Το Ψάριστον «ρίχνει δίχτυα» στο κέντρο της Αθήνας

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το Ψάριστον «ρίχνει δίχτυα» στο κέντρο της Αθήνας

Ξεκίνησε ως λουστραδόρος, δούλεψε νύχτα και πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι δίπλα σε ψαράδες στο Αγκίστρι, μαθαίνοντας την τέχνη τους. Το 2000 ξεκίνησε το πρώτο του εστιατόριο, για να βγάζει το χαρτζιλίκι του. Έτσι γεννήθηκε το Ψάριστον, η πιο γνωστή ψαροταβέρνα στην περιοχή του Ηρακλείου Αττικής.

«Δεν ήμουν σεφ και έπρεπε να προσέξω περισσότερο την ποιότητα των πρώτων υλών μου. Για να κρατήσω χαμηλά τις τιμές, δούλευα παραπάνω ώρες, έχοντας βοήθεια από την οικογένειά μου», εξηγεί στο insider.gr ο κ. Βασίλης Ακρίβος, σεφ και γενικός διευθυντής του γνωστού εστιατορίου.

Από τη στιγμή που ξεκίνησε την επιχείρηση, χρειάστηκε μια τετραετία για να γίνει γνωστός. Αρχικά το κατάφερε λόγω των εταιρειών που βρίσκονταν στην περιοχή, της ποιότητας και της καλής τιμής των προϊόντων του. Αυτό που όμως έκανε τη διαφορά ήταν, σύμφωνα με τον κ. Ακριβό «το οικείο περιβάλλον, σε μια περίοδο που όλα τα μαγαζιά γίνονταν ακριβά».

Η επιχείρηση έφτασε στο αποκορύφωμα της επιτυχίας της την τριετία 2008-2010, μέχρι δηλαδή το ξέσπασμα της κρίσης. Εν συνεχεία, την «κράτησαν» οι εταιρείες, καθώς πολλοί είναι εκείνοι που επιλέγουν το Ψάριστον για τα επαγγελματικά τους γεύματα. «Τώρα ο κόσμος έρχεται περισσότερο μεσημέρι. Το Σάββατο βράδυ είναι η χειρότερη μέρα για το εστιατόριο» εξηγεί χαρακτηριστικά.

Η κάθοδος στο κέντρο

Πέρα από τα Βόρεια Προάστια, το τελευταίο διάστημα ο κ. Ακρίβος «ρίχνει δίχτυα» και στο κέντρο της Αθήνας, όχι με μία αλλά με δύο επιχειρηματικές ιδέες.

Η πρώτη από αυτές είναι ένα delicatessen με το όνομα Umami Tales που άνοιξε τις πόρτες του πριν από περίπου έναν χρόνο.

«Για τις ανάγκες της δουλειάς, πήγαινα στο εξωτερικό, σε εκθέσεις και έβλεπα προϊόντα που δεν ενδιέφεραν τον πολύ κόσμο. Όμως ήξερα ότι υπάρχει κοινό για αυτά στην Ελλάδα. Έτσι, άνοιξα το μαγαζί για να φέρνω ιδιαίτερα πράγματα από το εξωτερικό» εξηγεί ο κ Ακρίβος.

Από την άλλη όμως, η Ελλάδα έχει ανάγκη να προωθήσει και τα δικά της πράγματα. Γι’ αυτό και το κατάστημα, πέρα από τη φυσική του παρουσία στο κέντρο της Αθήνας (στην οδό Σοφοκλέους 18) έχει και ηλεκτρονικό κατάστημα (www.umamitales.com).

Σε αυτό, οι πελάτες θα βρουν και ελληνικά προϊόντα (π.χ. λάδια, κάπαρη, λιαστή ντομάτα κλπ) αλλά και περίεργα προϊόντα από το εξωτερικό, όπως μουστάρδες και σοκολάτες, ιδιαίτερα dressing μαγειρικής και άλλα ιδιαίτερα πράγματα. Ίσως το πιο περίεργο από αυτά είναι η σοκολάτα με γεύση μπέικον!

Και εστιατόριο στο κέντρο

Η ενασχόληση με το delicatessen επέτρεψε στον κ. Ακριβό να γνωρίσει καλύτερα το κέντρο της Αθήνας και να πιστέψει σε αυτό. «Η Αθήνα είχε τα προβλήματά της. Πριν από χρόνια, όταν γίνονταν φασαρίες πολλοί καταστηματάρχες έφυγαν και άνοιξαν μαγαζιά στα βόρεια προάστια. Τώρα όμως τα πράγματα ησύχασαν και το κέντρο αρχίζει να αναπτύσσεται ξανά, με έμφαση στο κομμάτι που ξεκινάει από την οδό Αθηνάς και φτάνει μέχρι το Σύνταγμα» εξηγεί.

Έτσι, άδραξε την ευκαιρία, βρήκε επαγγελματική στέγη σε καλό σημείο και από τις αρχές του 2016 ξεκινά τη λειτουργία ενός νέου εστιατορίου που θα συνδυάζει το θαλασσινό με κάποια πιάτα surf & turf (θαλασσινό με κρέας). Το όνομά του, «Αιόλου 68», το οποίο είναι και η διεύθυνση του νέου χώρου.

Όσο για τους λόγους που τον οδήγησαν, η συλλογιστική του κ. Ακρίβου είναι ξεκάθαρη: «Δεν μπορείς να έχεις 200 πιτσαρίες σε μια γειτονιά, ούτε 10 video club σε ένα χωριό. Έτσι, επέλεξα μια περιοχή που δεν υπάρχει το προϊόν που διαθέτω. Εξάλλου, όπως έλεγε και ο Ωνάσης, λεφτά υπάρχουν, αρκεί να φτάσεις πρώτος».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider