Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Subaru XV: Πολλά περισσότερα από ένα απλό SUV (pics & vid)

Subaru XV: Πολλά περισσότερα από ένα απλό SUV (pics & vid) - Κεντρική Εικόνα/Video

Μπορεί οπτικά το νέο XV να μοιάζει με το απερχόμενο σαν δυο σταγόνες νερό, αλλά και αυτή είναι μια από τις ιδιαιτερότητες της μάρκας, που δεν συνηθίζει τις «επαναστάσεις» αλλά τις «εξελίξεις». Παρότι δεν του φαίνεται λοιπόν, το νέο XV είναι πραγματικά καινούριο, με ένα διαφορετικό πλαίσιο και μια πλειάδα νέων στοιχείων που το καθιστούν πολύ πιο ενδιαφέρον από το μοντέλο πρώτης γενιάς.  

Το αυτοκίνητο, που δοκιμάσαμε για εκατοντάδες χιλιόμετρα εντός και εκτός δρόμου στην περιοχή της Στυμφαλίας στην Πελοπόννησο, αποτελεί πλέον μία ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση απέναντι στα πολλά πλέον SUV χωρίς τετρακίνηση, καθώς διαθέτει μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου, χωρίς να απαιτεί συμβιβασμούς στην άσφαλτο.

Μεγάλη συμβολή στη θεαματική αναβάθμισή του  έχει αναμφίβολα το νέο πλαίσιο με τον κωδικό «Subaru Global Plattform» και η νέα αρχιτεκτονική του αμαξώματος, που αυξάνουν τη στιβαρότητα κατά 70%, ενώ ταυτόχρονα χαμήλωσε και το κέντρο βάρος του αυτοκινήτου κατά 5 χιλιοστά. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος παρέμεινε στα 22 εκατοστά, η τετρακίνηση λειτουργεί τέλεια και το νέο πρόγραμμα ‘’Χ-Mode’’ τις ανοίγει νέους ορίζοντες στο χώμα.

 Όλα αυτά επιτρέπουν στο νέο Subaru XV να περνά χωρίς πρόβλημα από εκτός δρόμου διαδρομές υψηλής δυσκολίας, που αποτελούν απαγορευμένο καρπό για τους αντιπάλους του. Να σημειώσουμε, ότι η κατανομή της ροπής εμπρός – πίσω είναι 60 / 40, ενώ ο περιοριστής ταχύτητας στις απότομες κατηφορικές κλίσεις αποδεικνύεται πολύτιμος στην πράξη και σε βγάζει από το άγχος, αν θελήσεις να κατέβεις π.χ. μία απότομη πλαγιά.

Οι μηχανικοί της Subaru εξόπλισαν το SUV τους με καλύτερη ηχομόνωση και με ένα αμεσότερο τιμόνι, που κάνει το νέο XV απολύτως ανταγωνιστικό και στην άσφαλτο, όπου βρισκόταν μέχρι τώρα ένα κλικ πιο κάτω από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Ταυτόχρονα εφοδίασαν το αυτοκίνητο με το σύστημα Eyesight νέας γενιάς, που περιλαμβάνει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος εμπρός από εμπόδια, σταθεροποιητή ταχύτητας και απόστασης από τα προπορευόμενα οχήματα και σύστημα υποβοήθησης κατά τις παρέκκλισης εκτός λωρίδας.

Στο εσωτερικό επικρατεί η γνωστή ατμόσφαιρα όλων των Subaru, η οποία συνδυάζει τη λειτουργικότητα με την ποιότητα χωρίς σχεδιαστικές υπερβάσεις, αν και δεν λείπουν κάποιες ιδιαίτερες σχεδιαστικές πινελιές, όπως οι καλόγουστες ραφές σε πορτοκαλί χρώμα. Οι διακόπτες και τα χειριστήρια βρίσκονται στις αναμενόμενες θέσεις, τα υλικά είναι ποιοτικά και οι χώροι επαρκούν για τη μεταφορά τεσσάρων ενηλίκων και στην ανάγκη πέντε.

Στη γκάμα του νέου Subaru XV δεν υπάρχει σύνολο diesel, παρά δύο κινητήρες βενζίνης 1,6 και 2,0 λίτρων με 114 και 156 ίππους. Αυτοί μάλιστα, συνδυάζονται μόνο με αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων δηλαδή. Η έκδοση των 114 ίππων δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορη, αν διατηρήσεις όμως τις στροφές πάνω από τις 2.500 σ.α.λ., μπορείς να κινηθείς με αποδεκτή σβελτάδα και σχετική οικονομία μέσα σε ένα περιβάλλον χωρίς ενοχλητικούς θορύβους και με την αίσθηση ασφάλειας πανταχού παρούσα. Σύμφωνα με την Subaru, το νέο XV 1.6 χρειάζεται 13,9’’ για την επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα και πιάνει τα 175 χλμ./ώρα τελική, ενώ καταναλώνει –επίσημα- 6,4 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ., υπολογίστε όμως μεταξύ 7,5 και 8,0 λίτρων.

Οι τιμές του Subaru XV 1.6 ξεκινούν στην έκδοση Pure από 25.980 ευρώ και στα δίλιτρα μοντέλα με επίπεδα εξοπλισμού Style Navi από 32.675 ευρώ. Σίγουρα κυκλοφορούν στην αγορά και φτηνότερες επιλογές, καμία όμως δεν συνδυάζει όλα αυτά τα εντός και εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, που κάνουν το Subaru XV δεύτερης γενιάς τόσο μοναδικό και ξεχωριστό.

Best of Internet