«Χρυσά» κέρδη για την Folli Follie

Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Χρυσά» κέρδη για την Folli Follie

H επέκταση σε νέες αγορές αλλά και η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της αποτελεί το στρατηγικό στόχο της Folli Follie, η οποία παρά την κρίση, συνεχίζει το ανοδικό σερί τόσο στις πωλήσεις όσο και στα κέρδη της.

Με ένα πρόγραμμα επενδύσεων 60 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των φυσικών σημείων αλλά και των ψηφιακών καταστημάτων ο Όμιλος σχεδιάζει να αξιοποιήσει την καλή πορεία του τουρισμού αλλά και την εικόνα που έχει στο εξωτερικό. Άλλωστε ο όμιλος πραγματοποιεί μόνο το 22,5% των πωλήσεων του στην ελληνική αγορά.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται πλέον στο κομμάτι των ηλεκτρονικών πωλήσεων, το οποίο είναι ταχύτατα αναπτυσσόμενο, όμως αυτή τη στιγμή οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αναπαριστούν ένα μικρό μόνο ποσοστό των συνολικών πωλήσεων του ομίλου (λίγο πάνω από 5%). Στόχος του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου είναι το ποσοστό αυτό να φτάσει το 30% σε βάθος πενταετίας.

Ειδικότερα ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών κατά το α’ τρίμηνο του 2017 ανήλθε σε 317,9 εκατ. ευρώ έναντι 293,7 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2016, σημειώνοντας αύξηση κατά 8,3%.

Η βελτίωση των επιδόσεων σε όλες τις δραστηριότητες του ομίλου οδήγησε σε αύξηση των λειτουργικών κερδών σε 73,1 εκατ. ευρώ έναντι 59,5 εκατ. ευρώ πέρυσι με αύξηση 22,9%, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 53,8 εκατ. ευρώ έναντι 43,2 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, με αύξηση 24,6%.

Σημαντική άνοδο εμφάνισαν οι τρεις επιχειρηματικές δραστηριότητες του FF Group στους πρώτους μήνες του έτους, όπου κατανάλωση έχει υποστεί μεγάλη κάμψη.

Ειδικότερα ο κλάδος των πολυκαταστημάτων, που αποτελεί το 12,8% του τζίρου του ομίλου, υπεραπέδωσε της αγοράς. Σε μια περίοδο αρνητικών επιδόσεων για το εγχώριο λιανεμπόριο, κατάφερε να συγκρατήσει τις πωλήσεις του στα περσινά επίπεδα, ήτοι 40,8 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο του 2017 από 41,4 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο του 2016
(-1,4%).

Το EBITDA του κλάδου διαμορφώθηκε σε 2 εκατ. ευρώ, από 2,7 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Ο κλάδος των κοσμημάτων/ρολογιών και αξεσουάρ, που αποτελεί σχεδόν τα 3/4 του κύκλου εργασιών του ομίλου και ηγείται της ανόδου, εμφάνισε πωλήσεις 226,3 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης έναντι 204,3 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, με αύξηση 10,8% κύκλο εργασιών. Το EBITDA του κλάδου διαμορφώθηκε σε 73,7 εκατ. ευρώ από 61,3 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Τέλος, ο κλάδος λιανικής/ χονδρικής αθλητικών ειδών και ένδυσης του ομίλου εμφάνισε πωλήσεις ύψους 50,8 εκατ. ευρώ από 47,9 εκατ. ευρώ πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 6%, ενώ το EBITDA του συγκεκριμένου κλάδου ανήλθε σε 6,3 εκατ. ευρώ από 7 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider