Αυτή είναι η τεκίλα των 30.000 δολαρίων (pics)

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αυτή είναι η τεκίλα των 30.000 δολαρίων (pics)

Η πρώτη τεκίλα που κυκλοφόρησε ο Αρτούρο Λομέλι το 1997 ήταν χαμηλού κόστους, κακής ποιότητας, με ένα κιτς σομπρέρο και μουστάκι στο μπουκάλι της. Ο δημιουργός της αποφάσισε να επιστρέψει στα θρανία και να πάρει μάστερ στο μάρκετινγκ πολυτελείας. Σύντομα διαπίστωσε την αξία του να δημιουργείς ένα προϊόν υψηλής ποιότητας, σε μοναδική συσκευασία. Σήμερα οι τεκίλες Clase Azul πωλούνται σε χειροποίητες, ζωγραφισμένες στο χέρι κεραμικές φιάλες, που θυμίζουν μεγάλους μύλους πιπεριού από αυτούς που χρησιμοποιούν τα εστιατόρια. Σερβίρονται σε κινηματογραφικές πρεμιέρες, σε απονομές βραβείων του Χόλιγουντ και πάρτι διασημοτήτων. Η τιμή τους αρχίζει από τα 100 δολάρια και φτάνει μέχρι 30.000 δολάρια το μπουκάλι.

Το πρώτο βήμα του Λομέλι (φωτογραφία) στις τεκίλες πολυτελείας ήταν με την Clase Azul Ultra των 1.200 δολαρίων. Σκοπός του ήταν κυρίως να κάνει εντύπωση, αλλά η ζήτηση ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Όπως δηλώνει ο ίδιος στο CNN, στάθηκε τυχερός γιατί άρχισε να κυκλοφορεί τα πολυτελή μπουκάλια του την περίοδο που οι Αμερικανοί άρχισαν να αποζητούν τεκίλες ανώτερης ποιότητας. Την τελευταία δεκαετία οι πωλήσεις της super premium τεκίλας στις ΗΠΑ έχουν ανέβει 67%.

Το πιο ακριβό μπουκάλι της Clase Azul είναι διακοσμημένο με κεχριμπάρι και χρυσό 24 καρατίων. Δεκαπέντε τέτοια μπουκάλια δημιουργήθηκαν για την επέτειο των 15 ετών της εταιρείας.

Οι τεκίλες Clase Azul παράγονται στο Μεξικό αλλά πωλούνται αποκλειστικά σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Το 2016 η εταιρεία πούλησε 234.000 μπουκάλια, 46% περισσότερα από την προηγούμενη χρονιά.

Αυτή είναι η τεκίλα των 30.000 δολαρίων (pics)
Αυτή είναι η τεκίλα των 30.000 δολαρίων (pics)
Αυτή είναι η τεκίλα των 30.000 δολαρίων (pics)
Αυτή είναι η τεκίλα των 30.000 δολαρίων (pics)
Αυτή είναι η τεκίλα των 30.000 δολαρίων (pics)

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider