Τα πρατήρια καυσίμων ρίχνονται στη «μάχη» των προγραμμάτων ανταμοιβής

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα πρατήρια καυσίμων ρίχνονται στη «μάχη» των προγραμμάτων ανταμοιβής

Στη μάχη των προγραμμάτων ανταμοιβής και επιβράβευσης ρίχνονται οι μεγάλες εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών ακολουθώντας τη λογική των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ και εστιάζοντας στους πελάτες και τα προγράμματα επιβράβευσης.

Σε μια περίοδο όπου η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα βρίσκεται στα ύψη σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, πολλές επιχειρήσεις υιοθετούν μεθόδους να αντισταθμίσουν ένα μέρος του κόστους των καυσίμων που καλούνται να πληρώσουν οι Έλληνες οδηγοί.

Προς αυτή την κατεύθυνση δημιουργούν προγράμματα επιβράβευσης, χαρίζουν δώρα, και επιστρατεύουν την τεχνολογία και τις mobile εφαρμογές προκειμένου να προλάβουν τις «ταχύτητες» της σύγχρονης ζωής.

Ένα παράδειγμα της νέας αυτής στρατηγικής marketing αποτελεί το πρόγραμμα ελίν up rewards της «ελίν» το οποίο βασίζεται στην moible τεχνολογία και μέσω συλλογής πόντων προσφέρει δώρα και υπηρεσίες. Οι οδηγοί μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή RoadCube στο smartphone κινητό τους και μέσω αυτής μπορούν:

-να επιλέξουν το πρατήριο ελίν με βάσει την εγγύτητα ή την τιμή πώλησης των καυσίμων

-να αγοράσουν καύσιμα ή υπηρεσίες ελίν

-να συλλέξουν πόντους

-να επιλέξουν δώρα ανάλογα με τους πόντους που έχουν μαζέψει

-να επωφεληθούν από τα προγράμματα επιβράβευσης Eurobank Eπιστροφή ή Εθνικής go4more στα συμβεβλημένα με τις τράπεζες πρατήρια.

Χαρακτηριστικό του προγράμματος είναι ότι με το ίδιο πρόγραμμα μπορούν να συνδεθούν περισσότερα από ένα αυτοκίνητα (μέχρι πέντε) κάτι που συμφέρει μια οικογένεια ή μια παρέα καθώς η συλλογή των πόντων γίνεται πιο γρήγορα και επομένως πιο γρήγορα γίνεται και η εξαργύρωση σε δώρα ή υπηρεσίες. Ακόμη, μπορεί κάποιος να αγοράσει καύσιμα για λογαριασμό κάποιου άλλου ατόμου π.χ πατέρας για τον φοιτητή γιο του που ζει σε άλλη πόλη, κάτι που λύνει πολλά πρακτικά προβλήματα.

Όσον αφορά στα δώρα αυτά μπορεί να είναι από ένα επιτραπέζιο παιχνίδι μέχρι στερεοφωνικά, τηλεοράσεις, καλοριφέρ, ηλεκτρικές συσκευές παντός τύπου κλπ. Χαρακτηριστικό είναι ότι σε συνδυασμό με άλλες υπηρεσίες π.χ αγορά ασφαλιστικών πακέτων ή αεροπορικών εισιτηρίων από συγκεκριμένες εταιρείες, οι καταναλωτές μπορεί να κερδίσουν επιπλέον πόντους και να φτάσουν πιο γρήγορα στον «στόχο» τους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider