Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Το Mercedes Me «δένει» τον οδηγό με το αυτοκίνητό του (vid)

Το Mercedes Me «δένει» τον οδηγό με το αυτοκίνητό του (vid) - Κεντρική Εικόνα/Video

Σε μια εποχή που είμαστε συνεχώς... διαθέσιμοι και online, η Mercedes-Benz λανσάρει ένα νέο brand που λέγεται Mercedes Me και δίνει στους πελάτες της, τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τον ψηφιακό κόσμο της μάρκας. Πλέον, είναι εφικτή η δικτύωσή τους με το αυτοκίνητό τους και εκείνο με τον κόσμο γύρω τους, δημιουργώντας μια νέα «σχέση» που κάνει την καθημερινότητα πολύ πιο εύκολη και άνετη. Το Mercedes me δεν είναι μία νέα ιστοσελίδα. Περιλαμβάνει ολόκληρο το φάσμα των προϊόντων και υπηρεσιών της Mercedes-Benz, από τη χρηματοδότηση και τη συντήρηση των οχημάτων, έως τις γνωστές, διεθνείς υπηρεσίες κινητικότητας της Daimler. Με αυτόν τον τρόπο το Mercedes Me επιτρέπει την απρόσκοπτη και άνετη πρόσβαση του χρήστη σε όλους τους τομείς κινητικότητας, δίνοντας έμφαση στην εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των πελατών της μάρκας. Αναλυτικότερα, το Mercedes Me βασίζεται σε πέντε πυλώνες. 

Move: Προσφέρει έξυπνες λύσεις μετακινήσεων, ανεξάρτητα απ’ το αν ο χρήστης διαθέτει δικό του αυτοκίνητο. Με τις υπηρεσίες car sharing των moovel, car2go, car2go black και Park2gether, η Daimler Mobility Services GmbH προσφέρει σε πολλές πόλεις του κόσμου μία εντυπωσιακή γκάμα υπηρεσιών κινητικότητας. 

Connect: Επιτρέπει στους πελάτες να συνδέονται με το όχημά τους ανά πάσα στιγμή και παντού. Οι βασικές υπηρεσίες συνδεσιμότητας περιλαμβάνουν την παροχή βοήθειας σε περίπτωση ατυχήματος και τη διαχείριση προγραμματισμένων συντηρήσεων και βλαβών. Επιπλέον διαθέτουν το σύστημα κλήσεων επείγουσας ανάγκης της Mercedes-Benz και της τηλεδιάγνωσης. Με το πρόσθετο σύστημα "Remote Online" ή Vehicle Set up & Vehicle Monitoring, ο πελάτης γνωρίζει ανά πάσα στιγμή πού έχει παρκάρει το αυτοκίνητό του, εάν οι πόρτες είναι κλειδωμένες και πόσο καύσιμο υπάρχει στο ρεζερβουάρ του οχήματός του. Οι εφαρμογές (apps) της Mercedes-Benz προσφέρουν επίσης πολύτιμες πληροφορίες κάνοντας παράλληλα τις μετακινήσεις ακόμη πιο άνετες. 

Αssist: Πρόκειται για μία προσωποποιημένη προσφορά υπηρεσιών για τους οδηγούς Mercedes-Benz οπουδήποτε, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Η υπηρεσία περιλαμβάνει online πρόσβαση σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριλαμβανομένων των αυτοματοποιημένων λειτουργιών κλεισίματος ραντεβού. Επιπλέον, όλοι οι οδηγοί μπορούν να αναζητήσουν και να επικοινωνήσουν online με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της μάρκας που επιθυμούν. 

Finance: Προσφέρει εύκολη πρόσβαση στη μεγάλη γκάμα εξατομικευμένων χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών γύρω από το αυτοκίνητο - από ευέλικτες και ελκυστικές προσφορές χρηματοδότησης έως μεμονωμένες προσφορές χρονομίσθωσης και ασφάλισης. 

Ιnspire: Μια επίσκεψη στον κόσμο έρευνας και ανάπτυξης της Mercedes-Benz αποτελεί όνειρο για πολύ κόσμο που αγαπά την τεχνολογία και τις καινοτομίες. Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, ο χρήστης έχει άμεση πρόσβαση στις ενέργειες εξέλιξης της μάρκας, ενώ ξεπερνά τα όρια της ενημερωτικής διαδικτυακής πύλης, αφού προσφέρει ενδιαφέρουσες πληροφορίες και ιστορίες σχετικά με τις καινοτομίες, την τεχνολογία και τον κόσμο της αυτοκίνησης γενικότερα. Επιπλέον, ως μέλος της κοινότητας Mercedes me, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει το ταξίδι των καινοτόμων επιχειρηματικών ιδεών καθώς αυτές σχηματοποιούνται. Αλληλεπιδρώντας με εξειδικευμένα στελέχη από διαφορετικούς τομείς, μπορεί να συμμετέχει στην εξέλιξη νέων τεχνολογιών και υπηρεσιών συνεισφέροντας με δικές του ιδέες και προτάσεις. 

To Mercedes Me στην Ελλάδα 

Τα αυτοκίνητα με ημερομηνία παραγωγής μετά τον Δεκέμβριο του 2017 είναι εξοπλισμένα από το εργοστάσιο με το απαραίτητο σύστημα συνδεσιμότητας HERMES UMTS ή HERMES LTE, το οποίο περιλαμβάνει μια μόνιμα εγκατεστημένη κάρτα SIM (eSIM) στο όχημα. Το σύστημα αυτό τοποθετείται εργοστασιακά στο αυτοκίνητο κατά την κατασκευή του και δεν έχει επιπλέον χρέωση.

Εκτός από τις βασικές υπηρεσίες οι οποίες παρέχονται εργοστασιακά, δεδομένης την νέας Ευρωπαϊκής Οδηγίας που καθιστά υποχρεωτική την εργοστασιακή τοποθέτηση του συστήματος συνδεσιμότητας για λόγους έκτακτης ανάγκης, οι πελάτες θα έχουν την δυνατότητα να προσθέσουν στο όχημά τους, αν το επιθυμούν, κατά την παραγγελία επιπλέον κωδικούς υπηρεσιών και εφαρμογών.

Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί επιπλέον υπηρεσίες πέραν των βασικών, έχει τη δυνατότητα να τις αγοράσει οποιαδήποτε στιγμή μέσω του Mercedes Me store. Στα οχήματα κατασκευής από το 2012 – 2016 δίνεται η δυνατότητα αναδρομικής τοποθέτησης ενός προσαρμογέα (Mercedes-Benz adapter) ο οποίος θα είναι διαθέσιμος στη χώρα μας το δεύτερο εξάμηνο του 2018, αλλά με περιορισμένη γκάμα υπηρεσιών.

Επισημαίνεται, ότι ορισμένες υπηρεσίες για να λειτουργήσουν απαιτούν την ύπαρξη συγκεκριμένου εργοστασιακού εξοπλισμού. Για παράδειγμα οι υπηρεσίες πλοήγησης προϋποθέτουν την ύπαρξη συστήματος πλοήγησης ή εργοστασιακής προεγκατάστασης στο όχημα.

Η δημιουργία λογαριασμού στο Mercedes Me γίνεται μέσω της πλατφόρμας Mercedes.Me portal (διατίθεται και σαν εφαρμογή στα smartphones) στο σύνδεσμο www.mercedes.me, στην οποία ο πελάτης θα πρέπει να δημιουργήσει λογαριασμό εισάγοντας τα στοιχεία του και να προχωρήσει στην ενεργοποίηση αφού έχει αποδεχτεί τους όρους χρήσης. Η ολοκλήρωση της διαδικασίας γίνεται με τη σύζευξη πελάτη – οχήματος από τον Εξουσιοδοτημένο Διανομέα, ώστε οι υπηρεσίες να είναι προσωποποιημένες.
 
Προς το παρόν, στην Ελλάδα είναι διαθέσιμες οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στους τρεις πυλώνες του Mercedes me “Connect”, “Assist” & “Inspire”, ενώ στο μέλλον θα είναι διαθέσιμες και οι εφαρμογές που περιλαμβάνονται στους άλλους δύο πυλώνες “Move” & “Finance”. Επιπλέον, το σύστημα είναι δυναμικό και εξελίσσεται διαρκώς με την τακτική προσθήκη υπηρεσιών.

 

 

 

Best of Internet