Τα πάντα για το πρωτάθλημα F1 2018

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα πάντα για το πρωτάθλημα F1 2018

Την Παρασκευή 23 Μαρτίου ξεκινά το παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας της F1 στην πίστα Albert Park, στη Μελβούρνη της μακρινής Αυστραλίας. Εκτός της προσθήκης μιας νέας διάταξης προστασίας της κεφαλής των οδηγών, του Halo, οι τεχνικές προδιαγραφές των αυτοκινήτων ελάχιστα έχουν τροποποιηθεί.

Οι τεχνικοί κανονισμοί για το πλαίσιο και τον κινητήρα είναι οι ίδιοι, ενώ και οι κορυφαίες ομάδες επιστρέφουν με τους ίδιους ακριβώς οδηγούς. Τα πάντα λοιπόν θα κριθούν στις λεπτομέρειες, και υπάρχουν πολλές μικρές αλλαγές τόσο στις πίστες όσο και στα μονοθέσια. Η περσινή ομάδα που κέρδισε το πρωτάθλημα, αυτή της Mercedes – AMG είναι και φέτος το αδιαμφισβήτητο φαβορί, όπως επίσης και ο περσινός, τέσσερις φορές πλέον παγκόσμιο πρωταθλητής, ο Λούις Χάμιλτον.

Μπορεί κάποιος να σταματήσει τη Mercedes;

Η Mercedes κυριάρχησε από τότε που άλλαξαν σημαντικά οι τεχνικοί κανονισμοί και τους V8 κινητήρες διαδέχθηκαν οι V6, με υβριδική μάλιστα λειτουργία, το 2014. Πέρυσι η Ferrari πλησίασε αρκετά στον να αμφισβητήσει την υπεροχή της Merc, ειδικά στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος, τελικά όμως τερμάτισε δεύτερη στην βαθμολογία τόσο των κατασκευαστών, όσο και τον οδηγών με τον επίσης τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ.

Οι δοκιμές στη Βαρκελώνη πριν την έναρξη της σεζόν έδειξαν ότι η Mercedes θα είναι και πάλι η ομάδα φαβορί. Ωστόσο φέτος δεν θα είναι μόνο η Ferrari ο διεκδικητής αλλά και η Red Bull. Η δεύτερη, με κινητήρες Renault, βρήκε πλέον έναν πιο αποδοτικό κώδικα συνεργασίας με τους Γάλλους μηχανικούς και όλα δείχνουν ότι θα αποτελέσει το ρυθμιστή του πρωταθλήματος.

Οι πιο σημαντικές αλλαγές

Το κυοφορούμενο από πέρυσι διαζύγιο της McLaren με τη Honda έγινε φέτος πραγματικότητα και η βρετανική ομάδα θα αγωνιστεί με κινητήρες Renault. Οι Ιάπωνες ωστόσο επέστρεψαν δριμύτεροι μέσω της Toro Rosso, της δορυφορικής ομάδας της Red Bull, δείχνοντας πολύ καλό πρόσωπο στις δοκιμές.

Η ομάδα της Sauber θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Alfa Romeo, η οποία εμμέσως επιστρέφει στην F1, αποτελώντας μια από τις πιο σημαντικές ειδήσεις της χρονιάς. Πέρυσι η F1 άλλαξε «αφεντικό», περνώντας από τον έλεγχο του Βρετανού Μπέρνι Έκλεστοουν στα χέρια της αμερικανικής Liberty Media. Φέτος, οι πρώτες ουσιώδεις αλλαγές των Αμερικανών είναι ορατές με πρώτη την απάλειψη των πανέμορφών κοριτσιών από τη γραμμή της εκκίνησης, των λεγόμενων grid girls. Αυτές θα αντικατασταθούν από παιδιά, προφανώς στα πρότυπα των διεθνών αγώνων ποδοσφαίρου. Επίσης οι χρόνοι έναρξης των αγώνων έχουν μεταβληθεί για λόγους ευκολότερης μετάδοσης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το live timing βελτιώνονται, ενώ από τις αλλαγές δεν ξέφυγε πέρυσι το λογότυπο της F1, ενώ άλλαξε σημαντικά και η εικόνα του επίσημου site.

Με 21 αγώνες το 2108

Παρότι το Grand Prix της Μαλαισίας καταργήθηκε, η επιστροφή του γερμανικού και του γαλλικού GP στο ημερολόγιο, σημαίνει ότι πλέον θα έχουμε 21 αγώνες μέσα στο έτος. Αυτοί είναι και οι περισσότεροι που πραγματοποιήθηκαν ποτέ σε μια χρονιά, εξαιρουμένου του 2016. Η Liberty Media πάντως προγραμματίζει και νέους αγώνες για το 2019, με στόχο κάποια στιγμή η F1 να φτάσει τους 24 ή 25 αγώνες μέσα στο έτος.

Ομάδες και οδηγοί

1. Mercedes-AMG - 44 Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία), 77 Βαλτέρι Μπότας (Φιλανδία)

2. Ferrari - 5 Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία), 7 Κίμι Ραϊκόνεν (Φιλανδία)

3. Red Bull-Tag Heuer [Renault] - 3 Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία), 33 Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία)

4. Force India-Mercedes - 11 Σέρτσιο Πέρεζ (Μεξικό) 31 Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία)

5. Williams-Mercedes - 18 Λάνς Στρολ (Καναδάς) 35 Σεργκέι Σιρότκιν (Ρωσία)

6. McLaren-Renault - 2 Στόφελ Φαντόρν (Βέλγιο) 14 Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία)

7. Renault - 27 Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία) 55 Κάρλος Σάινθ Jr (Ισπανία)

8. Haas-Ferrari - 8 Ρομέν Γκροζάν(Γαλλία) 20 Κέβιν Μάγκνουσεν (Δανία)

9. Toro Rosso-Honda - 10 Πιέρ Γκασλί (Γαλλία) 28 Μπρέντον Χάρτλεϊ (Ν. Ζηλανδία)

10. Alfa Romeo/Sauber-Ferrari - 9 Μάρκους Έρικσον (Σουηδία) 16 Τσαρλς Λεκλέρκ (Μονακό)

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider