Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Έρχονται καντίνες από τα... Mikel

Έρχονται καντίνες από τα... Mikel - Κεντρική Εικόνα/Video

Ένα νέο πρωτοποριακό concept εισάγει η αλυσίσα cafe, Μikel στην ελληνική αγορά, την στιγμή που οι φήμες για προβλήματα σε σχέση με τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων της, φουντώνουν.

Πρόκειται για τα Mikel Cantina, τα οποία αποτελούν το επόμενο μεγάλο στοίχημα της αλυσίδας, το δίκτυο της οποία όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς, φτάσει σε σημείο κορεσμού. 

Ήδη λειτουργού πέντε Cantina Mikel (σε Πλαταμώνα, Τρίκαλα, Βόλο, Χαλκιδική και Ξάνθη), ενώ ετοιμάζονται δύο ακόμη, σε Ναύπλιο και Ηγουμενίτσα. 

Πρόκειται για επενδύσεις της τάξεως των 70.000 ευρώ και αφορά μικρούς χώρους 8 έως 10 τετραγωνικών, τα οποία λειτουργούν με βάση τις προδιαγραφές των καταστημάτων καφέ της αλυσίδας. 
Το εν λόγω project ήρθε να αντισταθμίσει τα προβλήματα που παρατηρούνται το τελευταίο διάστημα στην αλυσίδα, τόσο με τους franchisees του δικτύου της (οι οποίοι πλήρωσαν αρκετές χιλιάδες ευρώ την επένδυση τους), όσο και με την πτώση της ζήτησης λόγω του περιορισμένου διαθέσιμου εισοδήματος των ελλήνων καταναλωτών. 

Είναι ενδεικτικό ότι τον περασμένο Νοέμβριο μπήκε λουκέτο στο πρώτο κατάστημα της αλυσίδας, σε αυτό της Πάτρας, το οποίο είχε ανοίξει πριν από δύο περίπου χρόνια και μέχρι πρώτινος η πορεία του ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητική. 
Το εν λόγω λουκέτο προκάλεσε μεγάλο θόρυβο καθώς μέχρι τότε το brand Mikel αποτελούσε από μόνο του, συνώνυμο της επιτυχίας. 

Πολλοί είναι εκείνοι άλλωστε που κατά καιρούς έχουν εκφράσει την αμφιβολία τους για το αν η επένδυση ενός καταστήματος Mikel, μπορεί να αποσβεστεί σε εύλογο χρονικό διάστημα. 

Και αυτό γιατί για το άνοιγμα ενός καταστήματος απαιτούνται κεφάλαια από 200.000 ευρώ έως και 350.000 ευρώ. Και φυσικά στο ποσό αυτό δεν περιλαμβάνονται τα Entry Fees (δικαιώματα εισόδου) τα οποία απαιτούνται και είναι της τάξης των 50.000 Ευρώ. Επίσης τα royalties (δικαιώματα χρήσης) που αφορούν στο 5 % του κύκλου εργασιών και τα marketing fees (διαφημιστικές αμοιβές) που ανέρχονται στο 2%.

Να σημειωθεί ότι σήμερα λειτουργούν 122 καταστήματα Mikel στην Ελλάδα, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει την επέκταση του δικτύου της στην Κύπρο, μία επιχειρηματική κίνηση, η οποία όπως λένε οι καλά γνωρίζοντες, έχει καθυστερήσει σημαντικά.

Για το 2014 η αλυσίδα Mikel, η οποία παλαιότερα έχει χαρακτηριστεί «επιχειρηματικό φαινόμενο», κατάφερε να διπλασσιάσει το τζίρο της σε σχέση με το 2013, καθώς οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 3,4 εκατ. ευρώ έναντι 1,5 εκατ ευρώ.

Επισης τα προ φόρων κέρδη του Ομίλου ανήλθαν στα 2,1 εκατ ευρώ έναντι 991 χιλ. ευρώ το 2013. 
 


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet