Το χάος με τη Nutella βάζει «φρένο» στις μεγάλες εκπτώσεις

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το χάος με τη Nutella βάζει «φρένο» στις μεγάλες εκπτώσεις

Τελος στις προωθητικές ενέργειες προϊόντων με μείωση της τιμής τους έως και 70% βάζει το χάος που προκάλεσε η καταναλωτική φρενίτιδα που δημιουργήθηκε για την Nutella όταν διατέθηκε με έκπτωση έως και 70% από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Intermarche στη Γαλλία.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της αλυσίδας super market θα σταματήσoυν αντίστοιχες προωθητικές ενέργειες ώστε να μην προκληθούν στο μέλλον αντίστοιχες σκηνές χάους στα καταστήματά της.

«Έχουμε τώρα υποχρέωση να σταματήσουμε τις προωθητικές ενέργειες με μειώσεις 70% στις τιμές», δήλωσε ο διευθυντής της Intermarche Τιερί Κοτιγιάρ μιλώντας στην εφημερίδα Journal du Dimanche και αναφερόμενος στο σχετικό νομοσχέδιο που κατατέθηκε την Τετάρτη στο υπουργικό συμβούλιο.

Να υπενθυμίσουμε ότι την διακοπή τέτοιου είδους προωθητικών ενεργειών ζήτησε μέχρι και ο γάλλος υπουργός Οικονομίας της χώρας, Μπρουνό Λε Μέρ, μετά τις σκηνές χάους που εκτυλίχθηκαν σε καταστήματα της για την αγορά Nutella με έκπτωση.


Η Intermarche είχε σε προσφορά στα τέλη Ιανουαρίου τη Nutella και πουλούσε με έκπτωση 70% τη μεγάλη συσκευασία (950 γραμμάρια) της περίφημης πραλίνας φουντουκιού που παρασκευάζει η ιταλική εταιρεία Ferrero. Αντί για 4,50 ευρώ, η κάθε συσκευασία στοίχιζε 1,41 ευρώ.

Η προσφορά αυτή προκάλεσε φρενίτιδα στους καταναλωτές οι οποίοι μόνο στα χέρια που δεν πιάστηκαν σε διάφορα σουπερμάρκετ της αλυσίδας. Βίντεο με τους πελάτες να ορμούν στα καταστήματα για να προλάβουν την προσφορά έκαναν τον γύρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αναγκάζοντας την αλυσίδα σούπερ μάρκετ να ζητήσει συγγνώμη από τους πελάτες της.

«Δράττομαι τις ευκαιρίας να ζητήσω ξανά συγγνώμη από το προσωπικό μας που ταλαιπωρήθηκε. Όμως οι υπερβολές αυτές και η εικόνα της κοινωνίας που μας παρουσίασαν πρέπει να εκληφθούν ως χαρακτηριστικές του πραγματικού πλήγματος που έχει δεχθεί η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών», υπογράμμισε ο Κοτιγιάρ.

Μάλιστα ο διευθυντής της Intermarche τόνισε ότι δεν ευθύνεται η αλυσίδα για τις σκηνές χάους που σημειώθηκαν. «Δεν θα θεωρηθούμε υπεύθυνοι για κάτι που είναι απλώς το σύμπτωμα» μιας κατάστασης, εξήγησε.

Ο Κοτιγιάρ παραδέχθηκε ότι η προώθηση της Nutella έγινε «σε συνεργασία με την εταιρεία Ferrero», όμως η Intermarche ήταν αυτή που αποφάσισε την τελική τιμή πώλησης. Από την πλευρά της η Ferrero είχε ανακοινώσει ότι «η προωθητική αυτή ενέργεια αποφασίστηκε μονομερώς» από την Intermarche.

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα συνεχίσει τις προσφορές της σε άλλα προϊόντα εκτός των τροφίμων, επεσήμανε ο Κοτιγιάρ.

Να υπενθυμίσουμε ότι με αφορμή το εν λόγω περιστατικό η κυβέρνηση του Εμανουέλ Μακρόν παρουσίασε στις αρχές Φεβρουαρίου μέτρα για έλεγχο των τιμών στα σούπερ μάρκετ, σε μια προσπάθεια να επιτευχθεί ισορροπία ανάμεσα στους αγρότες που ισχυρίζονται ότι δεν πληρώνονται επαρκώς για την παραγωγή τους και τους καταναλωτές που ανησυχούν σχετικά με την αγοραστική δύναμή τους.

Ο επονομαζόμενος «νόμος για την ισορροπημένη εμπορική σχέση στον αγροτικό τομέα και τον κλάδο των τροφίμων» θέτει πιο αυστηρούς κανόνες για τα καταστήματα που πωλούν κάτω του κόστους και ορίζει μίνιμουμ αποζημίωσης των αγροτών για την παραγωγή τους.

«Θα διατηρήσουμε την ικανότητά μας να παράγουμε, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα δίκαιες τιμές για τους αγρότες μας» δήλωσε ο υπουργός Γεωργίας και Τροφίμων Στεφάν Τραβέρ μετά από την έγκριση των μέτρων από το υπουργικό συμβούλιο. «Αυτός ο νόμος θα φέρει επανάσταση στη σχέση των αγροτών με τους μεγάλους λιανέμπορους».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider