Ξεπούλησε και... έκλεισε το Easy σούπερ μάρκετ

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ξεπούλησε και... έκλεισε το Easy σούπερ μάρκετ

Επιτυχημένη, τουλάχιστον για τις πρώτες μέρες λειτουργίας της, κρίθηκε η νέα επιχειρηματική ιδέα του κ. Στέλιου Χατζηιωάννου της EasyJet, αφού το πρώτο σούπερ μάρκετ των φτωχών EasyFood Store, όπου τα προϊόντα του κοστίζουν μόνο 25 πένες, δηλαδή 0,33 λεπτά του ευρώ, ξεπούλησε και κατέβασε ρολά μέχρι… ανεφοδιασμού του.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της αλυσίδας μέσα σε 2 μέρες τα ράφια του καταστήματος άδειασαν ενώ εξαντλήθηκαν και τα αποθέματα στις αποθήκες τα οποία υπολόγιζαν πως θα διαρκέσουν για δύο εβδομάδες. Μετά το «λουκέτο» την Τετάρτη το βράδυ το κατάστημα θα ξανανοίξει την Παρασκευή, οπότε και θα είναι έτοιμο να υποδεχτεί και πάλι τους πελάτες. Αξίζει να σημειωθεί πως απαιτείται ένα μικρό χρονικό διάστημα για να έρθουν τα προϊόντα από τους προμηθευτές οι οποίοι βρίσκονται κατά κύριο λόγο στην Ολλανδία.

Σύμφωνα μάλιστα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας υπήρξαν άνθρωποι οι οποίοι ταξίδευσαν πάνω από μία ώρα για να ψωνίσουν στο easyfoodstore.

Το κατάστημα θα συνεχίσει να πουλά έως το τέλος Φεβρουαρίου το σύνολο των προϊόντων του έναντι 0,33 ευρώ (25 πένες) στα πλαίσια του λανσαρίσματος της αλυσίδας. Στην συνέχεια τα προϊόντα θα πωλούνται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με τις υπόλοιπες αλυσίδες.

Ο κ. Χατζηιωάννου, ο οποίος 21 χρόνια πριν δημιούργησε την easyjet, από την 1η Φεβρουαρίου αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη του στον χώρο του λιανεμπορίου με το νέο του σήμα το easyfoodstore στο Croydon, μία πόλη 200.000 κατοίκων στα βορειοδυτικά του Λονδίνου.

Το σχέδιο είχε αποφασιστεί το 2013 αλλά υλοποιήθηκε τρία χρόνια αργότερα αφού ο Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας θέλησε να τεστάρει πρώτα την ανταπόκριση που θα είχαν οι Βρετανοί στην είσοδο των γερμανικών αλυσίδων Lidl και Aldi. Οι δύο εκπτωτικές αλυσίδες κατάφεραν σε χρόνο ρεκόρ να αποσπάσουν μερίδιο από τις παραδοσιακές βρετανικές οπότε ο δρόμος ήταν ανοιχτός για ένα μοντέλο hard discount.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το easyfoodstore στην προσπάθεια του να διατηρήσει χαμηλότερα το κόστος λειτουργίας δεν παρέχει φρέσκα τρόφιμα και λειτουργεί με μία βάρδια εργαζομένων για 8 ώρες. Στις σκέψεις για ακόμη ταχύτερη και πιο οικονομική εξυπηρέτηση ήταν να μην δέχεται μετρητά αλλά μόνο κάρτες τραπεζών ή προπληρωμένες κάρτες για αγορές από τον κατάστημα κάτι που προς τον παρόν δεν συμβαίνει.

Το πιλοτικό κατάστημα θα προσφέρει τα 76 βασικά προϊόντα κάτω από 33 λεπτά του ευρώ, κάτι που σημάνει ότι εάν ο καταναλωτής αγοράσει όλα τα προϊόντα το καλάθι του θα γεμίσει με κάτι λιγότερο από 27 ευρώ. Το μότο της easyfoodstore είναι «Όχι ακριβές μάρκες. Μόνο τρόφιμα σε τίμιες τιμές» και τα προϊόντα που φιλοξενεί είναι κυρίως μακράς διάρκειας ή κατεψυγμένα.

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηιωάννου όσο μεγαλώνει η αλυσίδα τόσο καλύτερες τιμές θα μπορεί να πετύχει χάρη στις συμφωνίες που μπορεί να κάνει με τους προμηθευτές.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider