Το γαλλικό ιδίωμα DS4 Crossback (pics & vid)

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το γαλλικό ιδίωμα DS4 Crossback (pics & vid)

Η ονομασία DS είναι συνυφασμένη με τη Citroen, καθώς στις δεκαετίες του 60 και του 70 οι πρωτοποριακές λιμουζίνες της έφεραν επανάσταση στην αυτοκίνηση, τόσο αισθητική όσο και τεχνολογική.

Εδώ και μερικά χρόνια ο όμιλος PSA που πλέον απαρτίζεται από τις Citroen, Peugeot και Opel, αποφάσισε τις προτάσεις κύρους της γκάμας των Citroen να τις ονοματίσει DS και να τις προσθέσει ως μια νέα μάρκα στο χαρτοφυλάκιό του.

Αυτόνομες πλέον στην αγορά, οι DS ξεχωρίζουν κατ’ αρχάς για την αισθητική τους, η οποία δεν υπακούει, όπως και αυτή της πρώτης Citroen DS, σε κανόνες. Μια πολύ πετυχημένη μίξη πεντάθυρου hatchback, coupe και -στην περίπτωση της έκδοσης Crossback της δοκιμής- SUV, αποδίδει ένα αποτέλεσμα εντυπωσιακό και μοναδικό.

Ακριβώς αυτό είναι και το θέμα του DS4, που στην κατηγορία C δεν μοιάζει με τίποτα άλλο ή, αν θέλετε, μοιάζει με πολλά άλλα αυτοκίνητα αλλά με διαφορετικά είδη αμαξώματος. Συμπαγές σε διαστάσεις, με μήκος μόλις 4,275 μέτρα, το μοντέλο δείχνει μεγαλύτερο κυρίως λόγω του μεγάλου πλάτους και του ύψους του.

Το πρόσφατα ανανεωμένο αμάξωμα δείχνει μυώδες και στιβαρό, σύγχρονο και ιδιαίτερα κομψό. Η σχεδιαστική πρωτοτυπία έχει ωστόσο ένα μικρό αρνητικό αποτύπωμα στους χώρους, οι οποίοι, παρότι είναι επαρκείς για τέσσερις επιβάτες, δεν ξεπερνούν το μέσο όρο της μικρής – μεσαίας κατηγορίας.

Το ογκώδες ταμπλό υλοποιημένο με αφρώδες πλαστικό δείχνει και είναι πολύ προσεγμένο, ενώ συνολικά η σχεδίαση αποπνέει πρωτοτυπία και δυναμισμό. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος, ειδικά αυτός της άνεσης, με σύστημα πολυμέσων που διαθέτει GPS, διζωνικό κλιματισμό, cruise control, αισθητήρες απόστασης για τη στάθμευση και αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων μεταξύ άλλων.

Ο συνολικά premium χαρακτήρας της κατασκευής αποδεικνύεται και στο δρόμο, προς τέρψη του οδηγού. Το ακριβές σύστημα διεύθυνσης, η πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση και τα ισχυρά φρένα συνθέτουν ένα αποτέλεσμα, που ικανοποιεί σε κάθε είδους δρόμο. Χωρίς μεγάλες κλίσεις ή περίεργες αντιδράσεις, παρά το αυξημένο ύψος, το DS4 κινείται ασφαλέστατα και με χαρακτηριστικά ακρίβεια στις στροφές, όντας ακλόνητο στις ευθείες. Παράλληλα είναι και εξαιρετικά μονωμένο, εξασφαλίζοντας ένα ιδιαίτερα ήσυχο εσωτερικό για τους επιβάτες του στα ταξίδια.

Ο ντίζελ κινητήρας των 1,6 λίτρων του αυτοκινήτου της δοκιμής με ισχύ 120 ίππων αποδείχτηκε ομοίως απολαυστικός με την οδική συμπεριφορά του γαλλικού μοντέλου. Άφθονη ροπή και επαρκής ισχύς από τις πολύ χαμηλές στροφές, σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις και οικονομία. Αν είναι κανείς έστω και ελάχιστα συγκρατημένος, η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 6 λίτρα/100 χλμ.

H έκδοση So Chic με τον κινητήρα 1.6 BlueHDi 120 της δοκιμής μας κοστίζει 21.697 ευρώ, τιμή άκρως ανταγωνιστική ακόμα και αν δεν συνυπολογίσουμε τη διαφορετικότητα αλλά και την υψηλή ποιότητα υλικών και σχεδίασης του μοντέλου. Σίγουρα πρόκειται για ένα από τις πιο κομψές παρουσίες της κατηγορίας και πραγματικά αξίζει να τη βάλει κανείς στη λίστα των επιλογών του, αν στις προτεραιότητες του δεν είναι μόνο η κορυφαία πρακτικότητα και οι μεγάλοι χώροι.

Το γαλλικό ιδίωμα DS4 Crossback (pics & vid)
Το γαλλικό ιδίωμα DS4 Crossback (pics & vid)
Το γαλλικό ιδίωμα DS4 Crossback (pics & vid)
Το γαλλικό ιδίωμα DS4 Crossback (pics & vid)
Το γαλλικό ιδίωμα DS4 Crossback (pics & vid)
Το γαλλικό ιδίωμα DS4 Crossback (pics & vid)

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider