Under Armour Forever 21 εισβάλλουν στην ελληνική αγορά

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Under Armour Forever 21 εισβάλλουν στην ελληνική αγορά

Νέες οικονομικές φίρμες ρούχων είναι εκείνες που έρχονται στην χώρα μας και αυτές που έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να παραμείνουν και να κερδίσουν την προτίμηση του ελληνικού καταναλωτικού κοινού, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς.

Σε αυτό το κοινό, που ψάχνει προσιτές και παράλληλα οικονομικές λύσεις αποσκοπεί και η «Forever 21», η 5η μεγαλύτερη εταιρεία λιανεμπορίου των ΗΠΑ στο χώρο της μόδας, η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνιση τηςε και στην Ελλάδα αρχές του 2017.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο χώρος έχει βρεθεί και θα αποτελέσει το κατάστημα ναυαρχίδα για την επέκταση της αμερικανικής αλυσίδας στην Ελλάδα.
Πρόκειται για το χώρο που φιλοξενούσε το κατάστημα Sprider στην Ερμού στην διασταύρωση με την οδό Ευαγγελίστριας. Το συγκεκριμένο κατάστημα μετά από χρόνια εγκατάλειψης βρίσκεται σε φάση ριζικής ανακαίνισης και αναμένεται να παραδοθεί έως το τέλος του έτους στην ελληνικών συμφερόντων Tener Managment Europe που έχει αναλάβει την επέκταση της Forever 21 στην χώρα μας καθώς και σε άλλες χώρες της Ευρώπης όπως: Βουλγαρία, Ελβετία, Ιταλία, Ισπανία, Κύπρο, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία και Τσεχία.

Δεν είναι μόνο η Forever 21 που καταφθάνει στην χώρα μας. Προσφάτως μία ακόμη φίρμα η Under Armour ήρθε για να καακτήσει το ελληνικό κοινό την αντιπροσωπεία της οποίας ανέλαβε ο όμιλος Φάις γνωστός και ως Mr Nike, καθώς ήταν αυτός που έφερε για πρώτη φορά την γνωστή φόιρμα αθλητικών ειδών στη χώρα μας.

Τα σχέδια για το νέο σήμα που ενέταξε στο χαρτοφυλάκιο της Faisgroup (έχει ήδη την Mango, τα αθλητικά Rrince και τις μοτοσυκλέτες Indian καθώς και συνεργασία με Αdidas και puma) κάνουν λόγο για ταχεία ανάπτυξη με το πρώτο κατάστημα στη Νέα Ερυθραία ναέχει ήδη ανοίξει τις πόρτες του ενώ σύντομα αναμένεται να ανοίξουν και σε άλλες περιοχές της Αθήνας και της υπόλοιπης Ελλάδας.

Την υλοποίηση καινούργιων επενδύσεων στην Ελλάδα προγραμματίζει ο σουηδικός κολοσσός του λιανεμπορίου ενδυμάτων H&M, καθώς σκοπεύει να αναπτύξει στη χώρα μας ορισμένες ακόμη από τις πολλές αλυσίδες που διαθέτει παγκοσμίως και οι οποίες μέχρι στιγμής δεν έχουν παρουσία στη χώρα μας.

Να σημειωθεί ότι ο Όμιλος αριθμείς συνολικά έξι αλυσίδες.

Στη χώρα μας, εκτός από την ομώνυμη H&M, η οποία αριθμεί 35 σημεία πανελλαδικά, μπορούν δυνητικά να αναπτυχθούν και κάποιες εκ των αλυσίδων «COS», «Monki», «Weekday», «Cheap Monday» και «& Other Stories».

Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από λίγους μήνες κατέφθασε στην χώρα μας και η Ολλανδική εταιρεία Hunkemöller, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες εσωρούχων παγκοσμίως.

Η Hunkemöller προσφέρει πλούσια ποικιλία από fashion & basics εσώρουχα σε ανταγωνιστικές τιμές. To νέο concept καταστημάτων εσωρούχων της Ολλανδικής εταιρίας στην Ελλάδα το εισήγαγε η εταιρία «Μάλλιαρης Ανώνυμη Εισαγωγική και Εξαγωγική Εταιρεία», η οποία διαθέτει και τα αποκλειστικό δικαίωμα Master Franchise στην Ελλάδα της Αμερικάνικης Claire’s.
Προ ημερών η εταιρεία άνοιξε το δεύτερο κατάστημα της (το πρώτο είναι στην Πάτρα) στη Θεσσαλονίκη.

Υπάρχουν όμως και πολλές άλλες φίρμες που όπως ακούγεται θέλουν να κάνουν απόβαση στην ελληνική αγορά και αναζητούν εμπορικούς εισαγωγείς. Ωστόσο το κλίμα αβεβαιότητας που επικρατεί σχετικά με την πορεία της ελληνικής οικονομίας, έχει καταστήσει ιδιαίτερα επιφυλακτικούς τους δεύτερους σε ένα νέο επενδυτικό άνοιγμα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider