Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Συναρπαστικό στιλ για το νέο Audi A7 Sportback (pics)

Συναρπαστικό στιλ για το νέο Audi A7 Sportback (pics) - Κεντρική Εικόνα/Video

Η δεύτερη γενιά του πολυτελούς κουπέ Audi A7 Sportback σηματοδοτεί ένα ακόμα πιο ιδιαίτερο, κομψό και δυναμικό μοντέλο.

Η βασική αισθητική γραμμή της πρώτης γενιάς που παρουσιάστηκε πριν 7 χρόνια δεν έχει αλλάξει, με την οροφή να συναντά στο πίσω μέρος σε ένα ενιαίο, αεροδυναμικό σύνολο. Ωστόσο τα πάντα είναι καινούρια, με χαρακτηριστικά την πιο στενή και φαρδιά μάσκα, τις έντονες ακμές στο εμπρός καπό και τα εκτεταμένα στα πλάγια πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται μάλιστα σε μια ενιαία σχεδιαστική οντότητα.

Σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό, όπου τα ¾ του ταμπλό είναι στραμμένα προς τον οδηγό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit συμπληρώνεται από ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων, το οποίο διαθέτει δύο οθόνες. Μια άνω κεντρική με διαγώνιο 10,1 ιντσών και μια χαμηλότερα 8,3 ιντσών για έλεγχο συμπληρωματικών λειτουργιών.

Το αμάξωμα των -παρά λίγο- πέντε μέτρων μήκους με το μεγάλο πλάτος των δύο μέτρων είναι ιδιαίτερα άνετο για τέσσερις επιβάτες και ο χώρος αποσκευών είναι επίσης μεγάλος, στα 535 λίτρα.

Στο τεχνικό πεδίο, το νέο A7 διαθέτει πρωτοποριακά συστήματα πνευματικής ανάρτησης και τετραδιεύθυνσης στον προαιρετικό του εξοπλισμό, ενώ σε επίπεδο κινητήρων όλοι διαθέτουν ένα ήπιο σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης, που βασίζεται στο νέο ηλεκτρικό κύκλωμα των 48V. Αυτό δεν συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος του κινητήρα, αλλά στη δυνατότητα να λειτουργεί όσο το δυνατόν λιγότερο. Έτσι, σε περιπτώσεις κύλισης χωρίς την απαίτηση ισχύος ο κινητήρας σβήνει αυτόματα, ενώ ήδη από τα 22 χλμ./ώρα, αν επίκειται στάση, παύει η λειτουργία του. Το ήπιο αυτό υβριδικό σύστημα βοηθά ώστε να μειώνεται η πραγματική κατανάλωση κατά 0.7 λίτρα/100 χλμ.

Κατά την έναρξη των πωλήσεών του, το νέο A7 θα διατίθεται μόνο με έναν κινητήρα, το V6 σύνολο βενζίνης των 3.0 λίτρων με ισχύ 340 ίππων και ροπή 500 Nm. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, που παρέχει κίνηση και στους 4 τροχούς, μέσα από το νέο σύστημα τετρακίνησης Quattro ultra. Οι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι πολύ καλές, με μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ. Την ίδια στιγμή, η κατανάλωσή του παραμένει συγκρατημένη στα 6,8 λίτρα/100 χλμ., όπως και η εκπομπή CO2, στα 154 γρ./χλμ.

Αμέσως μετά το εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου το Φεβρουάριο του 2018, στη γκάμα των κινητήρων θα προστεθούν επιπλέον τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα σύνολα, όλα με την τεχνολογία «ήπιας υβριδικής υποβοήθησης». Με το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο των 3.0 λίτρων, οι τιμές του νέου A7 Sportback ξεκινούν στη Γερμανία από 67.800 ευρώ.

Best of Internet