Creta Farms: Στα ράφια το πρώτο σνακ κρέατος

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Creta Farms: Στα ράφια το πρώτο σνακ κρέατος

Την είσοδο της στο τομέα των σνακ εγκαινιάζει η Creta Farm, με την δημιουργία του πρώτου σνακ κρέατος.

Η Creta Farm η οποία ήταν η πρώτη που εντάχθηκε στο πακέτο Juncker, ετοιμάζει να κυκλοφορήσει το γνωστό παριζάκι «μίνι Εν Ελλάδι» ως σνακ κρέατος με την συνοδεία μικρών κριτσινιών.
Το νέο προϊόν θα πωλείται στην τιμή του 1,5 ευρώ.

Παράλληλα η εταιρεία τρέχει και μία ακόμη καινοτομία, τυρί απαλλαγμένο από ζωϊκά λίπη, με την προσθήκη ελαιόλαδου. Το νέο προϊόν αναμένεται και αυτό με τη σειρά του να κυκλοφορήσει μέσα στο επόμενο διάστημα στην αγορά.

Για τις νέες επενδύσεις της η Creta Farm υπέγραψε χρηματοδοτική συμφωνία ύψους 15 εκατ. ευρώ με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), οι οποίες θα βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας, τόσο εγχώρια, όσο και στο εξωτερικό, συμβάλλοντας στη δημιουργία πάνω από 100 νέων θέσεων εργασίας στην Ελλάδα.

Οικονομική ανάσα όμως έλαβε προσφάτως η εταιρεία από την εξόφληση των χρωστούμενων από την αλυσίδα Metro του Ομίλου Παντελιάδη (τα χρέη αφορούσαν την Βερόπουλος), αλλά και από την καταβολή μέρους των χρημάτων που της οφείλει η αλυσίδα Μαρινόπουλος.

Η Creta Farm, που ιδρύθηκε το 1970, διαθέτει δύο παραγωγικές μονάδες σε Κρήτη και σε Αθήνα, απασχολεί 640 υπαλλήλους, κατέχει 28% μερίδιο αγοράς και έχει 17 παγκοσμίως κατοχυρωμένες πατέντες, με τους ανταγωνιστές της Υφαντής και Νίκας να κατέχουν μερίδιο αγοράς 20% και 10% αντίστοιχα.

Τα έσοδα της εταιρείας από τα δικαιώματα εκμετάλλευσης (royalties) για το 2014 ανήλθαν στα 300.000 ευρώ, ενώ το 2015 έφθασαν τα 800.000 ευρώ, απλά και μόνο με την υπογραφή ενός συμβολαίου από την Αυστραλία, όπου ήδη η εταιρεία κατέχει μερίδιο 3%.

Για την Creta Farm πάντως, στόχος είναι οι διεθνείς πωλήσεις στην επόμενη τριετία να φτάσουν το 15% επί των συνολικών πωλήσεων της.

Να σημειωθεί ότι το 2015 οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 105,5 εκ. ευρώ, εμφανίζοντας σταθερότητα σε σχέση με το 2014.

Το EBITDA του Ομίλου ανήλθαν σε 10,6 εκ. ευρώ έναντι 10,9 εκ. ευρώ το 2014.

Σημαντικός μοχλός ανάπτυξης για την εταιρεία παραμένει η σειρά προϊόντων "Εν Ελλάδι" το μερίδιο της οποίας ανήλθε για 1η φορά στο 17,5% τον Οκτώβριο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider