Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Ιούνιο του 2019 ξεκινά η παραγωγή του νέου VW Golf

Ιούνιο του 2019 ξεκινά η παραγωγή του νέου VW Golf  - Κεντρική Εικόνα/Video

Σε ενημερωτική ημερίδα που πραγματοποίησε η VW με 180 προμηθευτές εξαρτημάτων για την παραγωγή της επόμενης γενιάς του VW Golf, ανακοίνωσε ότι αυτή θα ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2019 στο εργοστάσιο του Βόλφσμπρουγκ.

Το νέο μοντέλο θα αποτελέσει μεγάλο στοίχημα για τη συνέχιση της επιτυχίας της μάρκας στο μέλλον, καθώς αποτελεί τον πυλώνα των πωλήσεών της από το 1974 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, έως σήμερα.

Σήμερα, κατασκευάζονται στο μεγαλύτερο εργοστάσιο της VW στη Γερμανία 2.000 Golf κάθε ημέρα. Συνολικά, 35.000.000 αυτοκίνητα έχουν πωληθεί σε όλη την ιστορική του διαδρομή, καθιστώντας το ένα από τα πλέον επιτυχημένα αυτοκίνητα παγκοσμίως.

Κάθε νέα γενιά του Golf αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του για τον ανταγωνισμό, καθώς αυτό είναι που πρέπει κάθε κατασκευαστής να έχει ως στόχο στον εμπορικό στίβο. Best seller στην ευρωπαϊκή αγορά για πάρα πολλά χρόνια, το μοντέλο έχει παρουσία σε 108 χώρες, πρακτικά δηλαδή σε ολόκληρο τον κόσμο.

Στην ημερίδα που διοργάνωσε η VW τόνισε στους προμηθευτές της την τεράστια σημασία που δίνει η μάρκα στο Golf και ζήτησε από τους ίδιους, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, να προτείνουν τις βέλτιστες πρακτικές ώστε το μοντέλο να είναι υπόδειγμα απόδοσης και αξιοπιστία σε όλα τα επίπεδα.

Σύμφωνα με τα στελέχη της VW το πρώτο Golf 8ης γενιάς θα αφήσει τη γραμμή παραγωγής τον Ιούνιο του 2019 και θα είναι το πλέον εξελιγμένο αυτοκίνητο της κατηγορίας του στους τομείς της συνδεσιμότητας και τον συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης. Θα διαθέτει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων –που σήμερα διατίθεται προαιρετικά, καθώς και σταθερή online σύνδεση.

Δημοσιογραφικές πληροφορίες αποκαλύπτουν ότι  ανάλογα εξελιγμένη θα είναι και η εικόνα των μηχανικών μερών, καθώς η VW θα υιοθετήσει ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt στο νέο Golf, το οποίο θα μπορεί να υποστηρίζει ένα χαμηλής τάσης υβριδικό σύστημα λειτουργίας, με γεννήτρια/μίζα/ηλεκτρικό κινητήρα που θα υποβοηθά τη λειτουργία όλων των συμβατικών μηχανικών συνόλων βενζίνης και diesel. Στόχος είναι, φυσικά, η μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής CO2. Ταυτόχρονα, θα υπάρχει αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή όπως και σήμερα καθώς και κινητήρας διπλού καυσίμου TGi (βενζίνης – φυσικού αερίου).

Το σημείο στο οποίο το Golf θα αλλάξει λιγότερο είναι σίγουρα αυτό της αισθητικής. Κάθε γενιά αποτελεί εξέλιξη της προηγούμενης και ποτέ στην ιστορία του μοντέλου δεν είχαμε κάποια νεωτερική ή εξαιρετικά διαφορετική προσέγγιση. Οι ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες που προσπαθούν να αποτυπώσουν την εξέλιξη της επόμενης γενιάς, δείχνουν ότι και η 8η γενιά του θα είναι μια εκσυγχρονισμένη και εξελιγμένη εκδοχή της 7ης.

Σημείωση: Στην εικόνα, το σημερινό VW Golf VII

Best of Internet