Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Η Coca-Cola «χορηγεί» ποδοσφαιριστή του «FIFA 18»! (pics & vid)

Η Coca-Cola «χορηγεί» ποδοσφαιριστή του «FIFA 18»! (pics & vid) - Κεντρική Εικόνα/Video

Τα ακριβά συμβόλαια με αθλητές για την προώθηση προϊόντων είναι κάτι το εντελώς συνηθισμένο. Ο Λιονέλ Μέσι πουλάει πατατάκια, ο ΛεΜπρόν Τζέιμς παπούτσια, ο Κριστιάνο Ρονάλντο σαμπουάν και πάει λέγοντας.

Ωστόσο, ένα συμβόλαιο που θα συζητηθεί αρκετά είναι εκείνο της Coca-Cola με τον ποδοσφαιριστή Άλεξ Χάντερ. Και αυτό γιατί ο Χάντερ δεν είναι υπαρκτό πρόσωπο, αλλά πρωταγωνιστής του βιντεοπαιχνιδιού «FIFA 17». Στο mode παιχνιδιού The Journey, ο παίκτης «ζει» τη ζωή και την καριέρα του Χάντερ, από τις παιδικές κατηγορίες στην Πρέμιερ Λιγκ και ακόμη παραπέρα. Μια σχεδόν κινηματογραφική εμπειρία που χαρίζει πρόσθετο ενδιαφέρον στο παιχνίδι και πρόκειται να συνεχιστεί και στο «FIFA 18», που θα κυκλοφορήσει στις 29 Σεπτεμβρίου. Μόνο που στο νέο «FIFA» ο Χάντερ θα έχει υπογράψει συμβόλαιο με την Coca-Cola. Και αυτό θα είναι το πρώτο του διαφημιστικό σποτ:

Το βίντεο θα κυκλοφορήσει στα social media και θα προβληθεί ακόμη και σε video wall στην Times Square της Νέας Υόρκης. Οι διαφημίσεις έχουν εισβάλλει στα βιντεοπαιχνίδια εδώ και πολλά χρόνια: από τις ταμπέλες στα γήπεδα μπάσκετ και ποδοσφαίρου (π.χ το «FIFA 94» διαφήμιζε Adidas και Panasonic) μέχρι τους δρόμους πόλεων και τις προσόψεις καταστημάτων σε παιχνίδια δράσης. Πρόκειται για μια βιομηχανία που από τα 34 εκατ. δολάρια το 2004 έφτασε τα 7,2 δισ. το 2016 σύμφωνα με το Forbes.

Καθώς η διαφήμιση με τον Άλεξ Χάντερ θα γίνεται viral, θα κερδίζουν τόσο η Coca-Cola όσο και η EA Sports που κυκλοφορεί το παιχνίδι. Ο διευθυντής δημιουργικού της τελευταίας, Ματ Πράιορ, δήλωσε στο Business Insider: «Θεωρήσαμε ότι η συμφωνία με την Coca-Cola πρόσθεσε αξία στο παιχνίδι και δεν χάλασε την ιστορία. Για την ακρίβεια την έκανε πιο αυθεντική, την έφερε πιο κοντά στον αληθινό κόσμο».

Best of Internet