Δύο νέα προϊόντα μας συστήνει η E-LA-WON

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Δύο νέα προϊόντα μας συστήνει η E-LA-WON

Δύο νέα προϊόντα που βασίζονται σε αγνά και μοναδικά υλικά της ελληνικής φύσης παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία η E-LA-WON στην έκθεση FOOD EXPO 2017 εγκαινιάζοντας την κατηγορία E-LA-WON flavors με καινοτομικές δημιουργίες.

Πρόκειται για το πέστο λιαστής τομάτας, το οποίο περιέχει μαστίχα, βασιλικό και (μέλι) me-Li E-LA-WON. Το καινοτόμο προϊόν χαρακτηρίζει η βελούδινη γεύση του και προτείνεται ως ορεκτικό σε μπρουσκέτα, ντάκο ή ως προσθήκη σε σάλτσες ζυμαρικών.

Το δεύτερο προϊόν, με αναζωογονητικό άρωμα και περισσότερο έντονη γεύση, είναι το πέστο μαϊντανού με τρυφερά φύλλα μαϊντανού, ξύσμα σκόρδου και κάππαρη, συνοδευόμενα από Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο E-LA-WON.

«Με σεβασμό στον καταναλωτή και στόχο την ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομικής παράδοσης συνεχίζουμε να εμπνεόμαστε από τη δημιουργικότητα που βρίσκεται σε αυτή και να ανακαλύπτουμε τους θησαυρούς που κρύβει» ανέφερε η εταιρεία κατά την παρουσίασή της.

Να υπενθυμίσουμε ότι η ελληνική εταιρεία, μετά την εξαιρετική πορεία του ελαιόλαδου στις αγορές του εξωτερικού και με οδηγό τη ρήση του Δημοκρίτου: «Ει τα μεν έξωθεν ελαίω του σώματος, τα δε ένδοθεν μέλιτι χρίσοιντο», είχε παρουσιάσει πριν μερικούς μήνες μια καινούργια σειρά μονοποικιλιακών μελιών με την ονομασία me-Li E-LA-WON στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης «SIAL» Paris αναπτύσσοντας μια νέα δραστηριότητα κι επιμένοντας στη γη της Πελοπονήσσου και στο φυσικό πλούτο της Ελληνικής γης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο E-LA-WON της εταιρείας έχει λάβει πολλές βραβεύσεις με τελευταίες δύο στο Συνέδριο της Διεθνής Επιστημονικής Εταιρείας Ελαιοκανθάλης (OIS-Oleocanthal International Society), που πραγματοποιήθηκε στις 2 & 3 Ιουνίου 2016 στο «Λίκνο του Δυτικού Πολιτισμού» κατά δήλωση του Προέδρου της OIS, Dr Jose A. Amerigo, στην Αρχαία Ολυμπία».

Το success story άλλωστε του E_LA-WON δεν περιορίζεται στα γεωγραφικά σύνορα της χώρα μας. Ήδη τα προϊόντα E-LA-WON διατίθενται σε επιλεγμένα Delicatessen και ξενοδοχεία τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κυρίως Αγγλία και Γερμανία, και ακολούθως Βέλγιο, Ελβετία και Ολλανδία.

Βραχυπρόθεσμα, μάλιστα, στοχοθετείται και η αγορά των Σκανδιναβικών χωρών και των Αραβικών Εμιράτων ενώ μακροπρόθεσμα σχέδια αφορούν την ανάπτυξη ενός δικτύου διανομής στην αντίπερα πλευρά του Ατλαντικού, Αμερική, Καναδά, Ιαπωνία.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider