιώς

Κώστας Κετσιετζής
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα Public βλέπουν την αγορά των παιχνιδιών… αλλιώς

Στα παιδικά παιχνίδια στρέφει την προσοχή της η αλυσίδα καταστημάτων Public, επιχειρώντας να αυξήσει το μερίδιό της σε μια αγορά η οποία μεταβάλλεται συνεχώς. Για αυτό η αλυσίδα πώλησης ειδών τεχνολογίας και ψυχαγωγίας ξεκίνησε την πρωτοβουλία «το παιχνίδι αλλιώς..», που φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες επιλέγουν παιχνίδια για τα παιδιά.

Όπως εξάλλου σημείωσε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας πρωτοβουλίας, ο εμπορικός διευθυντής προϊόντων ψυχαγωγίας των Public, κ. Σπήλιος Λαμπρόπουλος, τις περισσότερες φορές ο ενήλικας είναι αυτός που επιλέγει το παιχνίδι για λογαριασμό του παιδιού. Για αυτό είναι σημαντικό ο καταναλωτής να γνωρίζει τι ακριβώς προάγει και ποια δεξιότητα αναπτύσσει το κάθε παιχνίδι.

Για αυτό τον λόγο η εταιρεία συνεργάστηκε με την Gordon Hellas, η οποία είναι επίσημος εκπρόσωπος της Gordon Training International, η οποία ειδικεύεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας. Η ομάδα της Gordon και των Public κατηγοριοποίησαν τα παιχνίδια που πωλούνται στα καταστήματα της αλυσίδας όχι μόνο βάσει της ηλικίας αλλά και βάσει του τύπου ευφυΐας που αναπτύσσει το κάθε παιδί.

Η μεθοδολογία βασίστηκε στη θεωρία των «πολλαπλών ευφυϊών» του καθηγητή του Χάρβαρντ, Χάουαρντ Γκάρντερ. Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, που στηρίζεται σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών μελετών, κάθε άτομο διαθέτει οχτώ ανεξάρτητους και στενά συνδεδεμένους τύπους ευφυΐας – την περιβαλλοντική, τη διαπροσωπική, τη λεκτική/γλωσσική, τη μουσική, τη χωρική/οπτική, τη μαθηματική/λογική, την ενδοπροσωπική και τη σωματική. Οι οχτώ τύποι ευφυΐας είναι εξίσου σημαντικοί, όχι όμως το ίδιο ανεπτυγμένοι σε κάθε άτομο.

Στη βάση αυτή και με στόχο να διευκολύνουν τον ενδιαφερόμενο να επιλέξει το κατάλληλο παιχνίδι, τα Public δημιούργησαν στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα μια ειδική εφαρμογή που φιλοξενεί το σύνολο των παιδικών παιχνιδιών κατηγοριοποιημένων ανά ευφυΐα. Παράλληλα όλα τα παιχνίδια σε τέσσερα καταστήματα της αλυσίδας (Γλυφάδας, Κολωνάκι, The Mall, Πυλαία Θεσσαλονίκης) έχουν κατηγοριοποιηθεί βάσει αυτής της μεθόδου και έχουν την ειδική σήμανση.

Ραγδαία ανάπτυξη του κλάδου παιχνιδιών

O κλάδος των παιχνιδιών αποκτά ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στην επιχειρηματική στρατηγική των Public. Αυτή τη στιγμή, από τον συγκεκριμένο τομέα έρχεται μόλις το 10% του τζίρου της αλυσίδας, όμως όπως σημείωσε ο κ. Λαμπρόπουλος ο κλάδος των παιδικών παιχνιδιών στα Public αναπτύσσεται ραγδαία χρόνο με τον χρόνο. Πέρα από τα καταστήματα που γεμίζουν με προϊόντα, και τις περισσότερες από 700 εκδηλώσεις που πραγματοποιούν τα Public κάθε χρόνο για τα παιδιά, μεγάλη προσοχή δίνεται και στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.