Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Με προαιρετικές τις πόρτες η Dallara Stradale (pics)

Με προαιρετικές τις πόρτες η Dallara Stradale (pics) - Κεντρική Εικόνα/Video

Το όνομα Dallara ήταν μέχρι σήμερα γνωστό μόνον στους μυημένους φίλους των μηχανοκίνητων σπορ. Ο Gian Paolo Dallara ίδρυσε την εταιρεία του το 1972 και εξελίχθηκε σε έναν επιτυχημένο προμηθευτή σασσί για πολλά πρωταθλήματα, από τη Formula 3 και το GP2 έως τα Indy-Cars και τη Formula 1. Ταυτόχρονα έβαλε τα…χεράκια του και στα σασσί μοντέλων, όπως η συναρπαστική Alfa Romeo 4C και το εκκεντρικό ΚΤΜ Χ-Bow.

Μετά από μεγάλη αναμονή και καταιγισμό φημών, αποφάσισαν οι Ιταλοί να λανσάρουν το πρώτο αυτοκίνητο δικής τους παραγωγής με το λογότυπο της μάρκας τους στο αμάξωμά του. Ονομάζεται Stradale και πρόκειται για ένα hardcore μοντέλο αγωνιστικών προδιαγραφών, αλλά με πινακίδες για κυκλοφορία στους δημόσιους δρόμους, το οποίο εφοδιάζεται με μονοκόκ από ανθρακόνημα, αλουμινένιο υποπλαίσιο και έναν κινητήρα 2,3 λίτρων της Ford με περίπου 400 ίππους.

Η συγκεκριμένη απόδοση δεν ακούγεται «διαστημική», ωστόσο το Dallara Stradale ζυγίζει…στεγνό μόλις 855 κιλά, οπότε πραγματοποιεί την επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 3,25 δευτερόλεπτα και πιάνει τα 280 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα. Το μήκους 4,16 μ. διθέσιο μοντέλο έχει μόνον 1,04 μ. ύψος και απευθύνεται στη ανοιχτή βασική έκδοση σε ευλύγιστους οδηγούς και επιβάτες, καθώς δεν διαθέτει πόρτες, οπότε πρέπει να πηδήξουν πάνω από τα πλευρικά του τοιχώματα, για να μπουν στο εσωτερικό του.

Η συγκεκριμένη εκδοχή δεν διαθέτει ούτε καν παρμπρίζ, όμως το Dallara Stradale μπορεί να παραγγελθεί και ως Cabrio με παράθυρα και παρμπρίζ, αλλά και ως Coupe με γυάλινο θόλο αντί κλασικής οροφής. Το κόκπιτ είναι σπαρτιάτικο με αγωνιστικό DNA, ζώνες τεσσάρων σημείων και καθίσματα με ανοιχτά σκέλη! Ανάλογα με την έκδοση, προβλέπεται μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο με Paddles στο τιμόνι για χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων.

Το ιταλικό μοντέλο θα παραχθεί τα επόμενα πέντε χρόνια σε έναν συλλεκτικό αριθμό 600 μονάδων και οι τιμές του θα ξεκινούν από 155.000 ευρώ προ φόρων, που προβλέπονται σε κάθε χώρα. Υπάρχει πάντως και μία μακριά λίστα προαιρετικού εξοπλισμού, όπως το παρμπρίζ με πλαίσιο από ανθρακόνημα που χρεώνεται 16.000 ευρώ και οι…πόρτες, που ανυψώνονται σαν φτερά και κοστολογούνται 7.300 ευρώ!

Best of Internet