Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
25 ΣΕΠ 2017 | 15:24
Τελευταία Ενημέρωση:25 ΣΕΠ 2017 | 15:30

Οι κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων και πόσο κοστίζουν

Οι κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων και πόσο κοστίζουν - Κεντρική Εικόνα/Video

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Interbrand, που αξιολογεί τις μάρκες με τη μεγαλύτερη παγκόσμια αξία από το 1988 έως σήμερα, 16 εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων εντάσσονται στη λίστα των 100 πιο σημαντικών, από οικονομική άποψη.

Για το 2017, μια νέα είσοδος στις 100 καλύτερες μάρκες της έρευνας της Interbrand είναι αυτή της Ferrari. Μαζί με την Tesla, είναι οι δύο πιο μικρές από άποψη όγκου παραγωγής βιομηχανίες κατασκευής αυτοκινήτων, με παγκόσμια όμως αναγνώριση και πολύ υψηλή αξία.

Όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε, η αξία των τριών πρώτων εταιρειών υπερκαλύπτει κατά πολύ το άθροισμα όλων των υπολοίπων. Η πρώτη Toyota αποτιμάται σε πάνω από 50 δις δολάρια, η δεύτερη Mercedes σε περίπου 48 δις και η τρίτη BMW σε 41,5 δις, όταν η τέταρτη Honda πέφτει στα μόλις 22,7 δις.

Από τον κατασκευαστικό τομέα του αυτοκινήτου βλέπουμε πως μόνο δύο εταιρείες τα καταφέρνουν να βρεθούν στο top ten των παγκόσμιων μαρκών με τη μεγαλύτερη αξία. Αντίθετα, πέντε ανήκουν στον τομέα της πληροφορικής κατέχοντας μάλιστα και το top three–Apple, Google, Microsoft, Facebook και IBM- μία μόνο στον τομέα των τροφίμων και ποτών –Coca Cola- μία στα καταναλωτικά ηλεκτρονικά –η Samsung-  και τέλος η Amazon, στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα media.

Όπως μπορούμε να δούμε, από τις πιο ακριβές και διάσημες μάρκες κατασκευής οχημάτων, αν εξαιρέσουμε αυτές που στα προϊόντα τους περιλαμβάνουν και δίτροχα, όπως τη BMW και τη Honda, μια μόνο μάρκα αμιγώς μοτοσικλετική, η Harley Davidson, καταφέρνει να μπει στη λίστα των 100 ακριβότερων μαρκών στον κόσμο.

Επίσης είναι χαρακτηριστικό ότι οι Γερμανοί παίρνουν τη μερίδα του λέοντος αριθμητικά, με τους Ιάπωνες να ακολουθούν και μαζί να μονοπωλούν τις κορυφαίες θέσεις. Να σημειωθεί ότι καμία γαλλική μάρκα δεν καταφέρνει να βρεθεί στο top 100, ενώ η μια μόνο ιταλική μπήκε μόλις φέτος και είναι η Ferrari.

Τέλος θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι η κατάταξη της Interbrand δεν αφορά τον όγκο πωλήσεων των εταιρειών, αλλά την κερδοφορία τους, τη χρηματιστηριακή τους αξία  και τη συνολική τους παρουσία στο παγκόσμιο στερέωμα. Γι’ αυτό άλλωστε βλέπουμε εταιρείες που βρίσκονται στην κορυφή των πωλήσεων, όπως η VW, να υπολείπεται σε αξία από την μικρότερη και μάλιστα θυγατρική της, την Audi. Ακόμα δε πιο χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις των Ferrari και Tesla, που παρότι πωλούν μερικές δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα παγκοσμίως, η αξία τους ως μάρκες είναι ανάλογη κολοσσών με πωλήσεις πολλών εκατομμυρίων αυτοκινήτων.

Στη συνέχεια η κατάταξη, βάσει αξίας, με τις μάρκες αυτοκινήτου που σύμφωνα με την έρευνα περιλαμβάνονται στις 100 κορυφαίες του πλανήτη για το 2017.

01           Toyota                  50,291 δις δολάρια

02           Mercedes             47,829 δις δολάρια

03           BMW                    41,521 δις δολάρια

04           Honda                   22,696 δις δολάρια

05           Ford                      13,643 δις δολάρια

06           Hyundai                13,193 δις δολάρια

07           Audi                      12,023 δις δολάρια

08           Nissan                  11,534 δις δολάρια

09           Volkswagen          11,522 δις δολάρια

10           Porsche                10,129 δις δολάρια

11           Kia                          6,681 δις δολάρια

12           Land Rover            6,095 δις δολάρια

13           Harley-Davidson    5,671 δις δολάρια

14           MINI                       5,114 δις δολάρια

15           Ferrari                    4,876 δις δολάρια

16           Tesla                      4,009 δις δολάρια

Best of Internet