Αύξηση πωλήσεων κατέγραψε στο πρώτο τρίμηνο χρήσης η Nestle, λόγω της οργανικής ανάπτυξης που παρουσίασε σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων.

Όπως αναφέρουν οι Financial Times, για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου, οι πωλήσεις της Nestle ανήλθαν στα 21,26 δισ. δολάρια ελβετικά φράγκα (21,97 δισ. δολάρια), έναντι 21 δισ. δολαρίων ελβετικών φράγκων ένα χρόνο νωρίτερα.

Σε οργανική βάση, οι πωλήσεις της Nestle είναι αυξημένες κατά 2,8%.

Μόνο στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις κατέγραψαν άνοδο 1,2%, στα 6,8 δισ. δολάρια ελβετικά φράγκα.

Η Nestle επανέλαβε ότι για το 2018 προβλέπει οργανική αύξηση πωλήσεων μεταξύ 2% και 4%, ενώ τοποθετεί στα 700 εκατ. ελβετικά φράγκα τα κόστη αναδιάρθρωσης.